Pristatymai

Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?

10   (1 atsiliepimai)
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  1 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  2 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  3 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  4 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  5 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  6 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  7 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  8 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  9 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  10 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  11 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  12 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  13 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  14 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  15 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  16 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  17 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  18 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  19 puslapis
Sėkminga komunikacija (verbalinis bendravimas). Ką galima pritaikyti bendraujant su pacientais?  20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Sužinoti apie sėkmingą komunikaciją žodinio bendravimo.
• Apibūdinti kas yra žodinis bendravimas.
• Kas yra sėkmingas bendarvimas.
Bendravimas yra daugialypis reiškinys. Bendravimu vadiname ir daugelį metų trunkančią draugystę, ir susirašinėjimą elektroniniu paštu, ir aktoriaus pasirodymą publikai. Todėl skiriamos įvairios bendravimo rūšys, sudėtinės dalys ir aspektai.
• Visų pirma galima skirti bendravimą su savimi (intrapersonaliniu) ir bendravimą su kitais (tarpusavio, tarpasmeninis, interpersonalinis,).
• Puikios intrapersonaliniu bendravimo iliustracijos - posakiai „mane baigia užgraužti sąžinė", „pasižiūrėk į save iš šalies" ir panašiai.
• Tuomet interpersonalinis bendravimas - tai „bendravimas" tarp asmenybės dalių. Tarpasmeninis bendravimas - toks, į kurį įsitraukia ne mažiau kaip du žmonės.
• Svarbiausi tarpasmeninio bendravimo aspektai - tai tarpusavio suvokimas, keitimasis informacija (komunikacija), tarpusavio sąveika ir santykiai.
Kas tai komunikacija?
Komunikacija - tai keitimasis informacija, naudojant kokią nors ženklų sistemą. Bendraudami žmonės dalijasi žiniomis, nuomonėmis, praneša vieni kitiems apie savo jausmus. Šiai informacijai perduoti naudojami įvairūs būdai: kalba (žodinis bendravimas), mimika, gestai, kai kada netgi aprangos detalės ar aksesuarai (nežodinis bendravimas).
ŽODINIS BENDRAVIMAS IR JO BŪDAI
• Verbalinis bendravimas – tai informacijos perdavimas žodžiais, tiek žodžiu, tiek raštu. Balso tono, moduliacijos, greičio, garso silpnumo ir stiprumo atžvilgiu, bendravimas raštu yra efektyvesnis, negu žodžiu, tačiau daugiausia laiko mes praleidžiame bendraudami žodžiu, t.y. kalbėdami ir klausydami.
5 pagrindinius bendravimo būdus:
• įvertinamasis;
• aiškinamasis;
• palaikomasis;
• tyrinėjamasis;
• suprantamasis.
Žodžio komponentai
• Kalba yra svarbus žodinio bendravimo aspektas, o konkrečiau - kiekvienas žodis slepia savyje tris komponentus: referentinį, asociacinį ir emocinį.
• Referentinis komponentas atspindi žodžio reikšmę, pragmatinį kalbos aspektą. Pvz., pavasaris - tai metų laikas, ateinantis po žiemos.
• Asociacinis komponentas - tai visuma asociacijų, susijusių su žodžiu, nors ir neturi jokio ryšio su šio žodžio interpretacija siaurąja prasme. Pvz., pavasaris - tai tirpstančio sniego upeliukai.
• Emocinis komponentas - tai žodžio sukelti jausmai arba emocijos.
Žodiniai ,,valdžios instrumentai“
• Žodžių ir sakinių pasirinkimas.
• Naujų žodžių ir posakių sukūrimas, neteisingas žodžių naudojimas, „tuščių žodžių" naudojimas.
• Gramatinės formos pasirinkimas.
• Nuoseklumo pasirinkimas.
• Akcentavimas ir intonacija.
• Slaptų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 818 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Skaidrės (.pptx)
Apimtis
24 psl., (818 ž.)
Darbo duomenys
  • Slaugos pristatymas
  • 24 psl., (818 ž.)
  • Skaidrės 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt