Referatai

Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams

10   (1 atsiliepimai)
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 1 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 2 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 3 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 4 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 5 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 6 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 7 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 8 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 9 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 10 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 11 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 12 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 13 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 14 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 15 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 16 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 17 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 18 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 19 puslapis
Europos Sąjungos (ES) transporto politika ir jos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Klaipėda, 2009
Įvadas
Pasaulinės ekonomikos plėtra ir geografinė padėtis lėmė Lietuvai Baltijos jūros regione užimti tranzito valstybės padėtį tarp Vakarų ir Rytų, Šiaurės ir Pietų. Lietuvos transporto sektorius jau dabar yra dalis transeuropinio transporto tinklo. Lietuvos narystė ES turi didžiulės įtakos šalies transporto sektoriui. Tai ne tik galimybė laisvai ir nevaržomai veikti išsiplėtusios ES transporto paslaugų rinkoje, bet ir įvairūs įsipareigojimai.
Darbo tikslas. Atskleisti ES transporto politikos ypatumus ir jos įtaką Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams.
Šiam tikslui įgyvendinti išsikelti tokie uždaviniai:
1. Vadovaujantis Lietuvos ir užsienio mokslininkų įžvalgomis aptarti ES transporto politiką;
2. Pristatyti krovinių vežimą tarptautiniais maršrutais;
3. Aprašyti ES politikos įtaką Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams, aprėpiant ES reguliuojančių teisės aktų įtaką transporto efektyvumui;
4. Išanalizuoti pagrindines transporto rūšis ir jų Europos Sąjungoje ir Lietuvoje;
1. ES transporto politika
Bendrosios transporto politikos tikslai išplaukia iš Europos Sąjungos, kaip šalių naujos kokybės bendradarbiavimo darinio, tikslų. ES buvo pradėta kurti siekiant padidinti saugumą Europoje bei pagerinti šio regiono konkurencingumą pasaulio mastu. Ekonominės integracijos vienu iš veiksnių buvo aštri konkurencija su JAV Europos bei pasaulio rinkose. Konkurencingumui padidinti buvo iškeltas uždavinys sukurti Europoje bendrąją rinką – panaikinti kliūtis laisvam prekių, paslaugų, kapitalo ir žmonių judėjimui.
Siekis sukurti sąlygas laisvam judėjimui neišvengiamai paliečia transportą – kaip pagrindinį šio judėjimo būdą. 1957 m. Europos bendrijos steigimo (Romos) sutartyje [30] transportui skirta atskira dalis. 70 jos straipsnis numato būtinybę sukurti bendrąją transporto politiką. Sutarties 71 straipsnis įtvirtina Europos Tarybos uždavinį nustatyti: “(a) bendras taisykles, taikomas tarptautiniam transportui, vykstančiam į valstybės narės teritoriją ar iš jos, arba važiuojančiam per vienos ar keleto valstybių narių teritoriją; (b) sąlygas, kuriomis valstybėje narėje nuolat negyvenantys vežėjai gali jos teritorijoje teikti transporto paslaugas; (c) priemones transporto
saugumui gerinti; (d) kitas atitinkamas priemones”. Sutartyje akcentuojamas skirtingų šalių transporto paslaugų teikėjų vienodas traktavimas (laisvės teikti paslaugas, mokesčių bei sąlygų prasme) bei transporto politikos priemonių sąryšis su ekonomine ir socialine aplinka. Praktiškai šios sutarties nuostatos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5578 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas.3
  • 1. ES transporto politika..4
  • 2. ES politikos įtaka Lietuvos transporto sistemai7
  • 2.1 Krovinių vežimas tarptautiniais maršrutais.7
  • 2.2 ES transporto politikos įtaka Lietuvos tarptautinių krovinių vežėjams.8
  • 2.3 ES reguliuojančių normų įtaka transporto efektyvumui.11
  • 3. Pagrindinės transporto rūšys ir jų raida ES ir Lietuvoje13
  • 3.1 Geležinkeliai..13
  • 3.2 Kelių transportas..16
  • 3.3 Oro transportas.17
  • 3.4 Jūrų transportas18
  • Išvados19
  • Naudota literatūra.20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (5578 ž.)
Darbo duomenys
  • Viešasio administravimo referatas
  • 21 psl., (5578 ž.)
  • Word failas 174 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt