Esamu laikotarpiu Lietuvos mokesčių sistemoje pilna įvairių mokesčių kuriuos gyventojai privalo sumokėti, tai gali būti įvairiausių tipų mokesčiai pvz . Gyventojų pajamų mokestis kurį kiekvienas dirbantis pilietis privalo mokėti į biudžetą, tačiau yra ir kitų mokesčių kurį dažniausiai į biudžetą moka įmonės. Tai pelno mokestis ar pridėtinės vertės mokestis pelno mokestis mokamas nuo įmonės ar organizacijos gaunamo pelno, o pridėtinės vertės mokestis mokamas galutinio vartotojo kuris perka prekę ar paslaugą. Esant tiek mokesčių mokesčių mokėtojai susiduria su tuo, kad jiems gali pritrūkti lėšų juos apmokėti ir nustatytu laiku nesumokėjus mokesčio į valstybės biudžetą atsiranda skolos dar kitaip vadinamos mokestinės nepriemokos. Mokestinė nepriemoka, tai mokesčio nepriemoka ir mokesčių mokėtojo mokesčio įstatymo ar jo pagrindu priimto lydimojo teisės akto nustatyta tvarka laiku nesumokėtos su mokesčiu susijusios sumos. Tikslas. Mokėti analizuoti atsiradus skolų biudžetui įmonės mokestines nepriemokas privalo jas anksčiau ar vėliau sumokėti todėl Lietuvos Respublikos teisės aktuose, reglamentuojančiuose mokesčių mokėjimo tvarką, yra nemažai nuostatų, vadovaujantis kuriomis mokesčių mokėtojams gali būti suteiktos mokestinės lengvatos, Uždaviniai. Analizuoti kaip mokesčio mokėtojui gali būti atidėtas mokestinės nepriemokos mokėjimas, jis gali būti atleistas nuo delspinigių, jam gali būti leista atsiskaityti su biudžetu kita, nei pinigai, forma, t. y. turtu. Žinoma esant skolų biudžetui turi būti jų apskaita, kad būtų žinomas skolų dydis. Kad būtų žinomas ilgalaikių ir trumpalaikių įsipareigojimų dydis valstybiniam biudžetui.
Taigi norėtųsi atkreipti mokesčio mokėtojų dėmesį 2000 m. gegužės 18 d. priimtą Lietuvos Respublikos valstybės pagalbos ūkio subjektams kontrolės įstatymas Nr. VIII-1689, pagal kurį mokestinės lengvatos gali būti laikomos viena iš valstybės pagalbos ūkio subjektams formų. Pagal šį įstatymą, valstybės pagalba - valstybės pagalbos teikėjų (šiuo atveju - valstybinės mokesčių inspekcijos) tiesiogiai ar netiesiogiai taikomos ar jų remiamos pagalbos priemonės, finansuojamos iš valstybės ar savivaldybių biudžetų ar piniginių fondų bei skirtos kai kuriems ūkio subjektams arba kai kurių prekių gamybai ar paslaugoms teikti ir teikiančios ūkio...
Šį darbą sudaro 4908 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!