Analizės

Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita

9.4   (3 atsiliepimai)
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 1 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 2 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 3 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 4 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 5 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 6 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 7 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 8 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 9 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 10 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 11 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 12 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 13 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 14 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 15 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 16 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 17 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 18 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 19 puslapis
Praktinio darbo 'Omnitel administracinė programa' ataskaita 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Praktikos ataskaita
1. ĮVADAS
2. PRAKTIKOS EIGA.
2.1. Panaudos atvejų scenarijai ir veiklos diagramos
2.1.1. Panaudos atvejo „Įvesti duomenis“ paaiškinimas.
2.1.3. Panaudos atvejo „Įvesti pardavėjo duomenis“ paaiškinimas.
2.1.4. Panaudos atvejo „Įvesti kliento duomenis“ paaiškinimas.
2.1.5. Panaudos atvejo „Įvesti telefono duomenis“ paaiškinimas.
2.1.6. Panaudos atvejo „Užpildyti sutartį“ paaiškinimas.
4.2 Esybių ryšių diagrama
4.3 Klasių diagramos
4.2.1 Aukšto lygio klasių diagrama
4.2.2 Žemo lygio klasių diagrama
4.2.3 Klasių diagramos aprašymas
1. PRAKTIKOS REZULTATAI
2. INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS

Įvadas:

Sukūriau duomenų bazę, skirtą „omnitel“ salono vadovui palengvinti darbą, orientuotis tarp sutarčių, kuriose skirtingi pardavėjai parduoda klientams įvairius telefono aparatus. Šia programa galima greitai ir patogiai įvesti, peržiūrėti duomenis apie sutartis, klientus, pardavejus telefono aparatus.

Ištrauka

2010-10-15
Vilnius
2010
1. ĮVADAS
Sukūriau duomenų bazę, skirtą „omnitel“ salono vadovui palengvinti darbą, orientuotis tarp sutarčių, kuriose skirtingi pardavėjai parduoda klientams įvairius telefono aparatus. Šia programa galima greitai ir patogiai įvesti, peržiūrėti duomenis apie sutartis, klientus, pardavejus telefono aparatus.
2. PRAKTIKOS EIGA.
Pav. 1 Omnitel administracinės programos panaudos atvejų diagrama
Ši programa yra skirta „Omnitel“ salono vadovui. Jis gali atlikti tris pagrindines funkcijas : Įvesti duomenis, peržiūrėti duomenis, trinti sutartis. Šios funkcijos yra suskaidytos į smulkesnes ir tikslesnes funkcijas todėl , kad yra skirtingi duomenų tipai.
2.1. Panaudos atvejų scenarijai ir veiklos diagramos
2.1.1. Panaudos atvejo „Įvesti duomenis“ paaiškinimas.
Kad duomenų bazėje atsidurtų informacija, kažkas turi ją suvesti. Šiam tiksliui ir naudojama ši funkcija.
Pav. 2 Panaudos atvejis “Įvesti duomenis“.
2.1.2. Panaudos atvejo „Įvesti duomenis“ scenarijus:
1 žingsnis. Įsijungti programą.
2 žingsnis. Pasirinkti norimų duomenų tipą.
3 žingsnis. Jei tai pardavėjo duomenys, tada įvesti vardą, pavardę, darbovietę ir eiti į 7 žingsnį.
4 žingsnis. Jei tai kliento duomenys, tada įvesti vardą, pavardę, tel. Nr. ir eiti į 7 žingsnį.
5 žingsnis. Jei tai telefono duomenys, tada įvesti firmą, modelį, kainą ir eiti į 7 žingsnį.
6 žingsnis. Jei tai sutarties duomenys, tada įvesti kliento, pardavėjo ir telefono ID, Datą, ir sutarties trukmę. Eiti į 7 žingsnį.
7 žingsnis. Spausti „patvirtinti“.
Pav. 3 Panaudos atvejo „įvesti duomenis“ veiklos diagrama.
Pav. 4 Panaudos atvejis „įvesti pardavėjo duomenis“
2.1.3. Panaudos atvejo „Įvesti pardavėjo duomenis“ paaiškinimas.
Duomenys apie sutartis sudarančius pardavėjus.
Panaudos atvejo „Įvesti pardavėjo duomenis“ scenarijus:
1 žingsnis. Spausti „Įvesti pardavėjo duomenis“.
2 žingsnis. Įvesti vardą.
3 žingsnis. Įvesti pavardę.
4 žingsnis. Įvesti darbovietę.
5 žingsnis. Spausti „patvirtinti“.
6 žingsnis. Jei visi laukeliai užpildyti, scenarijus baigtas, jei ne grįžti i 1 žingsnį“.
Pav. 5 Panaudos atvejo „Įvesti pardavėjo duomenis“ veiklos diagrama.
Pav. 6 Panaudos atvejis „ Įvesti kliento duomenis“.
2.1.4. Panaudos atvejo „Įvesti kliento duomenis“ paaiškinimas.
Duomenys apie sutartis sudarančius klientus.
Panaudos atvejo „Įvesti kliento duomenis“ scenarijus:
1 žingsnis. Spausti „Įvesti kliento duomenis“.
2 žingsnis. Įvesti vardą.
3 žingsnis. Įvesti pavardę.
4 žingsnis. Įvesti tel. nr.
5 žingsnis. Spausti „patvirtinti“.
6 žingsnis. Jei...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1130 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. ĮVADAS 2
  • 2. PRAKTIKOS EIGA. 3
  • 2.1. Panaudos atvejų scenarijai ir veiklos diagramos 4
  • 2.1.1. Panaudos atvejo „Įvesti duomenis“ paaiškinimas. 4
  • 2.1.3. Panaudos atvejo „Įvesti pardavėjo duomenis“ paaiškinimas. 5
  • 2.1.4. Panaudos atvejo „Įvesti kliento duomenis“ paaiškinimas. 6
  • 2.1.5. Panaudos atvejo „Įvesti telefono duomenis“ paaiškinimas. 7
  • 2.1.6. Panaudos atvejo „Užpildyti sutartį“ paaiškinimas. 8
  • 4.2 Esybių ryšių diagrama 14
  • 4.3 Klasių diagramos 14
  • 4.2.1 Aukšto lygio klasių diagrama 14
  • 4.2.2 Žemo lygio klasių diagrama 15
  • 4.2.3 Klasių diagramos aprašymas 15
  • 1. PRAKTIKOS REZULTATAI 18
  • 2. INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (1130 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų analizė
  • 20 psl., (1130 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt