Kursiniai darbai

GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA

10   (3 atsiliepimai)
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 1 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 2 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 3 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 4 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 5 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 6 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 7 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 8 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 9 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 10 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 11 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 12 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 13 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 14 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 15 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 16 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 17 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 18 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 19 puslapis
GARANTINIO REMONTO INFORMACINĖ SISTEMA 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

TURINYS, ĮVADAS, UŽDUOTIES FORMULAVIMAS, UŽDUOTIES ANALIZĖ, PROJEKTINĖS DALIES, APRAŠYMAS, PROJEKTO VAROVAI (PROJECT DRIVERS), Sistemos paskirtis, Projektinio kūrimo, pagrindas (pagrindimas), Sistemos tikslai (paskirtis), Užsakovai, pirkėjai ir kiti, sistema suinteresuoti asmenys, Vartotojai, PROJEKTO APRIBOJIMAI, Apribojimai sprendimui, Diegimo aplinka, Bendradarbiaujančios sistemos, Komerciniai specializuoti programų paketai, Numatoma darbo vietos aplinka, Sistemos kūrimo biudžetas ir sistemos kūrimo terminai, Terminų žodynas, Svarbūs faktai ir prielaidos, FUNKCINIAI REIKALAVIMAI, Veiklos kontekstas, Veiklos padalinimas, PRODUKTO VEIKLOS SFERA, Sistemos ribos, FUNKCINIAI REIKALAVIMAI IR REIKALAVIMAI DUOMENIMS, Funkciniai reikalavimai, Reikalavimai duomenims, NEFUNKCINIAI REIKALAVIMAI, Reikalavimai sistemos išvaizdai, panaudojamumui, vykdymo charakteristikoms, veikimo sąlygoms, sistemos priežiūrai, saugumui, kultūriniai-politiniai reikalavimai, teisiniai reikalavimai, PROJEKTO IŠEIGA, ATVIRI KLAUSIMAI, EGZISTUOJANTYS SPRENDIMAI, Pagamintos sistemos kurios gali būti nupirktos
Galimas pakartotinas panaudojimas, NAUJOS PROBLEMOS, Problemos diegimo aplinkai, Įtaka jau instaliuotoms sistemoms, Neigiamas vartotojų nusiteikimas, Kliudantys diegimo aplinkos apribojimai, Galimos naujos sistemos sukeltos problemos, UŽDAVINIAI, Sistemos pateikimo žingsniai (etapai), IŠVADOS IR PASIŪLYMAI

Ištrauka

1 TURINYS 2
2 ĮVADAS 3
3 UŽDUOTIES FORMULAVIMAS 4
4 UŽDUOTIES ANALIZĖ 5
5 PROJEKTINĖS DALIES APRAŠYMAS 6
5.1 PROJEKTO VAROVAI (PROJECT DRIVERS) 6
5.1.1 Sistemos paskirtis 6
5.1.2 Projektinio kūrimo pagrindas (pagrindimas) 6
5.1.3 Sistemos tikslai (paskirtis) 6
5.1.4 Užsakovai, pirkėjai ir kiti sistema suinteresuoti asmenys 6
5.1.5 Vartotojai 7
5.2 PROJEKTO APRIBOJIMAI 8
5.2.1 Apribojimai sprendimui 8
5.2.2 Diegimo aplinka 8
5.2.3 Bendradarbiaujančios sistemos 8
5.2.4 Komerciniai specializuoti programų paketai 9
5.2.5 Numatoma darbo vietos aplinka 9
5.2.6 Sistemos kūrimo biudžetas ir sistemos kūrimo terminai 9
5.2.7 Terminų žodynas 10
5.2.8 Svarbūs faktai ir prielaidos 10
5.3 FUNKCINIAI REIKALAVIMAI 11
5.3.1 Veiklos kontekstas 11
5.3.2 Veiklos padalinimas 11
5.4 PRODUKTO VEIKLOS SFERA 12
5.4.1 Sistemos ribos 12
5.5 FUNKCINIAI REIKALAVIMAI IR REIKALAVIMAI DUOMENIMS 16
5.5.1 Funkciniai reikalavimai 16
5.5.2 Reikalavimai duomenims 19
5.6 NEFUNKCINIAI REIKALAVIMAI 19
5.6.1 Reikalavimai sistemos išvaizdai, panaudojamumui, vykdymo charakteristikoms, veikimo sąlygoms, sistemos priežiūrai, saugumui, kultūriniai-politiniai reikalavimai, teisiniai reikalavimai 19
6 PROJEKTO IŠEIGA 23
6.1 ATVIRI KLAUSYMAI 23
6.2 EGZISTUOJANTYS SPRENDIMAI 23
6.2.1 Pagamintos sistemos kurios gali būti nupirktos 23
6.2.2 Galimas pakartotinas panaudojimas 23
6.3 NAUJOS PROBLEMOS 23
6.3.1 Problemos diegimo aplinkai 23
6.3.2 Įtaka jau instaliuotoms sistemoms 23
6.3.3 Neigiamas vartotojų nusiteikimas 23
6.3.4 Kliudantys diegimo aplinkos apribojimai 23
6.3.5 Galimos naujos sistemos sukeltos problemos 23
6.4 UŽDAVINIAI 23
6.4.1 Sistemos pateikimo žingsniai (etapai) 23
7 IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 24
ĮVADAS
Rašant įmonės specifikaciją siekiama išanalizuoti garantinio aptarnavimo įmonės veiklą ir suprojektuoti jai informacinę sistema, kuri pagerintų darbo našumą, pagreitintų kliento registravimą bei prekės remontą.
Daugelis įmonių, teikiančių garantinio remonto paslaugą, neįstengia greitai ir kokybiškai aptarnauti savo klientų dėl to, kad naudojasi pasenusia ar netinkama informacine sistema. Dažnai klientas lieka nepatenkintas, jeigu įsigijęs nekokybišką prekę nesulaukia operatyvios pagalbos. Nuo to nukenčia ne tik įmonės įvaizdis, bet ir sumažėja klientų pasitikėjimas įmonės teikiamomis paslaugomis. Taigi prekybos garantinis aptarnavimas yra labai svarbus. Taigi, garantinis aptarnavimas yra vienas svarbiausių veiksnių užtikrinančių gerą firmos įvaizdį ir kokybišką aptarnavimą, todėl garantinio aptarnavimo informacinė sistema turi veikti nepriekaištingai, tam kad klientams kuo mažiau laiko užimtų įvairių formų ir blankų pildymas.
Kuriama informacinė sistema nepriklausys nuo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3261 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Detali informacija
Darbo tipas
Kursiniai darbai
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (3261 ž.)
Peržiūrėti rašto darbą

Šis mokslo darbas pasitarnaus tau kaip puikus pavyzdys siekiant aukščiausio pažymio!

www.nemoku.lt Peržiūrėti darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Informacinės technologijos keičia visuomenę

Informacinės technologijos keičia visuomenę Informatika
Peržiūrėti darbą

Informacinė visuomenė - euforijos ir baimė

Informacinė visuomenė - euforijos ir baimė Informatika
Peržiūrėti darbą

Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui

Informacinės visuomenės iššūkiai mokyklai ir universitetui Informatika
Peržiūrėti darbą

Operacinė sistema - DOS (komandos, failų vardų plėtiniai ir jų paaiškinimas)

Operacinė sistema - DOS (komandos, failų vardų plėtiniai ir jų paaiškinimas) Informatika
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Peržiūrėti darbą