Globalizacijos dėka šiandieniniame pasaulyje atsiranda didelė tikimybė, jog dažnam iš mūsų tenka ar teks susidurti, dirbti su japonais, prancūzais, kinais, vokiečiais ar kitų tautų atstovais. Labai svarbu suvokti, jog žmonės, iš skirtingų kultūrų, taip pat turi skirtingą požiūrį ir į daugelį dalykų. Bet kurios šalies verslo kultūra ir derybų stilius atspindi kultūros vertybes, santykius ir visuomenės tradicijas. Verslo kultūra , kuri suvokiama kaip „bendrų vertybių, kurios vienija visus organizacijos narius, rinkinys“, keičiasi kur kas lėčiau negu politika ir ekonomika. Kiekviena kultūrinė aplinka turi savo modelį, kuris atspindi papročius, būdus, kaip žmonės susiję, pavyzdžiui, kaip sveikina vienas kitą susitikus, apie ką kalbasi, kaip elgiasi prie stalo, versle ir daugelį kitų dalykų.
Dėl kitų kultūrų neišmanymo, neteisingai interpretuojamų kito žmogaus gestų, veiksmų ar elgesio, kyla tam tikrų keblumų. Norint sėkmingai vykdyti savo veiklą bei išvengti panašių klaidų bei nesusipratimų, būtina pažinti kultūrinius skirtumus. Todėl savo darbe supažindinsiu su japonų kultūrą, ir jos ypatumais.
Darbo tikslas – susipažinti ir apibūdinti japoniškąjį verslo kultūros modelį.
• Nurodyti, kaip rengiami verslo susitikimai;
• Aprašyti apsikeitimo vizitinėmis kortelėmis ritualą;
• Aptarti svarbiausius derybų momentus;
• Palyginti japoniškąją kultūrą su vakarietiškąja.
Kas yra kultūra?
Norint kalbėti apie Japonijos verslo kultūros ryšių ypatybės, visų pirma būtina apibrėžti, kas tai yra kultūra. Įvairiuose literatūros šatiniuose pateikiami skirtingi, tačiau tuo pačiu turintys ir bendrumų, kultūros apibrėžimai.
Hofsted manymu, kultūra – tai kolektyvinis proto užprogramavimas, atskiriantis vienos kategorijos žmones nuo kitos1.
Ralph Linton pateikia tokį kultūros apibrėžimą2: “kultūra yra tam tikro nusistovėjusio elgesio bei jo padarinių forma, kurios elementai yra naudojami ir perduodami tam tikros visuomenės narių“.
Goodenough3 teigia, jog kultūra – tai įsitikinimų ar standartų rinkinys, kuriuo naudojasi grupė žmonių, kuris padeda asmeniui nuspręsti, kas yra, kas gali būti, kaip jaustis ir kaip tai pasiekti.
Child ir Kieser kultūrą apibūdina4 , kaip plačiai naudojamų idėjų ir papročių modelį.
Remiantis pateiktų autorių apibrėžimais, galima pastebėti šias bendrybes, vienijančias „kultūros“ terminą:
• Standartų ir papročių rinkinys;
•...
Šį darbą sudaro 5375 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!