• operaciniai: ritminių pratybų, intonavimo pratybų, repeticiniai;
Priemonės:
• vizualinės: grafinės – lenta, vadovėlis, ritminės, dinaminės kortelės, pratybų sąsiuviniai;
• audialinės: mokytojo žodis, pianinas;
Pamokos srtuktūros dalys ir laikas
Pamokos eiga
Didaktinės pastabos
Muzikinis pasisveikinimas
1 min.
Mokytoja pasisveikina, pristato pamokos temą, sukaupia moksleivius pamokai.
Pasisveikinimas- tradicinis, mokiniai pasisveikina ir pasiruošia pamokai. (žr. pr. nr.1)
Vokalinės pratybos
5 min.
Pirmasis pratimas, skirtas lavinti kvėpavimą, su priebalsėmis s ir š.
Antrasis pratimas su balsėmis a – o – i – u. Šį pratimą dainuosime dviem būdais: legatto ir stacato.
Įsidainavimo pratimai vyksta mėgdžiojimo principu: mokytoja padainuoja, o mokiniai pakartoja. Skirtingų štrichų pratimai, yra skirti tam, kad mokiniai pajustų skirtumą tarp „lygių“ natelių ir „atšokančių“.
Dainavimas. Dainos „Vilko pupa“ (žr.pr.nr.2) kartojimas
5 min.
1. Dainelę dainuojame su žodžiais, bei judesio elementais, gražiai, nuotaikingai muzikuojant.
1) dainavimas su žodžiais ir judesiu, padeda mokiniams atsipalaiduoti, nebuūti susikausčiusiems;
2) nuotaika,
3) lavinti moksleivių melodinę klausą
4) derinti judesį su muziką, pajausti ritmą
Muzikinė kalba:
Solfedžio.
Ritmika.
9 min.
Mokiniams išdalinamos ritminės ir solfedžio kortelės. Mokytoja pasolfedžiuoja, po to
1.
2.
Prieš atliekant ritminius pratimus, išdalinu mokiniams pagaliukus, akmenukus, kaladėles, kad mokiniai galėtų jais atlikti ritminius pratimus. Kai visi pratimai atlikti ir išanalizuoti, mokinius suskirstau į 3 grupeles ir atliekama visus pratimėlius vienu metu.
1.
2.
3.
Solfedžio vyksta taip pat mėgdžiojimo principu. Solfedžiuojant rodau nateles rankų ženklais, kad mokiniai įsidėmėtų kokio aukščio yra natelės (kuri aukščiau, kuri žemiau). Po to, solfedžiuoja ir mokiniai rodydami natelių ženklus.
Lavinami ritmo įgūdžiai.
Naujos dainelės „Pievų muzikantas“ (žr.pr.nr.3) mokymas
10 min.
Naujos temos „Dinamika – skambėjimo garsumas“ dėstymas
10 min.
Naują dainelę mokytoja padainuoja, kad mokiniai žinotų kaip ji skamba. Vėliau su mokiniais išanalizuojame koks dainelės ritmas, ir kokios natelės. Padainuojame pirmus 4 taktus solfedžio, po to...
Šį darbą sudaro 597 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!