Laboratorinis darbas Nr. 2
Laboratorinis darbas Nr. 3
Laboratorinis darbas Nr. 4
Laboratorinis darbas Nr. 5
Laboratorinis darbas Nr. 6
Galutinė ataskaita
Vidurkis
Vertinimo data
Šiauliai, 2004
Funkcijos reikšmės skaičiavimas
1. Darbo užduotis.
2. Programos aprašymas.
2.1. Analizė
Bus naudojama math.h biblioteka. Naudojamos pow, tan, exp funkcijos. Bus tikrinamos įvestos reikšmės, ar su jomis bus galima apskaičiuoti funkcijos reikšmę. Funkcijos reikšmės apskaičiavimo metodas, laukų valymo ir paruošimo naujoms reikšmėms skaičiuoti metodas, apskaičiuotos reikšmės išvedimo į Memo lauką metodas, programos pabaigimo metodas.
2.2. Naudojami komponentai ir jų paskirtis.
Edit – duomenims įvesti,
Memo – duomenims išvesti,
Button – darbi su programa,
Label – nurodyti kam skirti Edit, Memo laukeliai.
2.3. Programoje naudojamų duomenų tipai ir kintamieji.
Kintamųjų tipai : float
Float kintamieji :
x – funkcijos kintamasis;
z – funkcijos kintamasis;
y – funkcijos apskaičiuota reikšmė;
m_ funkcija – funkcijos skaičiavimo prototipas.
2.4. Programoje naudojamų metodų aprašymas.
Įvedimo metodas – kintamiesiems suteikiamos reikšmės;
Tikrinimo metodas – tikrinama, ar su įvedamais skaičiais galima atlikti veiksmus;
Funkcijos skaičiavimo metodas – skaičiuojama funkcijos reikšmė;
Duomenų pateikimo metodas –duomenys ir funkcijos reikšmė pateikiami Memo lange;
Programos baigimo metodas – baigiamas darbas su programa.
2.5. Programos tekstas.
//---------------------------------------------------------------------------
#include
#pragma hdrstop
#include "Barzdzius_prog_2.h"
//---------------------------------------------------------------------------
#pragma package(smart_init)
#pragma resource "*.dfm"
TForm1 *Form1;
//---------------------------------------------------------------------------
__fastcall TForm1::TForm1(TComponent* Owner)
: TForm(Owner)
{
}
//--------Programos pabaigos funkcija-------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Button4Click(TObject *Sender)
{
Close();
}
//-----Isvalomas isvedimo laukas ir iterpiama zyme i pirmaji lauka----------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::FormActivate(TObject *Sender)
{
Memo1->Clear();//Isvalo lauka Memo1
Edit1->SetFocus();//Iterpies zyme i Edit1
Button2->Enabled = false;//mygtukas skaiciuoti neveikia
}
//------Ivedamas funkcijos reiksmes argumentas, veiksnus mygtukai---------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Button1Click(TObject *Sender)
{
x=StrToFloat(Edit1->Text);//x funkcijos reiksmes argumentas
z=StrToFloat(Edit2->Text);//z funkcijos reiksmes argumentas
Button2->Enabled=true;//mygtukas "skaiciuoti" veikia
Button3->Enabled=true;//mygtukas "valyti" veikia
Button1->Enabled=false;//mygtukas "ivesti" neveikia
}
//------Isvalomi langai, paruosiami naujam ivedimui---------------
void __fastcall TForm1::Button3Click(TObject *Sender)
{
Edit1->Clear();Memo1->Clear();Edit2->Clear();//Isvalomi langai
Button2->Enabled=false;//mygtukas "skaiciuoti" nebeveikia
Button3->Enabled=false;//mygtukas "valyti" nebeveikia
Button1->Enabled=true;//mygtukas "ivesti" veikia
Edit1->SetFocus();//Iterpies zyme i Edit1
}
//----Suteikiama reiksme mygtukui "skaiciuoti"-----------------------------------------------------------------------
void __fastcall TForm1::Button2Click(TObject *Sender)
{
AnsiString E;
E = "Jus ivedete:";
Memo1->Lines->Add(E);
E = " x = " + FloatToStrF(x, ffFixed, 8, 2);
E = E + " z = " + FloatToStrF(z, ffFixed, 8, 2);
Memo1->Lines->Add(E);
if ((xLines->Add(E);
E = " y = " + FloatToStrF(y, ffExponent, 5, 4);
Memo1->Lines->Add(E); }
else
Memo1->Lines->Add("Reikðmës apskaièiuoti negalima");
Button2->Enabled = false;
}
//---------------Skaiciuoja funkcijos reiksme----------------------------
float TForm1::m_funkcija()
{
float y;
y =exp(x-1)+3/(1-x*x*x*tan(x-z));
return y;
}
Failo Barzdzius_prog_2.h turinys :
//---------------------------------------------------------------------------
#ifndef Barzdzius_prog_2H
#define Barzdzius_prog_2H
//---------------------------------------------------------------------------
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
//---------------------------------------------------------------------------
class TForm1 : public TForm
{
__published: // IDE-managed Components
TButton *Button1;
TButton *Button2;
TButton *Button3;
TButton *Button4;
TMemo...
Šį darbą sudaro 3427 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!