vairuotojui, kurių bendroji masė neviršija 3,5 t), transporto priemonių skaičius 2016 m. sausio 1 d.
transporto priemonių yra 1488899 ir jų vidutinis amţius 14,9 metų [7].
Miesto gatvėmis automobiliai per dieną nuvaţiuoja dešimtis, kartais ir šimtus kilometrų.
automobilį judėti. Generatorius aprūpina įrenginius elektra, aušinimo sistema šildo automobilio
saloną. Ir dar atlieka nemaţai funkcijų.
Variklio geram darbui uţtikrinti, reikėtų jį tinkamai priţiūrėti. Daţniausiai uţtenka naudoti
kokybiškus degalus, atlikti planinį remontą – priţiūrėti eksploatacinių skysčių lygį ir periodiškai
juos keist, taip pat atlikti einamąjį remontą.
Šiais laikais chemijos pramonei vis labiau skverbiantis į kasdienį gyvenimą, siūloma dar
viena variklio prieţiūros alternatyva – degalų priedai. Kaip teigia daugelis šių priedų gamintojų,
priedai sumaţina degalų sąnaudas ir emisiją, valo maitinimo sistemą bei nuodėgulių sankaupas,
gerina variklio darbą ir pailgina veikimo laiką.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti dyzelinių vidaus degimo variklių eksploatacinių priedų įtaką
variklio parametrams. Tikslui pasiekti išsikelti tokie uţdaviniai:
Išnagrinėti dyzelinių vidaus degimo variklių eksploatacinius priedus;
atsiţvelgiant į panašius atliktus tyrimus parengti tyrimų metodiką;
panaudoti eksploatacinius dyzelinių vidaus degimo variklių priedus ir ištirti jų poveikį
variklio parametrams;
palyginti eksperimentiškai gautus duomenis;
pateikti darbo išvadas ir pasiūlymus.
Darbe atlikta literatūros analizė ir susipaţinta su daţnai pasitaikančiais dyzelinių vidaus
degimo variklių gedimais, kurie susiję su degalų sistemos uţterštumu, nuodėguliais. Suţinoti
dyzelino kokybę apibrėţiantys rodikliai. Išanalizuoti analoginiai eksperimentai ir juose gauti
rezultatai.
Atsiţvelgiant į jau atliktų eksperimentų rezultatus parengta nauja eksperimentų metodika.
9
Eksperimentinėje dalyje atlikti natūriniai eksperimentai, kurių metu nustatyti dyzelinio vidaus
degimo variklio matuojamųjų parametrų pokyčiai prieš ir po eksploatacinių priedų naudojimo.
Gauti duomenys suvesti į lenteles, nubraiţyti grafikai, atliktas rezultatų palyginimas.
Pateiktos išvados.
10
1. Bendrosios žinios apie dyzelinius variklius ir dyzeliną
Variklis – tai energetinis įtaisas, verčiantis kokios nors rūšies energiją mechaniniu darbu.
Automobilių varikliuose degimo šiluma yra mechaninio darbo šaltinis. Tokie varikliai
vadinami šiluminiais. Juose degimas vyksta uţdaroje ertmėje, vadinamoje cilindru, todėl labiausiai
paplitęs pavadinimas vidaus degimo varikliai.
Vidaus degimo varikliai pagal konstrukciją būna stūmokliniai, rotoriniai, dujų turbininiai ir
reaktyvieji. Dėl savo sudėtingumo ir dar kai kurių eksploatacinių savybių rotoriniai, dujų turbininiai
ir reaktyvieji...
Šį darbą sudaro 11732 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!