Registrų centras – Valstybės įmonė, įsteigta 1997 m. liepos 8 d. LR Vyriausybės nutarimu Nr. 742. Jos statusas - iš valstybės turto įsteigtas ribotos civilinės atsakomybės viešasis juridinis asmuo. Įmonė nuosavybės teise priklauso valstybei, jai perduotą ir jos įgytą turtą valdo, naudoja bei juo disponuoja patikėjimo teise.
Įmonė tvarko Nekilnojamojo turto kadastrą ir registrą, Adresų registrą, Juridinių asmenų registrą, kuria, įgyvendina, plėtoja ir tvarko su šiais bei kitais registrais susijusias informacines sistemas, tvarko registrų archyvus.
Registrų centro valdymo organai yra savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija, kolegialus įmonės valdymo organas - valdyba ir vienasmenis valdymo organas - įmonės vadovas. Įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija yra Lietuvos Respublikos Teisingumo ministerija.
Centrinis padalinys, įsikūręs Vilniuje, administruoja tvarkomų registrų veiklą, projektuoja, diegia ir naudoja registrų informacines sistemas, vadovauja ir kontroliuoja regioninių padalinių veiklą. 11 filialų, įsikūrusių šalies apskričių centruose bei Mažeikių mieste, registruoja nekilnojamąjį turtą ir teises į jį, priima registruojamų juridinių asmenų dokumentus, teikia registrų duomenis, atlieka kadastrinius matavimus, masinį ir individualų turto vertinimą, rinkos tyrimus, tvarko turto formavimo archyvus, organizuoja filialų skyrių darbą. 40 filialų skyriai šalies rajonų centruose ir miestuose registruoja nekilnojamąjį turtą ir teises į jį, juridinius asmenis, jų teikiamus dokumentus ir duomenis, išduoda nuosavybės ar naudojimo teisę įrodančius dokumentus, teikia informacines paslaugas.
Valstybės įmonė Registrų centras, siekdamas nuolat tobulinti nekilnojamojo turto administravimo sistemą ir informacinę bazę, jau nuo pirmųjų įkūrimo metų glaudžiai bendradarbiauja su Švedijos, Nyderlandų, JAV bei kitų šalių panašiomis institucijomis ir aktyviai dalyvauja dvišaliuose ir daugiašaliuose tarptautiniuose projektuose. Taip pat šiuo metu yra diegiama Nekilnojamojo turto sandorių viešoji elektroninė paslauga (NETSVEP), finansuojama iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų. NETSVEP nekilnojamojo turto sandorio dalyviams suteikia galimybę per trumpesnį laiką sudaryti sandorį atliekant visus su nekilnojamojo turto įsigijimu ir teisių į jį įregistravimu susijusius veiksmus notarų biure be tiesioginio kreipimosi į Registrų centrą. Dar vienas su Europos Sąjunga susijęs projektas -...
Šį darbą sudaro 2243 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!