Eglė Nišanovaitė
Darbo vadovas
Lektorė:
J. Šinkūnaitė
UTENA 2009
Įvadas
Kiekvienas iš mūsų kasdien susiduriame su prekyba. Mes einame į prekybos centrus, kad turėtume ką valgyti, perkame drabužius, kad būtume apsirengę, perkame kitos paskirties daiktus, kad būtų patogiau gyventi – trumpiau tariant, mes tenkiname savo poreikius. Šiame darbe apžvelgsime svarbiausius konkurencijos tipus ir bruožus prekybos srityje, bei pagrindinius įmonės sistemos elementus, kurie gali lemti sėkmę konkurencinėje rinkoje. Prieš pradedant analizuoti konkurenciją tarp prekybos įmonių, trumpai pristatysime prekybą, prekybos įmones, konkurenciją ir jų tipus bei veiklos pobūdį. Taip pat parodyti kaip vyksta konkurencija prekyboje, kaip įmonės konkuruoja ir stengiasi kad jų gamyba būtų kuo paklausesnė ir kokybiškesnė.
Darbo tikslas
Pristayti Utenos alaus ir Šiaulių Gubernijos gamyklas, parodyti kaip jos tarpusavyje konkuruoja.
Darbo uždavyniai
• Išanalizuoti konkurencijos smpratą.
• Parodyti kas lemia konkurenciją ir kokie yra konkurencijos veiksniai.
• Pristatyti įmones
1. Konkurencijos samprata
Konkurencija tai ūko pažangos ir vartotojų gerovės pagrindas, nepriklausomų ūkinių subjektų varžybos gaminant ir parduodant prekes, teikiant paslaugas.
Šias varžybas laimi tie ūkiniai subjektai, kurie geriausiai tenkina vartotojų
poreikius. Konkurencija, tarp ūkinių subjektų paskirsto pajamas ir pelnus, priverčia juos pastoviai rūpintis kaštų mažinimu, vykdyti techninę ir technologinę pažangą. Ji užtikrina ekonominės sistemos savireguliaciją, todėl konkurencijos skatinimas ir jai trukdančių kliūčių šalinimas yra svarbi visuomenės funkcija.
Nors konkurencija yra vienas iš pavojingiausių aplinkos veiksnių, tačiau po kurio laiko, ji gali būti naudinga. Didžiausias konkurencijos privalumas yra motyvacijos faktorius. Konkurentai skatina kitą įmonę dirbti geriau ir tęsti darbą tokiu tempu, kad išlikti rinkoje.
2. Konkurencingumo strategiją sudarantys veiksniai
Konkuravimo strategiją būtų galima suskirstyti į keletą konkurencingumą lemiančių veiksnių. Veiksniai yra vienas iš etapų siekiant įmonės konkurencingumo. Sudėtingoje ir nuolat besikeičiančioje verslo aplinkoje keičiasi ir įmonių konkurencingumo įgijimo ir išlaikymo būdai. Norėdama sėkmingai konkuruoti, įmonė turi įveikti daug kliūčių:
•Pirmieji randa ir pradeda taikyti pasirinktą naujovę.
•Sugeba itin jautriai reaguoti į rinką ir adaptuotis prie jos;
•Gali pasiūlyti itin vartotojo vertinamą išskirtinį ar unikalų produktą ar paslaugą.
3. Konkurencija ir rinkos struktūra. Rinkos struktūros...
Šį darbą sudaro 1530 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!