TURINYS, ĮVADAS, UŽDUOTIES FORMULAVIMAS, UŽDUOTIES ANALIZĖ, PROJEKTINĖS DALIES, APRAŠYMAS, PROJEKTO VAROVAI (PROJECT DRIVERS), Sistemos paskirtis, Projektinio kūrimo, pagrindas (pagrindimas), Sistemos tikslai (paskirtis), Užsakovai, pirkėjai ir kiti, sistema suinteresuoti asmenys, Vartotojai, PROJEKTO APRIBOJIMAI, Apribojimai sprendimui, Diegimo aplinka, Bendradarbiaujančios sistemos, Komerciniai specializuoti programų paketai, Numatoma darbo vietos aplinka, Sistemos kūrimo biudžetas ir sistemos kūrimo terminai, Terminų žodynas, Svarbūs faktai ir prielaidos, FUNKCINIAI REIKALAVIMAI, Veiklos kontekstas, Veiklos padalinimas, PRODUKTO VEIKLOS SFERA, Sistemos ribos, FUNKCINIAI REIKALAVIMAI IR REIKALAVIMAI DUOMENIMS, Funkciniai reikalavimai, Reikalavimai duomenims, NEFUNKCINIAI REIKALAVIMAI, Reikalavimai sistemos išvaizdai, panaudojamumui, vykdymo charakteristikoms, veikimo sąlygoms, sistemos priežiūrai, saugumui, kultūriniai-politiniai reikalavimai, teisiniai reikalavimai, PROJEKTO IŠEIGA, ATVIRI KLAUSIMAI, EGZISTUOJANTYS SPRENDIMAI, Pagamintos sistemos kurios gali būti nupirktos
Galimas pakartotinas panaudojimas, NAUJOS PROBLEMOS, Problemos diegimo aplinkai, Įtaka jau instaliuotoms sistemoms, Neigiamas vartotojų nusiteikimas, Kliudantys diegimo aplinkos apribojimai, Galimos naujos sistemos sukeltos problemos, UŽDAVINIAI, Sistemos pateikimo žingsniai (etapai), IŠVADOS IR PASIŪLYMAI
Rašant įmonės specifikaciją siekiama išanalizuoti garantinio aptarnavimo įmonės veiklą ir suprojektuoti jai informacinę sistema, kuri pagerintų darbo našumą, pagreitintų kliento registravimą bei prekės remontą.
Daugelis įmonių, teikiančių garantinio remonto paslaugą, neįstengia greitai ir kokybiškai aptarnauti savo klientų dėl to, kad naudojasi pasenusia ar netinkama informacine sistema. Dažnai klientas lieka nepatenkintas, jeigu įsigijęs nekokybišką prekę nesulaukia operatyvios pagalbos. Nuo to nukenčia ne tik įmonės įvaizdis, bet ir sumažėja klientų pasitikėjimas įmonės teikiamomis paslaugomis. Taigi prekybos garantinis aptarnavimas yra labai svarbus. Taigi, garantinis aptarnavimas yra vienas svarbiausių veiksnių užtikrinančių gerą firmos įvaizdį ir kokybišką aptarnavimą, todėl garantinio aptarnavimo informacinė sistema turi veikti nepriekaištingai, tam kad klientams kuo mažiau laiko užimtų įvairių formų ir blankų pildymas.
Kuriama informacinė sistema nepriklausys nuo garantinio aptarnavimo centro vietos, jis gali būti nutolęs nuo prekybos vietos, arba suderintas su pardavimo vieta.
Informacinė sistema bus lengvai suprantama bei valdoma net neįgudusio vartotojo. Ją bus lengva atnaujinti, papildyti, modernizuoti, arba integruoti su kitomis, įmonėse jau veikiančiomis informacinėmis sistemomis.
UŽDUOTIES FORMULAVIMAS
Darbo tikslas – išanalizuoti garantinio aptarnavimo įmones veiklą ir sukurti jai informacinės sistemos specifikacija. Specifikacija turi atspindėti visos įmonės veiklą, joje turi būti aprašyti visi būtini duomenų srautai, visos būtinos operacijos, kurias ruošiamasi kompiuterizuoti.
Tam, kad parašyti atitinkančią reikalavimus specifikaciją, numanoma pasinaudoti specifikacijos šablonais. Vienas populiariausių specifikacijų šablonų yra Volere šablonas. Jo remiantis ir būs rašoma garantinio remonto informacinės sistemos specifikacija.
Volere informacinių sistemų specifikacijos kūrimo šablonas yra vienas populiariausiu pasaulyje. Jis yra dažniausiai naudojamas kuriant informacines sistemas įvairaus profilio įmonėms. Juo remiantys yra sėkmingai kuriami ir realizuojami stambiausi ir pelningiausi projektai. Jis geriausiai tinka kurti ir garantinio remonto informacinės sistemos specifikaciją.
UŽDUOTIES ANALIZĖ
Taip kaip specifikacija bus rašoma remiantis Volere šablonu, tai į ja bus privaloma įtraukti, nuodugniai išanalizuoti ir aprašyti tokius punktus, kaip:
• Projekto vartotojai;
• Projekto apribojimai;
• Funkciniai reikalavimai;
• Nefunkciniai reikalavimai;
• Projekto veiklos sfera;
Projekto vartotojai – tai asmenis, kurie betarpiškai naudosis sistema.
Projekto apribojimai – tai apribojimai,...
Šį darbą sudaro 3261 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!