Prieskoniai, pagardai, kvapnios žolelės. Prieskoniai, pagardai ir kvapniosios žolelės - tai viena gausiausių „Saldvos” produkcijos grupių. Ši grupė apjungia ne tik populiariausius prieskonius, pagardus, tokius kaip juodieji, kvapieji, baltieji pipirai, lauro lapai ir pan., tačiau ir mažiau naudojamus prieskonius, tokius kaip kardamonas, muskato riešutai, imbieras.
Prieskoniai ir maisto priedai maisto pramonės gaminiams. „Saldvos” kompleksiniais mišiniai – tai kokybiški, o svarbiausia - ekonomiški kompleksiniai priedai ir prieskonių mišiniai, pagaminti pagal lietuvišką skonį, plačiai taikomi mėsos, žuvies pramonėje. „Lietuviškam skoniui – lietuviški produktai” – toks pagrindinis šios produkcijos šūkis.
Kad organizacija optimaliai veiktų, būtina, kad visuose lygiuose atitinkamuose padaliniuose, atitinkami žmonės gerai žinotų savo vietą, darbą, vaidmenį ir atliekamas funkcijas. Įmonės valdymo ir organizacinė struktūra.(1 lentelė).
Įmonės valdymo ir organizacinė struktūra.
Etatų sąrašas
Darbuotojų skaičius
Prezidentas
1
Direktorius
1
Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams
1
Vyr. finansininkas
1
Finansininkai
2
Komercijos direktorius
1
Komercijos skyrius
4
Rinkodaros direktorius
1
Reklamos vadybininkas
1
Prekybos vadybininkas
10
Personalo skyriaus viršininkas
1
Gamybos vadovas
1
Technologas
2
Sandėlininkas
2
Fasuotojai
14
Vairuotojai
5
Elektrikas, šaltkalvis
2
Viso darbuotojų
50
Įmonėje „Saldva“ yra rinkodaros skyrius, atsakingas už kainodaros formavimą, akcijų organizavimą, tikslingą produkto pozicionavimą rinkoje, atitinkantį įmonės suformuluotas viziją bei misiją.
Įmonės „Saldva“ vizija
Strateginio valdymo proceso plačiausia, ir kartu abstrakčiausia, dalis yra vizija. Vizija – tai bet kurios sąmoningos, nukreiptos į ilgalaikę perspektyvą veiklos pradžia ir atspirties taškas. Vizija apima įvaizdį apie būsimąją organizaciją ir būdus, kaip šį norimą būvį pasiekti. Vizijos efektyvumui svarbus jos komunikavimas organizacijoje – kaip pasiekti, kad komunikuojama vizija taptų asmeniškai reikšminga ir motyvuojančia, nukreipiančia veiklą tam tikra linkme. Vizija nėra griežtai įpareigojanti kaip misija ir tikslai, todėl daro vienodą įtaką organizacijos vadovybei bei žemesniųjų lygių darbuotojams.
Formuluojant organizacijos viziją, reikia remtis tam tikrais kriterijais. Nesant tokių kriterijų, vizija būtų fantastinio pobūdžio, nesusieta su įmonės padėtimi, ištekliais, rinkos galimybėmis ir konkurencijos joje tendencijomis. Rekomenduojami penki kriterijai, padedantys įvertinti vizijos tekstą:
• numatymas. (Kokia fantazija ir realybė atspindėta vizijos formuluotėje?)
• platumas. (Kaip plačiai vizija apima įmanomus pokyčius šakoje?)
• konsensusas. (Ar organizacijoje yra sutarimas dėl ateities vizijos?)
• unikalumas. (Ar nustebins vizijos formuluotė įmonės konkurentus?)
• veiksmingumas. (Ar buvo svarstoma įtaka dabartinei...
Šį darbą sudaro 4221 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!