I. Tikslas. Svarbiausias geografijos mokymo pagrindinėje mokykloje tikslas – plėtoti mokinių geografinį pasaulėvaizdį, skatinti domėtis savo ir kitų šalių gamtos bei visuomenės įvairove, plėsti geografijos žinias ir supratimą, padėti ugdytis socialinę kompetenciją.
• renka ir analizuoja įvairiuose informaciniuose šaltiniuose pateikiamą informaciją, kritiškai ją vertina;
• domisi Lietuvos, kitų šalių gamtos ir visuomenės įvairove;
• įvairia geografine veikla aktyviai tiria savo ir kitų kraštų gamtinę ir visuomeninę aplinką, susipažįsta su ja.
III. Integracija. Istorija, ekonomika ir verslumas, matematika, biologija, chemija, informacinės technologijos. Geografijos ugdymo turinys glaudžiai siejasi ir su integruojamosiomis programomis: darnaus vystymosi, verslumo, pilietiškumo ir kt.
IV. Mokymo(si) priemonės. Genovaitė Kynė, Tomas Ubartas, Simonas Šabanovas, Lina Barauskienė. Geografija: vadovėlis 7 klasei. Serija „Atrask“. Kaunas: Šviesa, 2016; Gražina Varanavičienė, Tomas Ubartas, Simonas Šabanovas. Geografija. Užrašai. Kaunas: Šviesa, 2016. virtuali mokymosi aplinka (skaitmeninis vadovėlis, užduočių bankas, metodinės rekomendacijos).
Papildomos mokymo(si) priemonės. Geografija: atlasas 7–8 klasei. Serija „Šok“. Sudarė Regina Krušinskienė, Gražina Varanavičienė. Kaunas Šviesa, 2011; interneto svetainės, enciklopedijos, grožinė literatūra.
V. Vertinimas. Vertinant mokinių pažangą ir pasiekimus, vadovaujamasi Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo samprata, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. ISAK-256 (Žin., 2004, Nr. 35-1150); Taikoma bendra mokyklos arba mokytojo parengta vertinimo / įsivertinimo sistema. Per pamokas taikomas formuojamasis, kaupiamasis vertinimas. Mokytojas pažymiais gali vertinti mokinių savarankiškus darbus, veiklą per pamoką, pristatymus, projektus, šaltinių nagrinėjimą ir kt.
VI. Nuostatos
• Suprasti, kad gebėjimas orientuotis aplinkoje ir žemėlapyje stiprina pasitikėjimą savimi.
• Argumentuotai vertinti įvairių skirtingų geografijos šaltinių informaciją.
• Suvokti geografijos šaltinių reikšmę aiškinantis gamtos ir visuomenės dėsningumus.
• Ugdyti atsakingą požiūrį į gamtos ir visuomenės problemas, asmeniškai prisidėti prie jų sprendimo.
• Ugdyti smalsumą ir gebėjimą stebėti pasaulį, norą jį pažinti.
• Noriai ir saugiai tyrinėti gamtinę ir socialinę aplinką.
VII. Veiklos sritys
1. Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje: mokinių gebėjimas orientuotis geografinėje erdvėje, vietovės planuose ir žemėlapiuose, suvokti juose esančius objektus.
2. Geografinės informacijos skaitymas: mokinių gebėjimas skaityti, analizuoti, suvokti,...
Šį darbą sudaro 3227 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!