Automobilis – variklio varoma ratinė mašina keleiviams ir kroviniams vežti. Automobilius pradėta kurti XVIII a., ratiniam arkliniam vežimui pritaikius mechaninį variklį.
Pirmaisiais automobilių išradėjais laikomi vokiečių inžinieriai Karlas Bencas ir Gotlybas Daimleris. Bencas pirmąjį trirati automobili sukonstravo iš plieninių vamzdžių, kuris svėrė 263 kg ir turėjo užpakalyje įtaisytą keturtaktį vieno cilindro vandeniu aušinamą benzininį variklį, kuris per diržinę pavarą, diferencialą ir grandines suko ratus. Be to, po grindimis buvo įtaisytas labai didelis smagratis, kuris turėjo saugoti ekipažą nuo vibracijos važiuojant, tai buvo pirmoji detalė iš sankabos.
Modernius automobilius imta gaminti nuo XX a. 7-8 dešimtmečio, juose buvo įtaisyta nepriklausoma priekinių ratų pakaba, automatinė sankaba, šildomas kėbulas, hidrauliniai stabdžiai (be stiprintuvo) ir pan.
Automobilio variklio galią ratams perduoda pavarų dėžė sankabos dėka. Sankabos pedalą galime rasti tik automobiliuose, kurie turi mechaninę pavarų dėžę. Automobiliai, kurie turi automatinę pavarų dėžę, sankabos pedalo neturi, bet automatinės pavarų dėžės veikimo principai panašūs.
TEMA: SANKABOS DETALIŲ DIAGNOSTIKA, CHARAKTERINGI GEDIMAI IR REMONTO TECHNOLOGIJOS.
Temos aktualumas. Automobilio variklio galią ratams perduoda mūsų greičių dėžė būtent sankabos dėka. Greičių dėžė, nepaisant automatinė ar mechaninė, reikalinga tam kad optimaliai perduoti sukimą į automobilio ratus ir važiuoti ekonomiškai bei optimaliai variklio sūkių ir greičio atžvilgiu.
Darbo tikslas: Gilinti remonto technologijos dalyko teorines mokslo krypties žinias, formuoti mokslinio tiriamojo darbo pradmenų įgūdžius.
Darbo objektas: Sankabos frikinio andėklo kniedijimas.
• Aptarti sankabos paskirtį ir sandarą.
• Įvardinti charakteringus gedimus.
• Aprašyti remonto technologinį procesą bai ypatumus.
Problema: Automobilio sankaba yra tokia pati dylanti detalė kaip ir kitos kurias tam tikru intervalu reikia keisti, sankabos keitimas yra neišvengiamas ir nuo to nepabėgs nei vienas vairuotojas, lygai taip pat kaip kad yra keičiami variklio tepalai, ateis laikas pasikeisti ir sankabą bei jos komponentus.
Svarbiausi rezultatai ir pagrindinės išvados: Rašydamas šį darbą, įvardinau vieną iš svarbiausių automobilio agregatų tai yra sankabą. Šiame darbe pamėginau apžvelgti sankabos agregato remonto galimybes, parametrus, taikomas remonto technologijas, naudingumą tolimesniam automobilio eksploatavimui. Plačiau apibūdinau būdingus sankabos gedimus, jų atsiradimo priežastis, pateikiau sankabos frikcinių andėklų kniedijomo technologinį procesą, remonto ypatumus bei remontui reikalingus įrankius.
Įvadas
Automobilis – variklio varoma ratinė mašina keleiviams ir kroviniams vežti. Automobilius pradėta kurti XVIII a., ratiniam arkliniam vežimui pritaikius mechaninį variklį.
Pirmaisiais automobilių išradėjais laikomi vokiečių inžinieriai Karlas Bencas ir Gotlybas Daimleris. Bencas pirmąjį trirati automobili sukonstravo iš plieninių vamzdžių, kuris svėrė 263 kg ir turėjo užpakalyje įtaisytą keturtaktį vieno cilindro vandeniu aušinamą benzininį variklį, kuris per diržinę pavarą, diferencialą ir grandines suko ratus. Be to, po grindimis buvo įtaisytas labai didelis smagratis, kuris turėjo saugoti ekipažą nuo vibracijos važiuojant, tai buvo pirmoji detalė iš sankabos.
Modernius automobilius imta gaminti nuo XX a. 7-8 dešimtmečio, juose buvo įtaisyta nepriklausoma priekinių ratų pakaba, automatinė sankaba, šildomas kėbulas, hidrauliniai stabdžiai (be stiprintuvo) ir pan.
Automobilio variklio galią ratams perduoda pavarų dėžė sankabos dėka. Sankabos pedalą galime rasti tik automobiliuose,...
Šį darbą sudaro 2968 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!