FF 8 gr. studentė
Asta Kraujutaitytė
KAUNAS, 2006
Lietuvos sveikatos priežiūros sistema, palyginus su kitomis šalimis, yra pakankamai gerai išvystyta. Todėl ir žmonių pasitikėjimas sveikatos apsauga nėra mažas, kaip rodo viešosios nuomonės tyrimų duomenys, ja pasitiki 42% Lietuvos gyventojų. Nors procentai nemaži, o pagiriamasis žodis mūsų sveikatos priežiūros sistemai nemenkas, tačiau dažnai kyla įvairių nesusipratimų, atsiranda nepatenkintų pacientų ir sveikatos priežiūros darbuotojų. Kaip vienas iš pagrindinių problemų galime iškirti nepakankamą sistemos finansavimą, nuolat ir netinkamai vykdomas reformas, nepakankamą dėmesį paprastam pacientui, informacijos visuomenei stoką. Taip pat išaugo ir pacientų lūkesčiai, kas dažnai neatitinka realių sveikatos priežiūros galimybių. Kiekvienas pacientas nori ir žino turįs teisę būti išklausytas, tiksliai informuotas, maloniai aptarnautas, jausti pagarbą, būti teisus, galėti priimti sprendimus ar dalyvauti juos priimant, jaustis sveikatos priežiūros sistemos dalyviu. Pacientas tikisi, kad pirmiausia bus atsižvelgta į jo interesus ir suteikta kokybiška medicininė paslauga, atitinkanti jo lūkesčius ir finansines galimybes. Nors visuomet deklaruojama, kad viskas daroma paciento labui, tačiau tai dažnai prasilenkia su tikrove. Pacientas susiduria su sveikatos priežiūros darbuotojų abejingumu, šaltumu, neetiškumu, atsakomybės kratymusi, savanaudiškumu (išrašant brangius gerai už tai atsilyginančios farmacinės kompanijos vaistus), kompetencijos stoka ir kt. Medicina yra ta sritis, kurios paslaugos ir procedūros brangios, todėl pacientai dažnai susiduria ir su finansinėmis problemomis, nes valstybė neišgali finansuoti visų išlaidų. Taip pat trūksta pačių medicinos įstaigų bendradarbiavimo, nepaisoma pagrindinių etinių principų, dėl ko kyla daug nesusipratimų, o nukenčia dažniausiai pacientas.
Analizuojamame tekste galime iškirti pagrindinius faktus, atskleidžiančius mūsų sveikatos priežiūros sistemos trūkumus, dėl kurių nukentėjo pacientas.
• Priėmimo pas gydytojus ir bei įvairių procedūrų tvarka yra paini.
Tik įvykus eilei nesusipratimų L.Povilaitienei paaiškėjo, kur ji turėjo kreiptis ir registruotis, norėdama , kad jos anūkui būtų atlikta nemokama echoskopija. Ji turėjo sugaišti daug laiko ir jėgų, kad pasiektų tikslą. Dauguma pacientų nežino konkrečios priėmimo pas gydytojus ir įvairių procedūrų atlikimo tvarkos. Ar tokia konkreti tvarka išvis egzistuoja? Jei taip,...
Šį darbą sudaro 1267 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!