Atliko: VB 6/3 gr. Stud.
Modulio “Verslo etika ir bendravimo organizavimas ” individualaus namų darbo
UŽDUOTIS
TEMA: “RYŠIŲ SU ŽINIASKLAIDA ORGANIZAVIMAS N (konkrečioje įmonėje)
ĮMONĖJE”
Darbo apimtis 20-30 puslapių. Namų darbo informacija privalo remtis nuorodomis į konkretaus
literatūros šaltinio puslapius. Naudota literatūra pateikiama darbo pabaigoje. Darbą apipavidalinti
pagal KTU raštvedybos reikalavimus[1].
Darbo dalys:
1. Užduotis (pridedama prie baigto darbo).
2. Turinys.
3. Įvadas (jame trumpai aprašomas darbo tikslas ir pateikiama kiekvienos dalies esminė
santrauka. Pabaigoje nurodoma, kiek puslapių apima šis darbas, kiek yra iliustracijų, kiek
panaudota literatūros šaltinių).
4. Trumpa N įmonės charakteristika (produkcija, veiklos kryptys, svarbiausi rodikliai,
konkurentai ir kt.).
5. Ryšių su žiniasklaida padalinys įmonės organizacinėje valdymo struktūroje (OVS)
5.1. Ryšių su žiniasklaida padalinio struktūra N įmonės OVS;
5.2. Vidinės ir išorinės komunikacijos vadyba;
5.3. Įmonės atstovo žiniasklaidai pareigybinė instrukcija (pridedamas pavyzdys);
5.4.Informacijos pateikimo šalies žiniasklaidai pavyzdžiai (korespondencija,
reklaminis straipsnis apie naują produktą, interviu ir kt.);
6. Spaudos konferencijos organizavimas
6.1. Kvietimas žurnalistams (pavyzdys su aprašymu);
6.2. Konferencijos scenarijus;
6.3. Įmonės atstovų kalba konferencijos metu (pavyzdys);
6.4. Pasiruošimas galimiems klausimams ir atsakymams (pateikti galimus klausimus
ir į juos atsakyti);
6.5. Galimų nemalonių situacijų numatymas;
6.6.Furšeto (kokteilio) priėmimas;
6.7. Spaudos konferencijų išlaidų sąmatos sudarymas (įtraukti numatomų darbų ir
furšeto ar kokteilio išlaidas- pageidautina du-trys alternatyvūs variantai).
7. Kiti periodinių ryšių su žiniasklaida būdai (pasirinktinai parašyti vaizdo siužeto
scenarijų, ar panašų kitą pavyzdį).
8. Išvados.
9. Literatūros sąrašas.
Rekomenduojama literatūra:
1. Baršauskienė V., Mačerinskienė I. Studijų darbų parengimo tvarka. - Kaunas, 2004.-78 p.
2. Baršauskienė V. Dalykinė komunikacija. – Kaunas, 2002.-238 p.
3. Misevičius V. Verslo etikos ir bendravimo organizavimo pagrindai. – Kaunas, 2004.-215p.
4. Interneto puslapiai, laikraščiai ir kiti šaltiniai.
Darbą pateikti iki
KTU Vadybos katedros doc. Rūta Adamonienė
ĮŽANGA
Žiniasklaida – tarpininkas tarp verslo organizacijos ir visuomenės. Tai daugialypis ir sudėtingas reiškinys. Žiniasklaidos poveikis akivaizdus ir reikalingas. Kiekvienas žiniasklaidos kanalas turi savo informacijos pateikimo specifiką, kurią reikia išmanyti norint produktyviai bendrauti su žiniasklaidos atstovais. Žiniasklaida – labai svarbi publika, nes ji ne tik patraukia auditorijos dėmesį ir ją informuoja, bet gali suformuoti nuomones apie įmones ir suteikti joms kokį nors statusą.
Ryšiai su...
Šį darbą sudaro 6662 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!