1. Mokiniai žinos, kaip globalizacija susijusi su turizmu.
2. Mokiniai gebės įvardinti turizmo reikšmę ekonomikai.
3. Mokiniai gebės savarankiškai atpažinti nuo 2 iki 5 turizmo rūšių ir galės trumpai apie jas papasakoti.
Uždaviniai pateikiami pamokos pradžioje – pasakomi žodžiu, matomi lentoje.
Pamokos tikslas
Klausant mokytojo pasakojimo (skaidrių pagalba), mokiniai gebės savarankiškai atlikti mokytojo pateiktas užduotis. Kiekvienas mokinys atpažins nuo 2 iki 5 turizmo rūšių.
Sėkmės/vertinimo kriterijai
Mokiniai vertinami formuojamuoju vertinimu – darbas pamokoje bei atliktas testas pamokos pabaigoje ,,Socrative‘‘ programėlėje. Po pamokos pateikiamas užduočių vertinimas, kiekvienam mokiniui užrašomas komentaras (Deja, jį mokiniai sužinos tik kitos pamokos metu). Nuolatos stebimos mokinių sėkmės ir nesėkmės, ypatingai akcentuojamos sėkmės.
Nuolatos grįžtama prie pamokos uždavinių, stebima ar mokiniai įsisavino medžiagą, kaip sekasi atlikti užduotis.
Mokymo(si) kontekstas
10 klasėje mokosi 22 mokiniai.
3 iš jų specialiųjų poreikių mokiniai.
Keletas mokinių yra ypatingai besidomintys geografijos mokslu.
Metodai
Dėstymas (skaidrių pagalba), vaizdinių priemonių (internetinių nuotraukų) naudojimas, testas refleksijos metu, darbas parose, nuolatinis mokinių skatinimas dalyvauti pamokoje, refleksija.
Priemonės
Užrašai (mano asmeniniai, kuriais pildysiu skaidrių medžiagą), internetiniai tinklapiai iš kurių paimta mokomoji medžiaga skaidrėms, išmanieji įrenginiai, vadovėlis, nuotraukos (kurias vaikai padarys patys pamokos eigoje), ,,Socrative‘‘ programėlė naudojama refleksijai – testui.
Veiklos pamokoje ir jų tikslingumas
Pamokos dalys ir laikas
Mokytojo veikla
Ugdomos kompetencijos ir tikslingumas
Pradžia (iki 5 min.).
1.1. Prasidėjus pamokai pasisveikinu, pasidomiu, kaip praėjo jų savaitgalis. Paklausiu ar yra klausimų iš praėjusios temos, kaip sekėsi atlikti namų darbus. Tada pristatau naują pamokos temą, tikslus, papasakoju koks bus šios pamokos vertinimas.
1.1.1. Ugdoma komunikavimo kompetencija – siekiama konstruktyvaus dialogo, vartojama tinkama kalba, siekiama bendrauti.
Temos aiškinimas skaidrių pagalba. (17min)
1.1. Minčių lietus – mokinių klausiama, kaip jie supranta sąvoką turizmas. Visos jų mintys pažymimos lentoje.
2.1. Esu pasiruošusi teorinę medžiagą, su pagrindinėmis sąvokomis skaidrėse, ją papildau paveikslėliais ir savo pasakojimu.
3.1. Trumpai padiskutuojame su mokiniais, kokia yra turizmo ekonominė nauda.
4.1. Pradėjus analizuoti turizmo rūšis rodau tik paveiksliukus, kurie siejasi su tam tikra turizmo rūšimi ir klausinėju mokinių, kokia jų manymu tai turizmo rūšis. Išklausius...
Šį darbą sudaro 1014 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!