Projekto vykdytojas Projekto auditorių ar audito bendrovę (toliau – auditorius) pasirenka vadovaudamasis VPĮ (viešųjų pirkimų įstatymas), Pirkimų taisyklėmis ar Pirkimų tvarka (jei projekto vykdytojas nėra perkančioji organizacija pagal VPĮ). Vykdant auditoriaus atranką rekomenduojama naudotis Vadovo prieduose pateikta technine užduotimi ir Lietuvos Auditorių rūmų rekomenduojamomis formomis.
Auditorius privalo turėti licenziją, išduotą laikantis Lietuvos Respublikos arba ES įstatymų ir teisės aktų. Rekomenduojama, kad auditorius būtų pasirinktas nedelsiant po paramos Sutarties pasirašymo. Su auditoriumi rekomenduojama konsultuotis Projekto finansinio valdymo klausimais.
Projekto audito tikslas yra patikrinti paramos lėšų panaudojimą ir patvirtinti, ar projekto vykdytojo mokėjimo prašymuose deklaruotos išlaidos, tinkamos finansuoti pagal Paramos sutartį, ir netinkamos finansuoti pridėtinės vertės mokesčio išlaidos, patirtos laikantis Paramos sutarties sąlygų, yra tinkamai apskaitytos ir dokumentuotos.
• Atlikusi galutinio mokėjimo prašyme deklaruotų išlaidų auditą pateikia auditoriaus išvadą ir audito ataskaitą.
Auditoriaus ataskaita apie faktinius pastebėjimus, auditoriaus išvada ir audito ataskaita pateikiamos lietuvių kalba mažiausiai dviem egzemplioriais.
Auditoriaus tikrinimas neturi daryti įtakos Projekto įgyvendinimo veikloms, išskyrus tuos atvejus, kada pastebimi rimti pažeidimai, tokie, kaip korupcijos atvejai, bankroto būklė, melagingų ataskaitų teikimas ir kt.
1. Būtinai atidžiai perskaityti ir įsigilinti į paramos sutartį;
2. Svarbu įsidėmėti, koks(-ie) apmokėjimo būdas(-ai) numatyti jūsų paramos sutartyje (sąskaitų apmokėjimas, išlaidų kompensavimas su avansu ar be avanso);
3. Įsidėmėti datą, iki kurios gali būti patirtos tinkamos finansuoti išlaidos. Nepainioti šios datos su vėlesne data, iki kurios reikia pateikti galutinį mokėjimo prašymą;
4. Norint atlikti biudžeto pakeitimus, laiku ir tinkamai įforminti paramos sutarties pakeitimą;
5. Keičiantis administravimo išlaidų vienetams (pavyzdžiui, darbuotojo darbo valandos įkainiui) laiku įforminti paramos sutarties pakeitimą;
6. Apdrausti įsigyjamą turtą;
7. Įsidėmėti, kad visi mokėjimo prašymai privalo būti patikrinti auditoriaus.
8. Pasikeitus banko rekvizitams nedelsiant atskiru raštu informuoti Įgyvendinančiąją instituciją (o ne tik nurodyti naujus rekvizitus kito mokėjimo prašyme).
ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamų projektų audito atlikimo metodika:
• Teisinė aplinka.
• Reikalavimai valdymo ir kontrolės sistemai.
• Finansų kontrolė.
• Išlaidų tinkamumo principai.
• Mokėjimai ir pinigų srautai.
• Audito seka.
• Audito rezultatai, jų...
Šį darbą sudaro 2869 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!