Šiauliai, 2002-2003mm.
Turinys
Bakalauro darbo aprašymas:
1. Įvadas -----------------------------------------------------------------------3
2. Teorinė dalis ---------------------------------------------------------------3
2.1. Darbinės srities analizė----------------------------------------------3
2.2. Bibliotekos struktūra ------------------------------------------------4
2.2.1. Matematinė biblioteka -------------------------------------4
2.2.2. Kompiuterijos biblioteka -----------------------------------4
2.2.3. Pagalbinė biblioteka ---------------------------------------5
2.3. Darbo įrankiai ------------------------------------------------------- 5
3. Darbo eigos aprašymas---------------------------------------------------6
3.1. Problemos ir jų sprendimo būdai----------------------------------6
3.2. Programos testavimas ir derinimas--------------------------------6
4. Išvados ---------------------------------------------------------------------7
5. Literatūra ------------------------------------------------------------------8
6. Priedai ---------------------------------------------------------------------9
6.1. Techniniai reikalavimai --------------------------------------------9
6.2. Techninė užduotis ---------------------------------------------------9
Bakalauro darbo aprašymas
1. Įvadas
Šiais laikais interaktyvi trimatė grafika praktiškai darosi nepakeičiama informacijai vaizduoti, nes masiškai paplito grafinės plokštės-akseleratoriai, kurie leidžia pavaizduoti tokio lygio grafiką, kurią prieš keletą metų būtų galėjęs pavaizduoti tik superkompiuteris. Mano tikslas susipažinti su šiuolaikinės kompiuterinės trimatės grafikos programavimo ypatumais ir naudojantis OpenGL bibliotekomis sukurti objektinę trimačio modeliavimo klasių biblioteką, kuri būtų universali ir programiškai išplečiama. Ši biblioteka bus skirta kompiuterio sisteminio bloko vidinei sandarai atvaizduoti. Konkrečiau tai būtų motininės plokštės bei ant jos esančių komponentų, tokių kaip centrinis procesorius, grafinė plokštė, atminties mikroschemos bei standusis diskas, atvaizdavimas. Ši klasių biblioteka taip pat leis vartotojui keisti savo padėtį bei orentaciją erdvėje motininės plokštės atžvilgiu. Nebus pamirštas ir tekstūravimas: motininės plokštės bei jos komponentų įvilkimas į tekstūras bei galimybė tas tekstūras keisti.
2. Teorinė dalis
2.1. Darbinės srities analizė
Mano užduotis buvo parašyti trimatės grafikos kompiuterinių komponentų modeliavimo biblioteką, kuri būtų kuo universalesnė bei išplečiama. Rašant tokio tipo bibliotekas sunkiausia problema yra išanksto nuspėti kokio funkcionalumo reikės ir kaip ją ateityje gali naudoti.
Taigi teko apsiriboti reikalingiausiu minimumu – branduoliu, kuris būtų reikalingas visada. Tai yra pagrindinė klasių infrastruktūra, iš kurios paveldėjus dukterines klases su minimaliu pakeitimų kiekiu būtų gaunama veikianti programa.
Pagrindinės dvi bazinės klasės, šios bibliotekos ašis, yra RenderingComponent bei GLApplication. Pirmojoje sudėtos funkcijos bei kintamieji reikalingi bet kokiam grafiškai vaizduojamam objektui. Ši klasė yra abstrakti, tai yra, pačios jos negalima panaudoti, būtina iš jos paveldėti ir perrašyti render ir update metodus, skirtus konkretaus grafinio objekto atvaizdavimui bei animavimui. RenderingComponent klasė buvo sukurta norint atsikratyti pasikartojančio kodo, kuris butu atsiradęs...
Šį darbą sudaro 2628 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!