Praktikos ataskaitos

Pažintinės praktikos ataskaita: rastinės medienos prekyba UAB "Junelinta"

10   (1 atsiliepimai)
Pažintinės praktikos ataskaita: rastinės medienos prekyba UAB "Junelinta" 1 puslapis
Pažintinės praktikos ataskaita: rastinės medienos prekyba UAB "Junelinta" 2 puslapis
Pažintinės praktikos ataskaita: rastinės medienos prekyba UAB "Junelinta" 3 puslapis
Pažintinės praktikos ataskaita: rastinės medienos prekyba UAB "Junelinta" 4 puslapis
Pažintinės praktikos ataskaita: rastinės medienos prekyba UAB "Junelinta" 5 puslapis
Pažintinės praktikos ataskaita: rastinės medienos prekyba UAB "Junelinta" 6 puslapis
Pažintinės praktikos ataskaita: rastinės medienos prekyba UAB "Junelinta" 7 puslapis
Pažintinės praktikos ataskaita: rastinės medienos prekyba UAB "Junelinta" 8 puslapis
Pažintinės praktikos ataskaita: rastinės medienos prekyba UAB "Junelinta" 9 puslapis
Pažintinės praktikos ataskaita: rastinės medienos prekyba UAB "Junelinta" 10 puslapis
Pažintinės praktikos ataskaita: rastinės medienos prekyba UAB "Junelinta" 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

ĮVADAS Firmos strateginis planavimas yra nuolatinis, dinaminis ir nuoseklus procesas, kuriuo remiantis firma laiku prisitaiko prie išorinės aplinkos pokyčių ir efektyviau išnaudoja savo išteklius. Strateginio planavimo procesas leidžia parengti ir įgyvendinti firmos strategijas - sprendimų visumą, apibrėžiančią firmos svarbiausius tikslus ateityje ir veiksmus bei priemones tiems tikslams pasiekti. Darbo pobūdis - taikomasis tyrimas. Tyrimo objektas – UAB Junelinta išorinės ir vidinės aplinkos sąlygos bei galimybės. Darbo tikslas - Išanalizuoti UAB Junelinta probleminę situaciją Darbo uždaviniai: 1. Įvertinti organizacinę struktūrą: 2. Nustatyti strategijas: 3. Išanalizuoti strateginio planavimo procesą. Tyrimo metodai: Įmonės duomenų analizė, Vasiliauskas, A. Firmos strateginis valdymas.-Vilnius, 2002 Pranulis V, Pajuodis A., Urbonavičius S., ir kt. Marketingas.- Vilnius 2000. UAB JUNELINTA IR INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA UAB Junelinta Gargždų g. 2-1 Dovilai Klaipėdos raj. Tel.:(846) 444555 Fax.:(846) 444161 UAB “Junelinta” buvo įregistruota 2003 m. gegužės mėn. 14 d. Lietuvos Respublikos Ekonomikos Ministerijoje. 1999 m. spalio 13 d. Vilniuje buvo pasirašyti įstatai, kur: UAB „Junelinta“- yra savarankiška komercinė įmonė, kurios įstatinis kapitalas padalintas į akcijas. Savo veikloje Bendrovė vadovaujasi LR įstatymais ir kitais norminiais aktais, šiais įstatais ir bendrovės vidaus dokumentais. Bendrovė yra ribotos turtinės atsakomybės ir pagal savo prievoles atsako tik savo turtu. Akcininkai pagal Bendrovės prievoles atsako tik ta suma, kurią jie privalo įmokėti už akcijas. Bendrovė yra juridinis asmuo ir turi komercinį - ūkinį, finansinį, organizacinį ir teisinį savarankiškumą. Bendrovė yra pelno siekiantis juridinis asmuo, kuriuo pagrindinis veiklos tikslas yra privačių interesų tenkinimas. UAB Junelinta veikla – Rastinės medienos prekyba, statybinės medienos ir euro padėklų gamyba. Šiuo metu įmonėje dirba 114 darbuotojų. UAB JUNELINTA ORGANIZACINĖ STRUKTŪRA UAB “Junelinta” Direktorius DABARTINIŲ IR POTENCIALIŲ APLINKŲ IR VIDINIŲ - IŠORINIŲ VEIKSNIŲ ANALIZĖ SWOT analizės strategijos planuotojams yra naudinga, nes: -ji aprūpina vadovus logine struktūra organizacijos egzistavimui ir pozicijos įvertinimui; - įvertinus, vadovas gali sutapatinti alternatyvių strategijų tendenciją; -ji gali informuoti periodiškai vadovą, kokiuose išorės ir vidaus plotuose reikia didinti ar mažinti organizacijos veiklos svarbumą. ĮMONĖS VIDINIAI VEIKSNIAI IR SĄLYGOS Šiuo metu bendrovėje dirba 114 darbuotojų. Darbą organizuoja direktorius,. Apskaita pavesta buhalterei. Be paminėtų darbuotojų dar dirba 2 vadybininkai. Sistemingas darbas su bendrovės personalu, geras darbo organizavimas, darbuotojų motyvacija leido suformuoti pajėgią ir darbingą komandą, kurios pagrindinis tikslas – maksimaliai patenkinti užsakovų poreikius. Bendrovėje darbuotojus dirbti skatina gera psichologinė atmosfera, darbo užmokestis ir galimybė tobulėti. Jau ne vienerius metus kartu dirbančiame kolektyve, vyrauja draugiški tarpusavio santykiai, kurie skatina dirbti ir tuo pačiu padeda išvengti konfliktų. Prisirišimą prie darbo vietos didina ir pastoviai mokamas atlyginimas. Įmonės kultūra priklauso nuo visos šalies kultūros, jos istorijos ir susiformavusių įpročių. Pastaruoju metu Lietuvoje pastebimi pokyčiai daugelyje sričių, tame tarpe ir kultūroje. UAB Junelinta užsakovai aptarnaujami kultūringai ir konsultuojami profesionaliai. Pastebimas pastovių klientų ratas, džiugina sugrįžtantys užsakovai, kas rodo nenusivylimą įsigyta produkcija ir aptarnavimu. IŠORINĖS APLINKOS VEIKSNIAI IR SĄLYGOS Išorinę aplinką sudaro ekonomikos ir visuomenės vystimosi bendros kryptys, bei tendencijos ir jų įtaka įmonei ir šalia veikiančioms įmonėms. Pagrindinis ekonominis veiksnys sąlygojantis sėkmingą firmos veiklą būtų bendrojo vidaus produkto (BVP) kitimo tendencijos. Teigiama, kad pastaruoju metu BVP pradėjo augti. Pernai ūkis augo sparčiau nei buvo pranašauta (LR Finansų Ministerija). Bendrasis vidaus produktas turi įtakos ir atskiroms įmonėms. Tokie jo pokyčiai reiškia gamybos padidėjimą, nes būtent tai lemia BVP dydį. Neigiami ekonominiai veiksniai: aukštas nedarbo lygis, mažėjančios gyventojų realiosios pajamos (Butkus F.S., 2003). Lėtai augantis atlyginimas ir nestabdomai brangstančios komunalinės paslaugos mažina realiąsias gyventojų pajamas. Didžiajai daliai gyventojų gaunamų pajamų pakanka tik vartojimui, nekalbant apie kažkokį tai kaupimą. Šalies ekonomikai, ypatingai užsienio investicijų atėjimui didelę reikšmę turi politinės sistemos stabilumas, teisinės bazės atitikimas Europiniams standartams. Dabar Lietuvoje yra susidariusi tokia situacija, kad nežiūrint į valdančių partijų koalicijos sudėtį didžioji dauguma priimamų įstatymų yra derinami prie Europos Sąjungos įstatyminės bazės. Nors apskritai šis išorinės aplinkos elementas kuo mažiausiai įtakoja įmonės veiklą, tačiau politiniai sprendimai gali ženkliai pagerinti arba pabloginti mažų ir vidutinių įmonių veiklos sąlygas. Klientų aptarnavimas pagrįstas ne technologijomis, o kontaktu su pirkėjais. Tai reikalauja kultūros ir konsultacinių paslaugų. Ypatingai daug kvalifikuotų konsultacijų reikia pardavinėjant produkciją privatiems užsakovams. Galima pažymėti, kad užsakovai konsultuojami labai profesionaliai. Rinkos aplinka yra svarbi įmonės verslui ne tik dėl savo didžiulės įtakos veiklos rezultatams, bet ir dėl įmonės vietos nustatymo rinkoje. Pagrindiniai rinkos aplinkos elementai yra: konkurentai, tiekėjai, klientai. Šią aplinką galima iš dalies kontroliuoti ir keisti. Pats sudėtingiausias bendrovės uždavinys: kuo daugiau pritraukti klientų. Kalbant apie pirkėjų pritraukimą reikėtų dar kartą prisiminti, kad įmonė prekiauja nekasdienio vartojimo prekėmis- statybine mediena ir euro padėklais. Nepaisant pakankamai didelės pasiūlos klientai pritraukiami remiantis šiomis nuostatomis: • Trumpinant atsiskaitymų laiką su tiekėjais ir pirkėjais; • Išlaikant jau turimus ryšius bei sudarant naujas sutarti; • Plačiau ir lanksčiau taikant atsiskaitymo sistemą. • Gaminių kokybe. • Informacinis stendas prie įmonės; Konkurencinė aplinka, įvertinant dabartinę pardavimų situaciją, ypatingos grėsmės nekelia. Siūloma produkcija ir jos kaina sėkmingai konkuruoja su analogiško profilio kitų gamintojų produkcija. Trumpalaikių planų paruošimas ir lankstus jų taikymas leidžia visada stabiliai vystyti prekybą. UAB Junelinta palaiko santykius su patikimais tiekėjais, kurie turi patirties ir yra geri savo srities specialistai. Bendrovė labai rimtai žiūri į santykius su tiekėjais, todėl visada laiku su jais atsiskaito. Pasirenka tokius tiekėjus, kurie palankiomis kainomis ir sutartu laiku užtikrina aprūpinimą reikiamos kokybės apvalia mediena. Tiekėjų aplinkos pokyčiai bendrovei gali turėti neigiamų padarinių, komplikuoti jos marketingo veiksmus. Su svarbiausiais tiekėjais bendrovė turi užmezgusi ilgalaikius ryšius ir tai leidžia užtikrinti apsirūpinimo apvalia mediena stabilumą. UAB Junelinta galimybės: • Naujų rinkų segmentų įsisavinimas. • Platesnis asortimentas, kad patenkintų didesnius pirkėjų poreikius. • Galimybės pereiti į geresnę strateginę grupę. • Greitesnis rinkos augimas. UAB Junelinta grėsmės: • Galimas naujų konkurentų atsiradimas. • Lėtesnis rinkos augimas. • Didėjantis konkurentų spaudimas. • Didėjanti derybų galia su vartotojais ir tiekėjais. SWOT ANALIZĖS IŠVADOS IR PASIŪLYMAI SO: plačiu asortimentu, geru kvalifikuotu aptarnavimu, patogia atsiskaitymo forma galima išlaikyti geras pozicijas tarp konkurentų, toliau rinkoje plėstis, tenkinti platesnius vartotojų poreikius; nauji įrengimai ir darbuotojų kvalifikuotumas didina produkcijos pasiūlą; tad yra didesnė galimybė, kad padidės ir pasiūla. reikia ieškoti naujų investitorių plėsti įmonės veiklai; reikalinga reklama pritraukti naujiems klientams. įmonė būtinai turi turėti draudimą nuo nelaimingų atsitikimų; norint išlaikyti poziciją tarp naujų konkurentų reikia nuolatos atnaujinti technologijas, asortimentą; išnaudoti visas galimybės (įveikti konkurentus) naujoms kliūtims įveikti; būtina mokėti pažinti naujas rinkas, jas ištirti ir stengtis kuo greičiau įsitvirtinti jose reikia ieškoti tiekėjų, teikiančių kokybiškas žaliavas, pigesnėmis kainomis; būtina neutralizuoti savo trūkumus ir grėsmes, priešingai įmonei gali grėsti bankrotas. UAB JUNELINTA FUNKCINIŲ STRATEGIJŲ NUMATYMAS Pagrindinis tikslas yra ilgalaikis pelno maksimizavimas. Tą galima pasiekti, jei įmonė sugeba tenkinti vartotojų poreikius, pateikia geros kokybės produktus ir paslaugas, pakankamai daug parduoda, užtikrina darbo vietas savo darbuotojams ir vykdo socialinius įsipareigojimus. Tai galima būtų pasiekti, jei visi darbuotojai gerai žinotų įmonės tikslus ir jei užduotys būtų paskirstytos kiekvienam skyriui ir darbuotojui. Kainos nustatymo strategija. Organizacijos ir jos produkto įvaizdžio dalis yra produkto kaina. Bendrai kaina ir kokybė akivaizdžiai siejasi. Geresnės kokybės prekės paprastai kainuoja daugiau. Tačiau ne visuomet. Vis dėl to žmonės suvokia, kad didesnėmis kainomis įkainuotos prekės yra geresnės, nepaisant, ar jos iš tikrųjų geresnės, ar ne. Antroji kainos nustatymo dalis yra antkainis. Organizacija gali parduoti mažomis kainomis ir tikėtis, kad didelė pardavimų apimtis kompensuos žemą antkainį. Kita organizacija gali parduoti didelėmis kainomis ir tikėtis, kad tai kompensuos mažą pardavimų apimtį. UAB Junelinta kainodaros strategijos: l > Daryti prekių kiekio nuolaidas. > Vienodų kainų strategija, kai prekių kaina pastovi visiems klientams. > "Pozicijų gynimo"( konkuravimą ginanti) strategija, parduodama ne aukštesnėmis už konkurentus kainomis, t.y. prisitaikoma prie rinkoje susiklosčiusių, sąlygų. Pardavimo strategija. Pardavimo strategija turi įtakos ar kuriamos aukštos, ar žemos kokybės įvaizdis. Planuojamasis rinkos segmentas yra svarbus veiksnys, pasirenkant pardavimo strategijos tipą. Produktas gali būti parduodamas įvairiai: gamintojas gali pardavinėti produktą tiesiogiai pasitelkęs pardavimo personalą, gali būti kviečiami gamintojų atstovai produkto pateikimui, galima pasitelkti marketingo organizacija, ir taip toliau. Pardavimų skatinimu siekiama: • Kad gamybos ir pardavimų apimtys didėtų; • Parduoti susikaupusias atsargas ir t.t. UAB JUNELINTA STRATEGINIAI TIKSLAI IR UŽDAVINIAI Tikslai: 1. Naudojant aukštos kokybės žaliavas gaminti kokybiškus gaminius ir išlaikyti turimas pozicijas rinkoje. 2. Tenkinant vartotojų poreikius, gerinti reputaciją. Uždaviniai: 1. Plečiant savo veiklą, užimant didesnę rinkos dalį, įmonė gali tapti viena iš pirmaujančių įmonių, taip užsitikrinant tvirtą lyderės poziciją tarp konkurentų. 2. Pasinaudojant savo stipriausiomis savybėmis, galima plėtoti konkurencingumą vidaus rinkoje. IŠVADOS Šiuo metu bendrovėje dirba 114 darbuotojų. Darbą organizuoja direktoriaus pavaduotojas gamybai, kuris rūpinasi tiekimu. Apskaita pavesta buhalterei. Taip pat dirba 2 vadybininkai, finansininkė, pavaduotojas komercijai. Sistemingas darbas su bendrovės personalu, geras darbo organizavimas, darbuotojų motyvacija leido suformuoti pajėgią ir darbingą komandą, kurios pagrindinis tikslas- maksimaliai patenkinti užsakovų poreikius. UAB Junelinta siekia ilgalaikės sėkmės, todėl įmonės vadovas formuoja ir siekia įgyvendinti bendrovės strategiją. Strategijos formulavimas apima organizacijos veiklos kryptis ir tikslus bei vadovavimą organizacijai. Strategijos įgyvendinimas – organizacinis darbas, biudžeto sudarymas, motyvavimas, kultūrinis ugdymas, vadovavimas ir kt. – siekiant finansinių ir kitų strateginių rezultatų. UAB Junelinta yra bendrovė siekianti pelningai parduoti savo produkciją ir konkuruoti rinkoje, ji turi įvertinti situaciją rinkoje bei žinoti veiksnius, kurie turi įtakos kainų nustatymui. Visa tai įvertinus ir sujungus į vieną grandinę yra nustatoma kainų strategija. Literatūros sąrašas 1. Butkus F..S. Vadyba: organizacijos veiklos operatyvaus valdymo pagrindai.- Vilnius, 2003 2. Jucevičius R. Strateginis organizacijų valdymas.- Kaunas: Pasaulio lietuvių kultūros, mokslo ir švietimo centras, 1998 3. Neverauskas, B., Rastenis, J. Vadybos pagrindai. – Kaunas, 2001 4. Sakalas, A. Vadyba. – Vilnius, 1995 5. Vasiliauskas, A. Firmos strateginis valdymas.-Vilnius, 2002 6. Pranulis V, Pajuodis A., Urbonavičius S., ir kt. Marketingas.- Vilnius 2000 7. >

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1535 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1535 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos praktikos ataskaita
  • 11 psl., (1535 ž.)
  • Word failas 85 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią praktikos ataskaitą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt