Bankai, reaguodami į išorinę aplinką ir joje vykstančius pokyčius, atitinkamai transformuoja savo veiklą, keičia organizacines struktūras, kuria ir diegia naujus produktus bei paslaugas, plečia rinkas. Dažnai informacijos technologijų panaudojimas leidžia nustatyti būdus, kuriais gali būti vykdomos verslo operacijos, kartu užimdamos tarpinę padėtį tarp kliento ir banko. Šio proceso pasekmė – mobiliosios bankininkystės sistemos (EBS) atsiradimas ir išplėtojimas.
Mobili bankininkystė pasaulyje plėtojasi labai sparčiai. Lietuvoje jos paslaugos pradėtos teikti visai neseniai. Bankams mobili bankininkystė leidžia plėsti veiklą, rinkas, siūlyti klientams naujų produktų ir paslaugų, stiprinti užimamą konkurencinę padėtį. Plėtojant šią veiklos sritį, didėja visos bankų sistemos efektyvumas, mažėja sandorių sudarymo sąnaudos. Klientams siūlomas patogesnis ir greitesnis aptarnavimas, mažesnės banko paslaugų kainos.
Šiame darbe siekiama nustatyti, kokios galimybės plėtoti elektroninę bankininkystę yra Lietuvoje, sparčiai keičiantis ekonominėms ir verslo sąlygoms. Siekiama apžvelgti ir mobiliosios bankininkystės raidą pasaulyje, palyginti, kaip jos plėtra Lietuvoje atitinka pasaulines tendencijas. Išsamiai nagrinėjama mobiliosios bankininkystės teikiama nauda, jos pažangą lemiantys veiksniai ir kliūtys ją plėtoti.
Nagrinėjama aktuali tema – ateityje Lietuvos ir užsienio bankai vis daugiau paslaugų teiks mobiliosiomis priemonėmis. Mobiliosios bankininkystės paslaugos leis išlaikyti esamus ir pritraukti naujų klientų, mažinti sąnaudas. Tačiau jos turi atitikti klientų poreikius, apie jas reikia nuolatos informuoti, turi būti užtikrintas elektroninių operacijų saugumas.
Darbe pirmiausia pristatoma mobiliosios bankininkystės samprata ir aptariami įvairūs požiūriai į jos daromą įtaką bankų verslui. Paskui analizuojama mobiliosios bankininkystės būklė Lietuvoje. Aptariama, kaip Lietuvos komercinių bankų teikiamas elektronines paslaugas vertina klientai. Apžvelgus pasaulines tendencijas ir išnagrinėjus Lietuvos mobiliosios bankininkystės būklę, bandoma numatyti jos raidos tendencijas Lietuvoje. Taip pat svarstoma, kokių priemonių bankai turi imtis, kad gautų didžiausią naudą iš elektroninių paslaugų teikimo. Tikimasi, kad pateikiami tyrimų rezultatai paskatins bankininkus ir verslininkus naujai pažvelgti į siūlomas paslaugas ir patobulinti savo veiklą.
Pagrindinis šio darbo tikslas – apžvelgti mobiliosios bankininkystės raidą pasaulyje ir įvertinti, kaip šios srities plėtojimasis Lietuvoje atitinka pasaulines tendencijas.
.
2. Mobiliosios bankininkystės paslaugų rūšys...
Šį darbą sudaro 8990 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!