Konspektai

Tarptautinė rinkodara

9.6   (2 atsiliepimai)
Tarptautinė rinkodara 1 puslapis
Tarptautinė rinkodara 2 puslapis
Tarptautinė rinkodara 3 puslapis
Tarptautinė rinkodara 4 puslapis
Tarptautinė rinkodara 5 puslapis
Tarptautinė rinkodara 6 puslapis
Tarptautinė rinkodara 7 puslapis
Tarptautinė rinkodara 8 puslapis
Tarptautinė rinkodara 9 puslapis
Tarptautinė rinkodara 10 puslapis
Tarptautinė rinkodara 11 puslapis
Tarptautinė rinkodara 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tarptautinė rinkodara – tai produkcijos gamybos (ar paslaugų teikimo), pardavimo bei rinkos organizavimo ir valdymo sistema, nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių tenkinimą, įmonei veikiant užsienio rinkose; tai valstybių nacionalinėmis sienomis neapribotas marketingas.
Tarptautinės rinkodaros objektas yra rinkodaros principų ir metodų taikymas tarptautiniu mastu.
Tarptautinė rinkodara yra sudėtinė rinkodaros mokslo dalis, todėl ji ir remiasi bendraisiais rinkodaros mokslo principais. Tačiau įmonės rinkodaros funkcijos vidaus ir užsienio rinkose įgyvendinamos skirtingais būdais. Todėl tarptautinė rinkodara turi specifinių bruožų.
Tarptautinės rinkodaros sprendimai sudaro kompleksą .
3. mažai išsivysčiusios šalys.
1. Dušo modelį pasirenkančios įmonės laikosi nuostatos, kad tuo pat metu reikia skverbtis ir savo veiklą plėtoti visų šalių rinkose nepriklausomai nuo jų ekonominio išsivystymo lygio. Šis modelis labiau tinka asmeninio vartojimo prekių platinimui tarptautinėse rinkose (kosmetika, buitiniai prietaisai, gaivieji gėrimai). Pagal ši modelį yra grindžiama nuostata, kad visi mes gyvename pasauliniame kaime, kur rinkos tuo pat metu vienodai plėtojasi tiek regionuose, tiek visame likusiame pasaulyje.
ĮMONĖ
2 pav. Tarptautinių rinkų „dušo“ modelis
2. Kaskadų modeliu grindžiamos tarptautinių rinkų strategijos remiasi nuoseklaus rinkų plėtojimo požiūriu. Anot šio požiūrio, išsivysčiusios šalys, plėtodamos savo ūkį ir technologijas, pateikia į tarptautinę rinką modernias prekes, kurios katalizuoja besivystančių šalių pažangą. Pastarosios plėtodamos savo ūkį ieško rinkų mažiau išsivysčiusiose šalyse ir taip katalizuoja jų ekonominį augimą.
Didelė
Vienam
gyventojui
tenkanti BVP
dalis
maža
LAIKAS
3 pav. Kaskadų modelis
2. TARPTAUTINĖS RINKODAROS TIPAI
Rinkodaros tipų klasifikacija:
Pasaulinė rinka Tarptautinė
rinkodara
Daug užsienio rinkų
Viena ar kelios užsienio
rinkos
Rinkodara
vidaus
rinkoje
4 pav. Geografinė rinkodaros tipų piramidė
Rinkodaros specifika priklauso nuo įmonės dalyvavimo užsienio ekonominėje veikloje laipsnio, pagal užsienio ekonominių ryšių operacijų mastą skiriamas:
1. eksporto
2. multinacionalinis
3. pasaulinis
1. Kai įmonė daugiausia dėmesio skiria savo veiklai vidaus rinkoje, o eksporto apimtys yra nedidelės, užsienio ekonominę veiklą ji organizuoja remdamasi eksporto rinkodara. Eksporto rinkodaros pagrindas-patirtis, sukaupta vidaus rinkoje, todėl pagrindinė įmonės rinkodaros veikla išlieka vidaus rinkoje. Betarpiško užsienio rinkos tyrimo pati įmonė neatlieka. Nustatydama potencialias užsienio rinkas ir sąlygas joms užimti įmonė naudojasi antrine informacija iš informacijos duomenų bazių, kurias turi...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4383 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (4383 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros konspektas
  • 12 psl., (4383 ž.)
  • Word failas 172 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Tarptautinio verslo rinkodara

Tarptautinio verslo rinkodara Rinkodara Peržiūrėti darbą

Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą

Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą Rinkodara Peržiūrėti darbą

Tarptautinio marketingo reikšmė ir svarba tarptautinei prekybai

Tarptautinio marketingo reikšmė ir svarba tarptautinei prekybai Rinkodara Peržiūrėti darbą

Įmonės įėjimas į tarptautinę rinką. Formos ir galimybės

Įmonės įėjimas į tarptautinę rinką. Formos ir galimybės Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt