Tai projektinis darbas, apie įmonės paslaugų perkėlimą į elektroninę erdvę.
Įmonė „ASAS“ vykdo kompiuterių ir jų dalių mažmeninę prekybą. Įmonė turi sutartis su dviem stambiausiais kompiuterinių dalių tiekėjais Baltijos šalyse. Norinti išplėsti pardavimų dydžius ir padidinti apyvartą, įmonė „ASAS“ numato plėsti savo veiklą didmeninės prekybos srityje. Todėl įmonės direktorius teikia valdybos svarstymui projektą: galimybių perkelti komercines operacijas į interaktyviąją aplinką.
Padidinus pirkimų skaičių iš turimų tiekėjų, ši įmonė gali tikėtis didesnio pelno ne tik iš naujų pardavimų (didmenos), bet ir iš gaunamų prekių kainos sumažėjimo. Padidinus apyvartą tiekėjai mažina parduodamų prekių kainą 7 procentais.
Šiame projekte pateiksiu svarius argumentus, kodėl įmonės veiklą verta perkelti i virtualią aplinką. Bus sukurtas veiklos planas, kuriame atsispindės saugumo, atsiskaitymo, prekių pristatymo sprendimai. Šioje dalyje dar aptarsiu svetainės funkcinius reikalavimus.
Veiklos projekto dalyje aprašysiu naudojąmą techninės įrangos kompleksą, t.y. serverį, o programinės įrangos dalyje aptarsiu programų reikalavimus, kurios būtų naudojamos e – komercijos veikloje. Taip pat pateiksiu e – komercijos valdymo sistemos įdiegimą į norimą serverį.
Europoje sparčiausiai auganti Lietuvos elektroninės prekybos rinka turi potencialą išaugti vaikiškus drabužius ir tapti perspektyviu naujų pajamų kūrimo kanalu mažmeninės prekybos banginiams. „Norfa“ patvirtino besijungianti į elektroninės prekybos centrų gretas.
Rinkos tyrėjai skelbia, kad perspektyviausios prekės pardavinėti virtualiai yra elektronika drabužiai, kvepalai, ilgalaikio vartojimo maistas ir gėrimai, įvairių medijų produktai. Taip pat Europos interneto prekybos analizė rodo, kad elektroninė komercija Lietuvoje šiuo metu plėtojama sparčiausiai žemyne.
ES statistikos biuro „Eurostat” duomenimis, interneto naudotojų, kurie įsigijo prekių internetu, skaičius 2012 m., palyginti su 2011 m.,2010 m., labiausiai augo Lietuvoje ir Slovėnijoje.
El. parduotuvėse apsiperka kas ketvirtas lietuvis, besinaudojantis internetu. Latvijoje ir Estijoje tokių pirkėjų dalis sudaro po 27%. Palyginti, ES vidurkis siekia 57%, o aktyviausiai iš namų ar biurų apsiperkančių britų, danų, vokiečių, švedų, olandų dalis svyruoja tarp 74–82%.
Rinkos tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ (EI) analizė rodo panašias tendencijas ir 2011 m.: prekyba internetu Lietuvoje išaugo daugiausia Europoje (apie 30%).
Elektroninio verslo privalumai
Vis daugiau įmonių, bandydamos sėkmingai konkuruoti, imasi...
Šį darbą sudaro 2082 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!