Pristatymai

NIKE, Inc. Market research

9.4   (2 atsiliepimai)
NIKE, Inc. Market research 1 puslapis
NIKE, Inc. Market research 2 puslapis
NIKE, Inc. Market research 3 puslapis
NIKE, Inc. Market research 4 puslapis
NIKE, Inc. Market research 5 puslapis
NIKE, Inc. Market research 6 puslapis
NIKE, Inc. Market research 7 puslapis
NIKE, Inc. Market research 8 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

NIKE, Inc. Market research

● NIKE, Inc. is a public company ● Founded in 1964 by Bill Bowerman and

Phil Knight ● Nike holds 38.2% of the total footwear

market in 2022. ● Industry: apparel, footwear, accessories,

sports equipment ● Area served: Worldwide ● Employees:83700 ● Brand value: $33.18 billion.

Wide market reach

The Nike target market is located worldwide, and the Nike age range is broad, from young teens through middle age. While the brand has a strong focus on marketing to athletes and sports enthusiasts, Nike’s strategy has expanded in recent years to attract several specific market segmentations, such as women, young athletes, and runners. (Start.io, 2022)

Their strategy

Most of Nike’s ads don’t explicitly focus on a product; the Nike target audience responds most effectively to emotive advertising. This strategy helps create a brand image that reflects the aspirations of Nike customers, increasing brand loyalty, engagement and sales. (Start.io, 2022)

How consumers use their shoes?

● Gather information inside the store. Employees ask to enquire information from customers.

● Go to a gym observe and ask the athletes about the use of their shoe.

● Organise a survey in which you ask them to answer a few questions and in return offer a discount next time they shop.

● Find relevant research papers on the matter.

What are the most important features that consumers look for in their training shoes?

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 454 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
PDF dokumentas (.pdf)
Apimtis
8 psl., (454 ž.)
Darbo duomenys
  • Anglų kalbos pristatymas
  • 8 psl., (454 ž.)
  • PDF dokumentas 746 KB
  • Įkeltas: 2024 m.
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt