Reklama yra komunikacijos formos naudojimas, norint skelbti apie savo prekes ar paslaugas, skatinti prekinio ženklo žinomumą.
Kaip objektas, reklama yra informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu.
Vienas reikšmingiausių kultūrinių pavyzdžių – tai Vilniaus knygų mugė, organizuojama kiekvienais metais LITEXPO parodų rūmuose ir pritraukianti mases skaitytojų, o šiemet jų buvo ypač gausios gretos.
Šis kultūrinis renginys buvo gausiai reklamuojamas: informacija apie artėjantį renginį buvo skelbiama įvairiose viešosiose erdvėse : televizijoje, internetiniuose naujienų portaluose, taip pat ir laikraščiuose ( pavyzdžiui „Lietuvos žinios“, „Lietuvos rytas“ ir kituose) su antraštėmis kurias pamačius iškeliamas klausimas „Ką naujo pamatytsime 14-toje Vilniaus knygų mugėje?“. Nenuostabu, kad gausiai paskleista reklama apie šį renginį pritraukė tiek daug lankytojų – potencialių skaitytojų ir knygos bičiulių. Mane taip pat paveikė ši reklama. Juk dažnai pasirodanti ir nuolat kartojama reklama skatina pirkti, vartoti, o šiuo atveju – dalyvauti ir domėtis.
Pastaruoju metu gausėja įvairių filmų reklamų. Dažniausiai tai būna komercines kino juostas reklamuojantys plakatai ar kiti reklamos produktai. Viena iš tokių reklamų – naujausia Levo Tolstojaus romano ekranizacija – filmas „Ana Karenina“, sukurtas 2012 metais .Jame pasakojama apie tragišką XIX a. pabaigos Rusijos imperijos aukštuomenės damos Anos Kareninos likimą. Britų filmas vasario mėnesio pradžioje buvo reklamuotas populiariausiuose naujienraščiuose „Alfa“ ir „Delfi“ kurių straipsnių antraštės skelbė, jog „Levo Tolstojaus „Ana Karenina“ kine prabils naujomis spalvomis “ arba „ klasikinis romanas paverstas spalvingu popsu“ ir panašiai, taip pat irtelevizijoje pabrėžiant jog filme pasirodys vieni iš geriausių aktorių – charizmatiškoji Keira Knightley ir žavusis Jude Law, autobusų stotelėse matėme įspūdingais kostiumais besipuikuojančius aktorius, o kino teatrų salėse pasirodė kaip sensacija – štai dar vienas naujas istorinis filmas.
Lietuvos intelektualinė publika vis dažniau yra viliojama kvietimais ir reklamomis į įvairius kultūros renginius, tokius kaip: parodos, pristatymai, koncertai. Kasmet vykstantis Pažaislio muzikos festivalis – ne išimtis. Šis, nuo 1996 metų organizuojamas renginys,...
Šį darbą sudaro 786 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!