Įvadas 2
Internetas – kas tai? 5
Informacinių įgūdžių ugdymas mokykloje 7
Internetas pamokose 9
Internetas – naujas informacijos šaltinis 13
Išvados 15
Literatūros sąrašas 16
ĮVADAS
Kompiuterinės technologijos vis labiau skverbiasi į švietimą, daro įtaką įvairių dalykų mokymuisi ir mokymui, visam ugdymo procesui. Kompiuterių ir kompiuterinės technikos mokyklose vis daugėja, atsiranda ne tik informacinių technologijų, bet ir kitų dalykų kabinetuose. Remiantis nacionaliniais mokinių pasiekimų tyrimais galima teigti, kad daugelis mokinių nemažai laiko praleidžia prie kompiuterio. Tai atveria plačias galimybes ugdymo proceso kaitai.
Informacija – tai visuma žinių apie kokius nors faktinius duomenis ( visuomenės procesus, aplinkos reiškinius, techninius objektus ir kt.) ir jų tarpusavio ryšius. Ji gali būti perduodama žodžiu, raštu, vaizdu ar kitais būdais. Informacinės komunikacinės technologijos (IKT) – informacijos kaupimo, laikymo, apdorojimo, pateikimo ir perdavimo būdų bei priemonių visuma. Šiuolaikinės IKT įgalina labai veiksmingai gauti, apdoroti, saugoti, pateikti ir perduoti informaciją, todėl sparčiai skverbiasi į visas mokslo, verslo, gamybos ir kitas gyvenimo sritis.
Pasaulis visą laiką kinta. Mokykloms svarbiausias pokytis yra staigiai nepaprastai padidėjęs informacijos kiekis. Anksčiau mokyklų funkcija ir pareiga buvo skleisti informaciją, o šiandien padėtis kitokia. Niekas negali visko žinoti, o sėkmę nebūtinai lemia išmanymas ir žinios. Vienas žmogus niekaip neįstengs aprėpti greitai daugėjančios informacijos. Mokiniams reikia įvairių darbo su informacija įgūdžių, kad galėtų ją rasti, įvertinti jos pagrįstumą, naudotis, pritaikyti. Svarbu, kad jie galėtų kritiškai mąstyti ir išmoktų spręsti problemas. Todėl mokymasis mokykloje negali likti toks, koks buvo. Keičiasi ne tik mokymasis, bet mokymas, o tai reiškia, kad turi keistis ir patys pedagogai, jų požiūris į mokymo galimybes ir būdus.
Viena esminių informacinių technologijų savybių – orientacija į taikymą. Informacinės technologijos susiformavo ir tapo reikšmingos dėl spartaus šiuolaikinių technologijų plitimo visose žmonių veiklos srityse. Todėl ir mokykloje svarbu informacines technologijas panaudoti efektyviam įvairių dalykų mokymui(si).
Integruojant IKT į ugdymo procesą siekiama dvejopo tikslo: veiksmingiau, orientuojantis į mokinį, įgyvendinti ugdymo uždavinius ir atliepti visuomenės bei nuolatinio mokymosi...
Šį darbą sudaro 3455 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!