Referatai

Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę

10   (1 atsiliepimai)
Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę 1 puslapis
Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę 2 puslapis
Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę 3 puslapis
Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę 4 puslapis
Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę 5 puslapis
Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę 6 puslapis
Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę 7 puslapis
Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę 8 puslapis
Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę 9 puslapis
Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę 10 puslapis
Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę 11 puslapis
Reklamos reikšmė saugant sąžiningos konkurencijos laisvę 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Verslo vadybos studijų programa, 2MV2 gr.
Šiuo metu visame pasaulyje žmonės užsiima pačia įvairiausia veikla. Suprantama kad kiekvienas žmogus negali užsiimti vis kita veikla, ji kartojasi, žmonės tobulina savo veiklą, nori ją padaryti geriausia. Taip atsiranda konkurencija. Ji skatina tobulinti prekę ar paslaugą, siekti geriausių rezultatų tam, kad ši prekė ar paslauga taptų paklausiausia ir nurungtų konkurentus. Tačiau tam, kad prekė ar paslauga būtų puikiai žinoma, jai taikomos įvairios priemonės. Viena iš jų – reklama. Reklamą galima vykdyti per televiziją, radiją, taip pat naudojant spaudos priemones. Tačiau reklama reikia naudotis protingai, negalima peržengti ribų, kad ji nepažeistų sąžiningos konkurencijos laisvės. Naudojant reklamą netinkamai, galima pažeisti kitų asmenų (paprastų vartotojų, konkurentų) teises. O už tai gali būti baudžiama.
1. KONKURENCIJOS SAMPRATA
1.1. Pagrindinės sąvokos konkurencijos įstatyme
Kalbant apie konkurenciją ir jos įstatymą, svarbu suprasti apie ką kalbama, todėl reikia žinoti pagrindines šio įstatymo sąvokas: ūkinė veikla, prekė, konkurencijos ribojimas, ūkio subjektas, atitinkama rinka, prekės rinka, konkurencijos sąlygos, konkurentai, rinkos dalis.
Taigi aptarkime kiekvieną sąvoką plačiau.
Ūkinė veikla - visokia gamybinė, komercinė, finansinė ar profesinė veikla, susijusi su prekių pirkimu ar pardavimu, išskyrus, kai fiziniai asmenys prekę įsigyja asmeniniams ir namų ūkio poreikiams tenkinti.
Prekė - kiekvienas pirkimo ar pardavimo objektas, įskaitant visų rūšių paslaugas, darbus, teises ar vertybinius popierius. Pirkimu ar pardavimu laikomas prekės perleidimas ar įsigijimas pagal pirkimo–pardavimo, tiekimo, rangos sutartis ar kitus sandorius. Prekei prilyginami daiktai (turtas), perduodami pagal nuomos ar panaudos sutartis.
Konkurencijos ribojimas - veiksmai, sudarantys kliūtis konkuruoti atitinkamoje rinkoje ar galintys susilpninti, iškraipyti arba kitaip neigiamai paveikti konkurenciją.
Ūkio subjektas - įmonės, jų junginiai (asociacijos, susivienijimai, konsorciumai ir pan.), įstaigos ar organizacijos, ar kiti juridiniai ar fiziniai asmenys, kurie vykdo ar gali vykdyti ūkinę veiklą Lietuvos Respublikoje arba kurių veiksmai daro įtaką ar ketinimai, jeigu būtų įgyvendinti, galėtų daryti įtaką ūkinei veiklai Lietuvos Respublikoje. Lietuvos Respublikos valstybės valdymo ir savivaldos institucijos laikomos ūkio subjektais, jeigu...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1694 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. KONKURENCIJOS SAMPRATA 4
  • 1.1. Pagrindinės sąvokos konkurencijos įstatyme 4
  • 1.2. Draudimas piktnaudžiauti dominuojančia padėtimi 5
  • 1.3. Nesąžiningos konkurencijos veiksmų draudimas 5
  • 2. REKLAMOS ĮSTATYMAS 6
  • 2.1. Pagrindinės reklamos sąvokos 6
  • 2.2. Reikalavimai reklamai 7
  • 2.3. Reklama ir vaikai 8
  • 2.4. Konkurencijos tarybos teisės ir pareigos kontroliuojant reklamą 9
  • IŠVADOS 10
  • INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (1694 ž.)
Darbo duomenys
  • Komercinės teisės referatas
  • 12 psl., (1694 ž.)
  • Word failas 91 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt