KLAIPĖDA 2007
UŽDUOTIS
Suprojektuoti nuožulnaus keltuvo elektros pavarą:
1. Pavaros technologinio įrenginio darbo režimų analizavimas, apkrovos diagramų sudarymas, varikliui keliamų reikalavimų formulavimas ( supaprastinta pavaros kinematinė schema, keltuvo eskizas).
2. Variklio galios skaičiavimas ir variklio parinkimas.
3. Parinkto variklio tikrinimas įšilimui.
4. Pavaros inercijos momento skaičiavimas.
5. Parinkto variklio trūkstamų parametrų skaičiavimas.
6. Valdomo keitiklio elementų skaičiavimas ir parinkimas, darbo charakteristikų sudarymas.
7. Jėgos elementų (variklio ir keitiklio) mechaninių charakteristikų sudarymas.
8. Grįžtamųjų ryšių elementų parinkimas ir skaičiavimas, jų charakteristikų sudarymas.
9. Reguliatorių parinkimas ir parametrų skaičiavimas.
10. Techninis reguliatorių realizavimas.
11. Pavaros statinių charakteristikų sudarymas, taikant tipines ESM programas.
12. Pavaros struktūrinės schemos sudarymas.
13. Pereinamųjų procesų tyrimas taikant tipines ESM programas arba modeliuojant.
14. Darbų sauga.
15. Pavaros principinė schema.
16. Pavaros charakteristikos.
Pradiniai duomenys:
mv = 6,5 t, - vagono masė
mkv = 3,5 t, - krovinio masė
H = 25 m, aukštis į kurį keliamas krovinis
= 1, santykinė masė
L = 270 m, nepilnas kelio ilgis
t0 = 250 s, - pertraukos laikas
Vn = 2,9 m/s, - vagonėlio nominalus greitis
D = 0,4 m, būgno diametras
W = 70 N/t, - pasipriešinimas horizontalioje plokštumoje
Δn = 3 %, - greičio paklaida
Del = 3 : 1, - reguliavimo diapazonas
Iat = 5In, - atkirčio srovė
Pagal sąlygą duota pavara išreikšta kodu 51612. Skaičių reikšmės:
5 – asinchroninis ventilinis kaskadas;
1 – keitiklis nereversinis;
6 – keitiklis yra trifazis tiltas;
1 – srovės grįžtamasis ryšys imamas nuo šunto nuolatinės srovės grandinėje;
2 – pavara yra pavaldaus valdymo;
MECHANIZMO IR TECHNOLOGINIO PROCESO APRAŠYMAS
1pav. keltuvo schema
Tai yra vagonėlis ant bėgių, kuris skirtas kroviniams kelti per nuožulniąją plokštumą. Kampai gali būti įvairūs nuo 0 iki 600 kartais net daugiau. Čia naudojami du vagonėliai kurie tuo pačiu metu važiuoja į skirtingas puses (vienas į viršų pilnai užkrautas, kitas į apačią visiškai tuščias).
Pagal paskirtį keltuvai skirstomi į „skipinius“ ir į „plokštuminius“, kurių tikslas yra kelti barstomus ir vientisus kūnus. Jūrų ir upių uostuose dažnai naudojami panašūs „plokštuminiai“ keltuvai. Plačiai yra naudojami laivų gamyklose ir laivų remonto įmonėse....
Šį darbą sudaro 8481 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!