moksleivių. Kai socialinė aplinka prieš vaikus kelia grėsmę, kai patiriamas nuolatinis emocinis, fizinis ar net seksualinis smurtas, moksleiviai bei mokytojai mokykloje jaučiasi nesaugūs, tai apsunkina bei trikdo mokymosi procesą, mažina jo efektyvumą. Aplinka, kurioje yra smurtaujama, itin neigiamai veikia jaunus, bręstančius žmones, kurie yra imlesni aplinkos įtakai. Stebimas ir patiriamas smurtas gali sukelti ilgalaikes neigiamas pasekmes vaikų bei jaunuolių psichologinei savijautai.
Temos aktualumas ir ištirtumas. Nedarni šeima – tai šeima, kurioje narių bendradarbiavimas ir emocinis bendravimas yra sutrikę ir kurios neigiama aplinka neskatina sveiko ir produktyvaus asmenybės augimo ir vystymosi. Tokios šeimos nesugeba tenkinti vaiko emocinių ir fizinių reikmių, be to, bendravimo būdas tokiose šeimose žymiai apriboja vaiko galimybes išreikšti poreikius ir jausmus. Vaikai, augantys tokiose šeimose, turi labai žemą savęs vertinimą, nesitiki, kad jų poreikiai yra svarbūs ir gali būti patenkinti, neturi tinkamų socialinių įgūdžių.
moksleivių. Kai socialinė aplinka prieš vaikus kelia grėsmę, kai patiriamas nuolatinis emocinis, fizinis ar net seksualinis smurtas, moksleiviai bei mokytojai mokykloje jaučiasi nesaugūs, tai apsunkina bei trikdo mokymosi procesą, mažina jo efektyvumą. Aplinka, kurioje yra smurtaujama, itin neigiamai veikia jaunus, bręstančius žmones, kurie yra imlesni aplinkos įtakai. Stebimas ir patiriamas smurtas gali sukelti ilgalaikes neigiamas pasekmes vaikų bei jaunuolių psichologinei savijautai.
Vaiko statusas klasės santykių sistemoje yra labai reikšmingas asmenybę formuojantis veiksnys. Turėdamas tam tikrą statusą, atlikdamastam tikrą vaidmenį, vaikas ima vykdyti visuomenės keliamus reikalavimus. Izoliacijos sukeltos neigiamos emocijos dažnai skatina vaiką nederamai elgtis, o tai sudaro pagrindą formuotis neigiamoms asmenybės savybėms. V.Satr nuomone, visų tarpusavio nesusipratimų, nesugebėjimo mokytis ir ilgalaikių asmenybės problemų pirmoji priežastis – nelygiateisiškas bendravimas.
Dauguma psichologų sutaria, kad bendraamžių grupės priėmimo rodiklis labai tiksliai leidžia numatyti socialinę ir psichologinę paauglio adaptaciją ir dezadaptaciją.
Žemo patiriamo smurto mokinių adaptavimas į klasės bendruomenę, tai siekis nors minimaliai patenkinti mokinio bendravimo poreikį, ugdyti teigiamas emocijas, keisti jo paties ir klasės požiūrį į save. Tai sudėtingas uždavinys, reikalaujantis ilgo,...
Šį darbą sudaro 13379 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!