Kiekviena įmonė tvarkydama savo dokumentus remiasi Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, kurios patvirtintos Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2001 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. 88 (Žin., 2002, Nr. 5-211; 2002, Nr. 70-2957; 2005, Nr. 132-4773). Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklės nustato pagrindinius dokumentų rengimo, tvarkymo ir valdymo reikalavimus, kurie taikomi valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų, įmonių, taip pat kitų subjektų, įgaliotų atlikti viešojo administravimo funkcijas (toliau – įstaigos), rašytiniams ir jiems prilygintiems dokumentams, susijusiems su tų įstaigų veikla.
Kitiems juridiniams asmenims ir įmonėms, registruotoms įstatymų nustatyta tvarka, šie reikalavimai yra rekomendaciniai, tačiau visi savo veiklos dokumentus turi tvarkyti taip, kad jie būtų išsaugoti ir prieinami įstatymuose ir kituose teisės norminiuose aktuose nustatytą laiką.
Šios praktikos tikslas – susipažinti su dokumentacijos tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, taip pat įgyti žinių ir praktinių įgūdžių apie dokumentų tvarkymą, apskaitą ir saugojimą archyve.
• Susipažinti su darbuotojo, atsakingo už dokumentų saugojimą (archyvaro) pareigomis ir teisėmis.
• Susipažinti su bendrąja dokumentų saugojimo tvarka.
• Susipažinti su dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklėmis.
• Susipažinti su dokumentų bylų formavimu.
• Susipažinti su dokumentų perdavimo į archyvą tvarka.
• Susipažinti su užbaigtų bylų saugojimo archyve organizavimu
• Atlikti pavestas užduotis.
1.
1. Dokumentų valdymo organizavimas
Įstaigos dokumentų valdymo organizavimo tikslai yra:
• laiku ir kokybiškai parengti dokumentus,
• tvarkyti ir valdyti dokumentus taip, kad būtų užtikrintas greitas priėjimas prie visų turimų dokumentų,
• užtikrinti skaidrią, efektyvią veiklą, administravimo ir atsiskaitymo gebėjimus,
• dokumentus išsaugoti reikiamą laiką, kad būtų užtikrinti įstaigos veiklos įrodymai ir su įstaigos veikla susijusių fizinių ir juridinių asmenų teisės.
Už įstaigos dokumentų valdymo organizavimą ir kontrolę yra atsakingas įstaigos vadovas ar kitas teisės aktų suteiktus įgaliojimus turintis asmuo.
Įstaigos vadovas nustato įstaigos dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, saugojimo, kontrolės procedūras ir už jas atsakingų struktūrinių padalinių, darbuotojų įgaliojimus ir atsakomybę. Jis taip pat sprendžia, kokios dokumentų apskaitos sistemų funkcionavimo technologijos turi būti naudojamos, paskiria atsakingus darbuotojus.
Įstaigos vadovas tvirtina dokumentų perėmimo...
Šį darbą sudaro 2182 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!