Laikotarpis:1 m. m.
Tikslas. Plėtoti mokinių geografinį pasaulėvaizdį, skatinti domėtis savo ir kitų šalių gamtos bei visuomenės įvairove, plėsti geografijos žinias ir supratimą, padėti ugdytis socialinę kompetenciją.
Uždaviniai
• Mokiniai supažindinami su bendrais geografinio pažinimo bruožais, geografine erdve, ją sudarančiais komponentais, pagrindinėmis geografinėmis sąvokomis ir terminais.
• Plėtojant numatytas ugdomosios veiklos sritis, daugiausia dėmesio skiriama artimajai aplinkai nagrinėti, tačiau kartu parodomas globalus pasaulio vaizdas.
• Geografinis ugdymas organizuojamas ne tik aiškinant ir nagrinėjant įvairią vaizdinę medžiagą klasėje, bet ir stebint ar tyrinėjant artimiausią aplinką (Bendrosios programos, 2008).
Vertinimas. Siūloma taikyti bendrą mokykloje patvirtintą vertinimo tvarką. Per pamokas siūloma taikyti formuojamąjį, kaupiamąjį vertinimą, vertinti pažymiu, įtraukti mokinių įsivertinimą. Vertinimo lygiai yra patenkinamas, pagrindinis ir aukštesnysis.
Diferencijavimas
I skyrius. Pažintis su geografija
Pamokų skaičius: 12
Nuostatos
Suprasti, kad gebėjimas orientuotis aplinkoje stiprina pasitikėjimą savimi.
Ugdytis pasitikėjimą žemėlapiu kaip informacijos šaltiniu.
Geriau pažinti savo krašto gamtos ir visuomenės įvairovę, ugdytis pagarbą jai.
Puoselėti atvirumą pasauliui, drauge išsaugant asmenybės savitumą.
Noriai ir apdairiai tyrinėti artimiausiąją aplinką, jausti atsakomybę atliekant aplinkos stebėjimus ir tyrimus.
Mielai domėtis kitais kraštais, ugdytis pagarbą tų kraštų gamtos ir kultūros įvairovei.
Veiklos sritys
• Orientavimasis erdvėje ir žemėlapyje
• Geografinės informacijos skaitymas
• Regionų pažinimo raiška
• Aplinkos pažinimas ir tyrimai
Gebėjimai
1.1. Remiantis aplinkos požymiais, orientuotis vietovėje. Naudojantis kompasu, nustatyti pasaulio kryptis.
1.2. Elementariai orientuotis žemėlapyje ir gaublyje. Žemėlapyje, kaip lokalios vietovės pavyzdį, parodyti savo gyvenamąją vietovę, o kaip globalios– žemynus ir vandenynus.
2.1. Naudotis mokykliniais atlasais.
2.2. Naudojantis įvairiais informacijos šaltiniais ir žemėlapiais, įvardyti geografinių tyrimų reikšmę.
2.11. Nagrinėjant paveikslus ir schemas, vertinti, kaip žmogus, kurdamas savo gerovę, veikia gamtą, ir pasakyti savo nuomonę.
2.12. Mokytojui padedant, rasti tinkamus geografinės informacijos šaltinius, iš jų atrinkti reikiamą informaciją.
3.1. Bendrais bruožais apibūdinti žemynus ir vandenynus, kaip stambiausius regionus, nurodyti 2–3 jų ypatumus.
3.2. Tinkamai vartoti šio koncentro geografijos sąvokas ir vietovardžius.
4.1. Pažinti savo aplinkos gamtinius ir socialinius objektus, elementariai juos apibūdinti.
4.2. Sudaryti nesudėtingą vietovės planą ir juo naudojantis orientuotis aplinkoje. Mokėti pavaizduoti pagrindines paviršiaus formas.
4.3. Dirbant individualiai, grupėmis, klasėje...
Šį darbą sudaro 2003 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!