Projekcinės tekstūros – tai tekstūrų uždejimo metodas, kuris remiasi jų projektavimui ant paviršių . Pav.1 matome pavyzdinį tekstūrų projektavima ant objektų. Tektūrų projektavimas naudojamas ivairiai tame tarpe ir šešėliavimo metu. Šis kursinis apibudina zinksnius projekcinių tektūrų naudojime.
Projekcinis tektūrų sudarymas siejasi ir su būdu, kuriuo struktūros koordinatės yra paskirtos viršūnėms, ir būdui, kuriuo jie yra apskaičiuoti per primityvų rasterizacija. Mes paprastai galvojame apie tektūrų dėliojimą kaip “ struktūros atvaizdo į primityvą,” ir tuo metu, kai tikrai taip yra, kad – yra daugiau matematikos negu dauguma žmonių galvoja. Jei jūs kada nors parašėte savo savą rasterizerį su mipmap filtruotės, perspektyvos, projekcinis teksūrų palaikymu, jūs be abejo sužinojote apie daug subtilių problemų. Mes pradėsime, aptardami būdą, kuriuo struktūros koordinatės yra apskaičiuotos per rasterizacija, ir paskui mes aptarsime metodus tam, kad paskirtume struktūros koordinates viršūnėms.
Projekcinių tektūrų sudarymas - technika tam, kad sukurtų struktūros koordinates dinamiškai per projektavimą 3-čiam vaizde į (paprastai 2-asis) teksūrų žemėlapį. Tokiu pat būdu kaip ekrano koordinatės yra kuriamos 3-čią geometriją ant jūsų 2-čio ekrano, 3-ti geometrija gali būti projektuojama tekstūra. Tai padaroma vartojant tinkamai suformuotą projekcinę struktūros matricą. Ši ypatybė buvo fundamentali dalis OpenGL ® nuo to laiko kai buvo 1.0 versija ir buvo pristatyta Direct3D ® DirectX ® 7. Ant T&L-capable dalių kaip Radeon ®, tai padaroma mikroshemoi kaip transformacijos ir apšvietimo dalis.
Trumpai apie 3D vaizdus.
Trimačio vaizdo (3D) spartintuvai (akceleratoriai) - tai kompiuterio aparatinės priemonės (hardware), pagreitinančios erdvinių objektų atvaizdavimą plokščiame kompiuterio ekrane. Juose vartojami grafiniai procesoriai prisiima didžiąją dalį darbo, susijusio su 3D koordinačių (plotis/aukštis/gylis) konvertavimu į 2D koordinates (plotis/aukštis), objektų paviršių "užpaišymu" bei kitomis operacijomis. Tokiu būdu ne tik žymiai pagreitėja trimatės grafikos pateikimo greitis, bet ir mažiau apkraunamas kompiuterio procesorius (CPU), kuris tuo metu gali atlikti kitas užduotis.
Turbūt nė viena kompiuterijos šaka nesivysto šiais laikais taip greitai, kaip tobulinami grafiniai akceleratoriai. Jei per pastaruosius dvejus metus...
Šį darbą sudaro 1263 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!