Analizės

Moters įvaizdis televizijos reklamoje

10   (1 atsiliepimai)
Moters įvaizdis televizijos reklamoje 1 puslapis
Moters įvaizdis televizijos reklamoje 2 puslapis
Moters įvaizdis televizijos reklamoje 3 puslapis
Moters įvaizdis televizijos reklamoje 4 puslapis
Moters įvaizdis televizijos reklamoje 5 puslapis
Moters įvaizdis televizijos reklamoje 6 puslapis
Moters įvaizdis televizijos reklamoje 7 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklama yra sudėtingas šiuolaikinės vizualinės kultūros fenomenas, kurio ambivalentiškumas aiškėja suvokus dvejopus jos susiformavimo šaltinius. Viena vertus, ją kuria konkretūs žmonės pagal atskirų užsakovų pageidavimus. Taigi ji yra priklausoma nuo užsakovo norų ir reklamos kūrėjų įsivaizdavimo. Šioje grandyje funkcionuoja du “individualūs” faktoriai, turintys savo pageidavimų, prioritetų, polinkių, galiausiai savitą skonį. Užsakovai ir kūrėjai savo ruožtu remiasi apkausomis. Orientuojamasi į vartotojus – tam tikros lyties, socialinės klasės, amžiaus grupės ar pan. individus, vadinamus tiksline grupe. Reklama siekiama paveikti būtent šią tikslinę grupę, taigi ir atspindėti jos skonį, poreikius, vienų ar kitų dalykų suvokimą. Ji tarsi atspindi dominuojančius požiūrius ir nuostatas. Taigi reklama a priori yra linkusi remtis stereotipais, kurie yra patikrintas ir saugus kelias populiarinant produktą ar paslaugą. Tačiau ji ne tik atspindi, bet ir produkuoja stereotipus, sukuria ar formuoja nuomones. Reklama iškelia dominates, kurios lyg ir atspindi esamą padėtį, lyg ir ją kuria, sudaro, formuoja. Kaip teigia Mary D. Vavrus, stereotipai reikalauja mažiausiai sanaudų ir garantuoja didžiausią pelną – juos pigu sukurti ir lengva propaguoti. Reali situacija, realus elgesys yra pernelyg individualizuoti ir todėl gana rizikingi – gali nepasiekti visos tikslinės grupės, paliesdama vos kelis asmenis. Tačiau stereotpininė yra ne mažiau rizikinga, mat apeliuojant į visus, iš tiesų apeliuojama į nieką, t. y. nėra apeliuojana nė į vieną, nes nė vienas nesitapatina su visais. Netgi bendruomeniškumas individualizuotoje Vakarų visuomenėje gali lengvai virsti masėmis ir minia. Galiausiai nėra tokio asmens, apie kurį būtų galima pasakyti, jog tai “vidutinis žmogus”, kuris jaučia, mąstyto, elgiasi vidutiniškai. Kita vertus, pernelyg apeliuojant į stereotipus galima susilaukti nesekmės, nes žiūrovas, suvokėjas gali pasijausti kvailinamas, įžeidžiamas ir atsiriboti nuo reklamuojami dalykų. (Būtent remiantis vis didėjančių visuomenės atsiribojimu nuo į jų asmeninį gyvenimą besibraunančios reklamos kartais jos poveikis sociumui ir dominuojančių nuostatų įtvirtinimui yra neigiamas, tačiau žinant, kad efektyvi reklama skatinų pirmimą ar kitaip suprojektuotą elegesį, tenka pripažinti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2210 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
7 psl., (2210 ž.)
Darbo duomenys
  • Psichologijos analizė
  • 7 psl., (2210 ž.)
  • Word failas 58 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Televizijos laidos stebėjimas ir analizė: diskusijų laida "Be grimo"

Televizijos laidos stebėjimas ir analizė: diskusijų laida "Be grimo" Psichologija
Peržiūrėti darbą

Psichologo/psichoterapeuto įvaizdis filmuose: "Šeštasis pojūtis", "Slėpynės" ir "Nuodėmės užkalbėjimas"

Psichologo/psichoterapeuto įvaizdis filmuose: "Šeštasis pojūtis", "Slėpynės" ir "Nuodėmės užkalbėjimas" Psichologija
Peržiūrėti darbą

Televizijos laidos įtaka ugdymo psichologijai: diskusijų laida "Gimnazistai"

Televizijos laidos įtaka ugdymo psichologijai: diskusijų laida "Gimnazistai" Psichologija
Peržiūrėti darbą

Vyro ir moters panašumai ir skirtumai

Vyro ir moters panašumai ir skirtumai Psichologija
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę