Referatai

Kompiuterių tinklo diagnostika

9.2   (3 atsiliepimai)
Kompiuterių tinklo diagnostika 1 puslapis
Kompiuterių tinklo diagnostika 2 puslapis
Kompiuterių tinklo diagnostika 3 puslapis
Kompiuterių tinklo diagnostika 4 puslapis
Kompiuterių tinklo diagnostika 5 puslapis
Kompiuterių tinklo diagnostika 6 puslapis
Kompiuterių tinklo diagnostika 7 puslapis
Kompiuterių tinklo diagnostika 8 puslapis
Kompiuterių tinklo diagnostika 9 puslapis
Kompiuterių tinklo diagnostika 10 puslapis
Kompiuterių tinklo diagnostika 11 puslapis
Kompiuterių tinklo diagnostika 12 puslapis
Kompiuterių tinklo diagnostika 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Gedimų paješkos algoritmo aprašymas.

Fizinis lygis tai pats žemiausias OSI modelio lygis. Šis lygis susijęs su bitų srauto perdavimu per ryšio kanalą. Kai viena pusė siunčia 1, tai kita turi gauti taip pat 1, o ne 0. Tipiški klausimai fiziniame lygyje:
• Kiek voltų reiškia 1, kiek voltų reiškia 0?
• Kokia bito trukmė?
• Ar perdavimas gali vykti į abi puses vienu metu?
• Kaip vykdomas pradinis susijungimas ir kaip jis užbaigiamas, kai abi pusės baigia
siųsti?
• Kiek išvadų turi tinklinė jungtis, kam yra naudojamas kiekvienas išvadas?
Projektavimas čia susijęs daugiausia su mechaninėmis, elektrinėmis ir procedūrinėmis
sąsajomis, o taip pat su fizine perdavimo aplinka, kuri yra žemiau fizinio lygio. Todėl pirmo lygio problemos dažniausiai iškyla, kai nekorektiškai veikia ar blogai suderinta techninė tinklo dalis.
Iškilus kompiuteriniame tinkle problemai, problemos sprendimas turi vykti nuosekliai žingsnis po žingsnio, todėl aš taip pat pateikiu pirmo lygio diagnostiką ir problemų sprendimą išskaidydamas į atskirus žingsnius.

Ištrauka

sąsajomis, o taip pat su fizine perdavimo aplinka, kuri yra žemiau fizinio lygio. Todėl pirmo lygio problemos dažniausiai iškyla, kai nekorektiškai veikia ar blogai suderinta techninė tinklo dalis.
Iškilus kompiuteriniame tinkle problemai, problemos sprendimas turi vykti nuosekliai žingsnis po žingsnio, todėl aš taip pat pateikiu pirmo lygio diagnostiką ir problemų sprendimą išskaidydamas į atskirus žingsnius.
Pirmas žingsnis (Pav. 4.2): pradedant spręsti, bet kokią tinklo problemą reikėtų pradėti nuo problemos analizės. Reikia gerai išanalizuoti problemą, surasti pagrindinius problemos simptomus ir tada nustatyti, kokios rūšies problema iškilo. Pvz.: klientas negali susisiekti su servisu. Šios problemos galimos priežastys gali būti: blogai sukonfigūruotas kompiuteris, bloga tinklo plokštė arba blogai sukonfigūruotas maršrutizatorius.
Antras žingsnis: surinkti faktus, kurie gali būti naudingi problemos paieškos ar sprendimo procese. Paklausti tinklo vartotojų, tinklo administratorių ir kitų asmenų, kurie yra susiję su tinklu, kokie simptomai pasireiškia. Surinkti informacija, tokią kaip: kokia tinklo administravimo sistema, kokie yra naudojami protokolai, maršrutizatorių diagnostinės komandos, bei tinkle naudojamos programinės įrangos ypatumai.
Trečias žingsnis: Ar problema nebuvo iškilusi anksčiau, jeigu buvo, galbūt yra jos sprendimo dokumentacija, ja pasinaudojus galima greitai rasti problemos priežastį, bei išspręsti pačią problemą. Jeigu problema nebuvo iškilusi anksčiau arba nėra jos sprendimo dokumentacijos, tada reikia planuoti problemos sprendimą pačiam.
Ketvirtas žingsnis: reikia izoliuoti ta tinklo dalį kurioje iškilo problema, kad tiksliai ir
niekam netrukdant galima būtų atlikti problemos sprendimą.
Čia aprašiau bendrą problemos sprendimo pradžią, taip reikėtų pradėti spręsti problemas dar nežinant, kokio lygio problema yra. Sekantys problemos sprendimo žingsniai skirti tik pirmo lygio problemoms spręsti. Reikia nepamiršti kad atlikus kiekvieną žingsnį, reikia patikrinti ar problema nėra pašalinta. Pats paprasčiausias būdas būtu: pabandyti susisiekti su kitu kompiuteriu ping komanda.
Penktas žingsnis: Patikrinti ar tinklas visai neveikia ar veikia blogai, Jeigu tinklas visai neveikia, tai labiausiai tikėtina, kad problema yra fizinio lygio, o jeigu veikia blogai, tai jau aukštesnių lygių problemos, nors jas gali iššaukti pirmo lygio sutrikimai tokie kaip...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3670 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (3670 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų referatas
  • 13 psl., (3670 ž.)
  • Word failas 224 KB
  • Įkeltas: 2024 m.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt