Nuotolinio mokymosi aplinka.
Virtualioji mokymosi aplinka.
Virtualiosios mokymosi aplinkos samprata.
Virtualiųjų mokymosi aplinkų klasifikacija.
Virtualiųjų mokymosi aplinkų naudojimas pasaulyje.
Mokslas informacinėje visuomenėje.
Nuotolinį mokymosį beveik sutapatiname su mokymusi internetu. Kiekvienam aišku, kad tai – mokymasis, kai mokinys ir mokytojas(dėstytojas) yra ne vienoje patalpoje. Kokiomis priemonėmis ir metodais galime organizuoti nuotolinį mokymą: pirmiausia įsivaizduojame kompiuterių tinklus, ryšių priemones...
Žodis „virtualus“ šiandien ypač dažnai vartojamas. Kilęs iš lotynų kalbos (virtualis), apibūdina tariamą reiškinį, kuriuo nors būdu imituojantį tikrovę (pvz., kompiuterio ekrane). Tradiciškai mokymasį mes suprantame, kaip mokinio ir mokytojo tiesioginis bendravimą, dirbant toje pačioje vietoje ir taip pat matant ir tuo pačiu girdint vienas kitą. Atsiradus nuotoliniui mokymuisi atsiranda ir virtualumo sąvoka, kai mokinys ir mokytojas bendrauja internetu jiems patogiu laiku, bei patogiose vietose.
Tada yra pradėta naudoti ar vartoti virtualiosios klasės ar aplinkos sąvoka. Aplinka, kurioje mokinys ir mokytojas susitinka – abstrakti aplinka,kuri imituojanti tikrą klasę: tai gali būti interneto puslapis, garso ar vaizdo konferencija. Konferencijos dalyviai gali jungtis po vieną ar grupelėmis iš skirtingų vietų, tačiau visi turi žinoti, kad dalyvauja ir daugiau žmonių, nors jų ir nėra toje pačioje patalpoje.
Virtualiosios klasės samprata ima vis labiau sietis su grupe žmonių, kurie tuo pačiu metu mokosi to patį kursą (ar kelis kursus),taip pat turi tą patį mokytoją(dėstytoją).Esminis dalykas – mokinių ir mokytojų galimybė bendrauti būnant skirtingose vietose ir kiekvienam patogiu laiku.
Virtualiojoje klasėje mokymas ir mokymasis vyksta kompiuterių tinkle: mokytojas pateikia mokiniams mokomąją medžiagą, užduotis, jie bendrauja naudodamiesi elektroninėmis komunikavimo priemonėmis (elektroniniu paštu, diskusijų grupėmis).Virtualiąja klase galime apibūdinti bet kurią kompiuterių tinkle įmanomą veiklą, kai mokytojas bendrauja su mokiniais. Minėdami virtualiąją klasę, turime omenyje ne vietą, o veiklą, todėl svarbiausia virtualiosios klasės paskirtis yra mokomoji veikla.
Darbui virtualiojoje klasėje reikalingos tam tikros priemonės. Dirbant įprastoje klasėje mums reikia: patalpos, vadovėlių, sąsiuvinių, vaizdinių ar garsinių priemonių, lentos, rašiklių... O ko reikia virtualiojoje klasėje? Būtinybė yra kompiuterių tinklai. Tačiau vien to mokymuisi virtualioje aplinkoje neužtenka. Reikia mokomųjų priemonių ir mokymosi proceso valdymo. Tai suprantama, nes virtualioji klasė sudėtingesnė už...
Šį darbą sudaro 1589 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!