Lekt. R.Kraunevičienė
2006.11.15
Kaunas, 2006
1. Darbo tikslas:
Išsiaiškinti masyvų naudojimo programose principus ir sudaryti masyvų tvarkymo programą.
2. Darbo užduotis:
Pašte saugoma informacija: leidinio nr., pavadinimas, leidimo metai, leidykla, tiražas.
Sukurkite meniu, kuris leistų pasirinkti veiksmus:
* Duomenų atvaizdavimą kompiuterio ekrane.
* Paiešką.
* Programos pabaigimą.
Spausdinkite visą sąrašą. Sukurkite paieškos funkciją pagal leidimo metus ir pavadinimą.
Leidimo metus ir pavadinimą įveskite klaviatūra. Raskite bendrąjį nurodytųjų metų tiražą.
Rezultatus rodykite kompiuterio ekrane ir įrašykite į tekstinį failą.
3.Užduoties analizė:
Užduoties atlikimui reikės formos, kurioje bus vienas StringGrid komponentas, MainMenu1, OpenDialog1, SaveDialog1. Meniu komandos bus Atidaryti – duomenų failo įvedimui; Saugoti – rezultatų saugojimui nurodant saugojimo vietą ir failo vardą; Baigti – programos lango uždarymui;
Paieška – norimo leidinio suradimui; Apie – informacijos apie kūrėją išvedimui.
4. Programos aprašymas:
4.1 Panaudos atvejų, klasių ir sekos diagramos
Panaudos atvejų diagrama
1pav. Panaudos atvejų diagrama
Panaudos atvejų diagrama (1 pav.) vaizduoja dažniausiai pasitaikančius panaudos atvejus, procesus, jų tarpusavio ryšį, bei santykį su vartotoju. Diagramoje matosi, kad vartotojas gali nuskaityti duomenis, juos apdoroti, išvesti, bei vykdyti duomenų saugojimą.
Klasių diagrama
2pav. Klasių diagrama TForm1
3pav. Klasių diagrama TForm2
4pav. Klasių diagrama TForm3
Klasių diagrama (2, 3, 4 pav.) vaizduoja ryšį tarp klasių ir objektų. Blokais su trimis eilutės žymimos klasės, blokai su dvejomis eilutėmis – objektais. Rodyklės parodo objekto priklausomybę kažkuriai klasei. Vientisos linijos – tai klasių tarpusavio ryšys, t.y. priklausomybė vienai iš pagrindinių klasių.
4.2 Programos failų vardai ir jų paaiškinimai
Project1.bpr
Projekto parametrų failas
Project1.cpp
Projekto teksto failas
Unit1.dfm
Form1 langas (grafinis vaizdas)
Unit1.cpp
Programos Form1 formos teksto langas
Unit1.h
Form1 klasės aprašo failas
Unit2.dfm
Form2 langas (grafinis vaizdas)
Unit2.cpp
Programos Form2 formos teksto langas
Unit2.h
Form2 klasės aprašo failas
Unit3.dfm
Form3 langas (grafinis vaizdas)
Unit3.cpp
Programos Form3 formos teksto langas
Unit3.h
Form3 klasės aprašo failas
Project1.exe
Sukompiliuota programa
Duomenys.txt
Duomenų failas
4.3 Programoje naudojami duomenų tipai, metodai, objektai ir jų paskirtis
• Konstantos (const)
const int kiek - sveikojo tipo konstanta, nurodanti strukturos(dinam masyvo) maksimumą;
• Sveikojo tipo kintamieji (int)
i – kintamasis žymintis matricos elemento vietą eilutėje
j – kintamasis žymintis matricos elemento vietą stulpelyje;
n – struktūros dydis;
• Metodai
void __fastcall Atidaryti1Click(TObject *Sender); - iškviečia metodus
leid.atidaryti(OpenDialog1); leid.pavaizduoti(StringGrid1); ir atvaizduoja...
Šį darbą sudaro 1606 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!