TURINYS, ĮVADAS, UŽDUOTIES FORMULAVIMAS, UŽDUOTIES ANALIZĖ, PROJEKTINĖS DALIES, APRAŠYMAS, PROJEKTO VAROVAI (PROJECT DRIVERS), Sistemos paskirtis, Projektinio kūrimo, pagrindas (pagrindimas), Sistemos tikslai (paskirtis), Užsakovai, pirkėjai ir kiti, sistema suinteresuoti asmenys, Vartotojai, PROJEKTO APRIBOJIMAI, Apribojimai sprendimui, Diegimo aplinka, Bendradarbiaujančios sistemos, Komerciniai specializuoti programų paketai, Numatoma darbo vietos aplinka, Sistemos kūrimo biudžetas ir sistemos kūrimo terminai, Terminų žodynas, Svarbūs faktai ir prielaidos, FUNKCINIAI REIKALAVIMAI, Veiklos kontekstas, Veiklos padalinimas, PRODUKTO VEIKLOS SFERA, Sistemos ribos, FUNKCINIAI REIKALAVIMAI IR REIKALAVIMAI DUOMENIMS, Funkciniai reikalavimai, Reikalavimai duomenims, NEFUNKCINIAI REIKALAVIMAI, Reikalavimai sistemos išvaizdai, panaudojamumui, vykdymo charakteristikoms, veikimo sąlygoms, sistemos priežiūrai, saugumui, kultūriniai-politiniai reikalavimai, teisiniai reikalavimai, PROJEKTO IŠEIGA, ATVIRI KLAUSIMAI, EGZISTUOJANTYS SPRENDIMAI, Pagamintos sistemos kurios gali būti nupirktos
Galimas pakartotinas panaudojimas, NAUJOS PROBLEMOS, Problemos diegimo aplinkai, Įtaka jau instaliuotoms sistemoms, Neigiamas vartotojų nusiteikimas, Kliudantys diegimo aplinkos apribojimai, Galimos naujos sistemos sukeltos problemos, UŽDAVINIAI, Sistemos pateikimo žingsniai (etapai), IŠVADOS IR PASIŪLYMAI
1 TURINYS 2
2 ĮVADAS 3
3 UŽDUOTIES FORMULAVIMAS 4
4 UŽDUOTIES ANALIZĖ 5
5 PROJEKTINĖS DALIES APRAŠYMAS 6
5.1 PROJEKTO VAROVAI (PROJECT DRIVERS) 6
5.1.1 Sistemos paskirtis 6
5.1.2 Projektinio kūrimo pagrindas (pagrindimas) 6
5.1.3 Sistemos tikslai (paskirtis) 6
5.1.4 Užsakovai, pirkėjai ir kiti sistema suinteresuoti asmenys 6
5.1.5 Vartotojai 7
5.2 PROJEKTO APRIBOJIMAI 8
5.2.1 Apribojimai sprendimui 8
5.2.2 Diegimo aplinka 8
5.2.3 Bendradarbiaujančios sistemos 8
5.2.4 Komerciniai specializuoti programų paketai 9
5.2.5 Numatoma darbo vietos aplinka 9
5.2.6 Sistemos kūrimo biudžetas ir sistemos kūrimo terminai 9
5.2.7 Terminų žodynas 10
5.2.8 Svarbūs faktai ir prielaidos 10
5.3 FUNKCINIAI REIKALAVIMAI 11
5.3.1 Veiklos kontekstas 11
5.3.2 Veiklos padalinimas 11
5.4 PRODUKTO VEIKLOS SFERA 12
5.4.1 Sistemos ribos 12
5.5 FUNKCINIAI REIKALAVIMAI IR REIKALAVIMAI DUOMENIMS 16
5.5.1 Funkciniai reikalavimai 16
5.5.2 Reikalavimai duomenims 19
5.6 NEFUNKCINIAI REIKALAVIMAI 19
5.6.1 Reikalavimai sistemos išvaizdai, panaudojamumui, vykdymo charakteristikoms, veikimo sąlygoms, sistemos priežiūrai, saugumui, kultūriniai-politiniai reikalavimai, teisiniai reikalavimai 19
6 PROJEKTO IŠEIGA 23
6.1 ATVIRI KLAUSYMAI 23
6.2 EGZISTUOJANTYS SPRENDIMAI 23
6.2.1 Pagamintos sistemos kurios gali būti nupirktos 23
6.2.2 Galimas pakartotinas panaudojimas 23
6.3 NAUJOS PROBLEMOS 23
6.3.1 Problemos diegimo aplinkai 23
6.3.2 Įtaka jau instaliuotoms sistemoms 23
6.3.3 Neigiamas vartotojų nusiteikimas 23
6.3.4 Kliudantys diegimo aplinkos apribojimai 23
6.3.5 Galimos naujos sistemos sukeltos problemos 23
6.4 UŽDAVINIAI 23
6.4.1 Sistemos pateikimo žingsniai (etapai) 23
7 IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 24
ĮVADAS
Rašant įmonės specifikaciją siekiama išanalizuoti garantinio aptarnavimo įmonės veiklą ir suprojektuoti jai informacinę sistema, kuri pagerintų darbo našumą, pagreitintų kliento registravimą bei prekės remontą.
Daugelis įmonių, teikiančių garantinio remonto paslaugą, neįstengia greitai ir kokybiškai aptarnauti savo klientų dėl to, kad naudojasi pasenusia ar netinkama informacine sistema. Dažnai klientas lieka nepatenkintas, jeigu įsigijęs nekokybišką prekę nesulaukia operatyvios pagalbos. Nuo to nukenčia ne tik įmonės įvaizdis, bet ir sumažėja klientų pasitikėjimas įmonės teikiamomis paslaugomis. Taigi prekybos garantinis aptarnavimas yra labai svarbus. Taigi, garantinis aptarnavimas yra vienas svarbiausių veiksnių užtikrinančių gerą firmos įvaizdį ir kokybišką aptarnavimą, todėl garantinio aptarnavimo informacinė sistema turi veikti nepriekaištingai, tam kad klientams kuo mažiau laiko užimtų įvairių formų ir blankų pildymas.
Kuriama informacinė sistema nepriklausys nuo...
Šį darbą sudaro 3261 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
Nuolat dirbame, kad pagerintume visų mūsų turimų mokslo darbų kokybę, todėl informuojame, jog šis rašto darbas buvo patikrintas savo srities specialisto, todėl galite būti užtikrinti dėl šio darbo kokybės.
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Šis mokslo darbas pasitarnaus tau kaip puikus pavyzdys siekiant aukščiausio pažymio!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!