Multimedija (angl. multimedia) – tai informacinė technologija, kai pasitelkus tekstą, garsą, vaizdą, animaciją ir video informaciją kuriamas interaktyvus ryšys tarp kompiuterio ir vartotojo. Pagrindiniai multimedijos įrenginiai: CD-ROM, Garso Plokštės, garso kolonėlės, ausinės, mikrofonai, atsirado apie 1990 metus, bet plačiai taikomi buvo pradėti taikyti porą metų vėliau. Dabar nieko nestebina Web video kameros, skaitmeniniai fotoaparatai, žaidimų valdikliai, rankenos, vairai, šalmai ir kt. Šiuolaikinių technologijų amžiuje, multimedija, kaip garso, vaizdo valdymo, apdorojimo, kompiuterinių žaidimų efektų ir papildomų galimybių tame žaidime, priemonė taip pat plačiai taikoma. Bet daug plačiau multimedija reikalinga internete, kada galima, perduoti vaizdą, garsą, net pojūčius, bendrauti betarpiškai matant ir girdint pašnekovą kompiuterio multimedijos įrangos pagalba. Todėl Multimedija labiausiai reikalinga sukurti virtualų pasaulį, o kadangi virtualiame pasaulyje bendraujama Interneto pagalba, daugiausiai ir panagrinėsime, kaip multimedija valdoma ir kuriama ryšiams suderinti internete.
Sąvoka ‘’multimedijos produktas" (MM) šiame darbe suprantama kaip WWW tinklalapis ar CD-ROM diskas. Daugiausia kalbama apie WWW tinklalapius, nes tai labiausiai paplitusi ir lengviausiai įsisavinama multimedijos produktų rūšis.
Vienas iš svarbiausių MM produkto kūrimo etapų yra projekto parengimas. Tai projekto tikslų, resursų bei kūrybinio potencialo planavimas, taip pat darbų tvarkaraščio sudarymas. Kuo daugiau smulkmenų bei galimų klaidų numatysite šiame etape, tuo lengviau bus įgyvendinti projektą. Neverta tikėtis, kad viskas vyks kaip suplanuota, tačiau kuriant produktą reikėtų atlikti kuo mažiau konceptualių pakeitimų, nes tokiu atveju vėl teks iš naujo peržiūrėti visą projektą ir turimus finansinius bei personalo resursus, o tai užims laiko ir pridarys painiavos.
Šiame skyrelyje kalbama apie bendrus pasiūlymo rašymo principus, tačiau dėl šio kurso specifikos orientuojamasi į nepelno siekiančias organizacijas.
Bet kokio pasiūlymo tikslas yra jūsų idėją parduoti potencialiam rėmėjui.
Pasiūlymas – tai raštiškas pardavimo pasiūlymas rėmėjui, kuriame jūs aiškinate, kodėl jis turėtų duoti savo pinigų jums. Paprastai rėmėjas labai nedaug težino apie jūsų organizaciją, todėl keliuose puslapiuose jūs turite parodyti, kad esate patikima organizacija, turite patikimų idėjų bei galimybių įgyvendinti savo...
Šį darbą sudaro 7649 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!