DARBO METODAI: mokslinės, metodinės literatūros analizė, anketinė apklausa, anketinių duomenų analizė;
IŠVADOS:
• respondentai nepakankamai supažindinti su krepiniu popieriumi;
• mažai žino apie krepinio popieriaus panaudojimo būdus;
• mokytojo darbo metodika daro didelį poveikį mokinio kūrybinių galių žaidinimui ir
vaizduotės turtinimui;
• kūrybingumo skatinimas turėtų būti kiekvieno dailės ir technologijų mokytojo darbo
Tikslas;
ĮVADAS
Mokinio kūrybiškumui skatinti, dailės ir technologijų pamokose mokoma įvairių raiškos būdų. Todėl aktualiu tampa mažiau naudojamas krepinis popierius ir jo raiškos galimybės ugdymo procese, kuriant įvairius darbelius veikiančius vaizduotę, kūrybingumą, turtinančius mokinių kuriamąją aplinką.
Malonu stebėti, kaip dirba moksleiviai: jie aktyvūs, pasitiki savimi, dirba rimtai, nuoširdžiai, susikaupę. Jų darbeliuose užtinkame “auksinį grūdą” – meninės kūrybos užuomazgą, kurią reikia puoselėti ir ugdyti.
Aktyvumas, fantazija, nuoširdumas, susikaupimas yra neatskiriamai susiję su kūrybiniu darbu. Atimk mokiniui galimybę kurti, ir nebeliks užsidegimo, vaizduotės polėkio, džiaugsmingo požiūrio į darbą.
Temos naujumas atsiskleidžia krepinio popieriaus panaudojime. Ypač kūrybinių galių sklaidoje. Ne tradicinė medžiaga ir jos panaudojimas kūryboje, ypač dailės ir darbelių pamokose, sudomina ir aktyvina mokinius, didina jų smalsumą ir norą kurti, praktiškai atlikti darbus.
Problema – turtinant dailės ir technologijų pamokų turinį, praktinį įgūdžių formavimą labai svarbu ar darbas su krepiniu popieriumi tampa mokiniui susidomėjimo, kūrybingumo šaltinis. Ar ši kūrybinė veikla tampa mokinio kūrybinių meninių žinių asmenybės formavimo dalimi. Ar mokytojas yra kūrybingumo skatintojas.
Kursiniame darbe sieksiu apžvelgti mokytojo kūrybingumą, krepinio popieriaus panaudojimą kūrybos procese ir jo reikšmę mokiniui. Rinksiu ir studijuosiu įvairią literatūrą, atliksiu tyrimą mokykloje. Organizuosiu apklausą, sieksiu išsiaiškinti bendrą mokinių suvokimą apie krepinį popierių, bei tai, ar išdėstytos pamokos kuriose buvo daromi darbai su šia medžiaga, suteikė vaikams papildomų žinių apie krepinį popierių.
Šį darbą sudaro teorinė dalis, kurioje aptarsiu krepinio popieriaus savybes, apdorojimą, paruošimą darbams, taip pat tų darbų aprašymus; tyrimai bei jų analizės.
Darbo objektas: krepinio popieriaus panaudojimo galimybės;
Darbo tikslas: išsiaiškinti, kaip krepinio popieriaus pagalba atskleidžiamas mokinių kūrybiškumas;
Darbo uždaviniai:
• išsiaiškinti krepinio popieriaus panaudojimo galimybes;
• išanalizuoti darbo priemonių pritaikymą panaudojant krepinį popierių;
• ištirti...
Šį darbą sudaro 8069 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!