1. Visuotinio kompiuterinio raštingumo standarto (toliau – Standartas) patvirtinimo tikslas – sumažinti bendrojo išsilavinimo trūkumą informacinių technologijų srityje, susidariusį sparčiai plėtojantis ir plintant informacinėms technologijoms bei atsiradus poreikiui mokytis visą gyvenimą.
2. Standarto paskirtis – nustatyti vienodus reikalavimus bei rekomendacijas gyventojų kompiuterinio raštingumo kvalifikacijai; įteisinti kompiuterinio raštingumo patvirtinimo principus.
3. Standarte kompiuterinio raštingumo kvalifikaciniai reikalavimai bei rekomendacijos remiasi Europos kompiuterių vartotojo pažymėjimo (European Computer Driving Licence (toliau – ECDL) programa.
4. Europos Sąjungos informacinės visuomenės darbo ir socialinių reikalų komitetas (ESDIS) 2001 m. lapkričio 21 d. nutarimu rekomendavo Europos Komisijai ECDL pripažinti pagrindiniu Europos informacinių technologijų įgūdžių vertinimo standartu. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 1073 „Dėl Valstybės tarnautojų mokymo 2002–2006 metų strategijos patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr.71-2981) vienu iš prioritetinių valstybės tarnautojų mokymo tikslų yra formuoti Kompiuterinio raštingumo Europos standarte (ECDL) numatytus įgūdžius.
5. Standarte vartojamas terminas „kompiuterinis raštingumas“ suprantamas plačiąja prasme: jis apima reikiamą informacinių ir komunikacinių technologijų išmanymą, mokėjimą ir gebėjimą taikyti savo veikloje kompiuterio techninę ir programinę įrangą.
6. Pagal kompiuterių taikymą savo veikloje išskiriamos šios gyventojų grupės:
6.1. mokiniai ir studentai (formalaus švietimo sistemoje);
6.2. valstybės tarnautojai ir kiti darbuotojai (valstybiniame ir privačiame sektoriuje bei laikinai nedirbantys darbingo amžiaus piliečiai);
6.3. neaktyvūs gyventojai (nedalyvaujantys darbo rinkoje).
7. Standarto nuostatos turi būti taikomos gyventojams atsižvelgiant į jų užimtumą, veiklos pobūdį, socialinį statusą.
8. Standartas nenustato privalomų mokymo priemonių ir mokymo metodų, pagal kuriuos reikia mokyti ar mokytis.
9. Standartas integruoja šalyje jau parengtus ir priimtus kompiuterinio raštingumo standartus (Pedagogų kompiuterinio raštingumo standartą, patvirtintą švietimo ir mokslo ministro 2001 m. gruodžio 21 d. įsakymu Nr. 1694; Moksleivių visuotinio kompiuterinio raštingumo standartą, patvirtintą švietimo ir mokslo ministro 2002 m. sausio 31 d. įsakymu Nr. 124; Mokyklų bibliotekininkų kompiuterinio raštingumo standartą, patvirtintą švietimo ir mokslo ministro 2002 m. spalio 25 d. įsakymu Nr.1782).
10. Standartas turėtų būti peržiūrimas įvykus kokybiniams ir kiekybiniams informacinių technologijų raidos šuoliams ar iš...
Šį darbą sudaro 1885 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!