Komunikacijos kokybė XXI amžiuje tampa vis aktualesnė. Šiandien daugelio specialybių atstovai, o ypač – pedagogai, verslininkai, valstybės tarnautojai ir kt., intensyviai bendrauja su įvairių organizacijų darbuotojais, užsienio partneriais. Kiekvieno bendraujančio tikslas, kad kontaktai su kitais žmonėmis būtų visapusiškai naudingi ir darnūs.
Tai ypatingai aktualu kalbant ir apie bibliotekas. Šioje organizacijoje žmonės siekia gauti reikiamos informacijos, o netinkamas jos suteikimas, gali byloti apie komunikacinės kompetencijos stoką. Šios priežastys ir paskatino analizuoti temą susijusią su mokyklų bibliotekų komunikacijos problemos. Nes dažnai būtent mokyklos biblioteka būna pirmoji vaiko gyvenime, kuri ir privalo ugdyti laisvai bendraujantį, savarankiškai ieškantį informacijos bei išsilavinusį žmogų.
Kursinio darbo objektas – komunikacijos svarba mokyklos bibliotekos vykdomoje veikloje bei ugdymo procese.
Kursinio darbo tikslas – išanalizuoti mokyklų bibliotekų išorinę ir vidinę komunikaciją, pabrėžiant bibliotekos, kaip organizacijos savarankiškumą.
• Išanalizuoti Klaipėdos P.Mašioto vidurinės mokyklos bibliotekos išorinę ir vidinę komunikaciją.
Kursinio darbo šaltiniai: Pagrindiniai šaltiniai, kuriais buvo remtasi analizuojant pasirinktą temą buvo V. Baršauskienės bei B. Janulevičiūtės išleista knyga „Komunikacija: teorija ir praktika“, joje profesionaliai ir išsamiai buvo nagrinėjami komunikacijos ir organizacijų probleminiai klausimai, bei pagrindinės sąvokos. Geriausiai komunikacijos sąvoka, funkcijas, rūšis, modelius išanalizavo žymus mokslininkas J. Fiske. Mokyklų bibliotekų veiklos apibūdinimui daug dėmesio skirta IFLA/UNESCO gairėse mokyklų bibliotekoms, A.Glosienės, R.Petuchovaitės, V. Mozūraitės, ir kt. autorių straipsniuose. Kadangi, literatūra šia tema nėra gausi, todėl daugeliu atvejų į bibliotekos veiklą buvo žvelgiama vadybiniu požiūriu. Šiuos aspektus išsamiai analizavo autoriai: V.Kučinskas, R.Kučinksienė, V.Damašienė, B.Neverauskas, J.Rastenis bei kt.
Tyrimo metodai: Rašant darbą naudotasi teoriniu, analizės, interpretacijos metodais.
Taikydama teorinį metodą panaudojau atskiras žinias, faktus, empirinius duomenis apibendrinimams, ir atvirkščiai – remiantis bendro pobūdžio teorinėmis nuostatomis formuluoti konkrečias išvadas ir pasiūlymus dėl mokyklų bibliotekų vykdomos išorinės ir vidinės komunikacijos, bei bibliotekos kaip organizacijos probleminių klausimų sprendimo.
Naudojant analizės metodą didžiausias dėmesys buvo skiriamas konkrečios mokyklos bibliotekos (Klaipėdos P. Mašioto vidurinės mokyklos bibliotekos) komunikacijos aspektams išanalizuoti.
Taikant interpretacijos metodą stengtasi kuo išsamiau apibūdinti bei susipažinti su...
Šį darbą sudaro 4381 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!