Referatai

Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje

10   (1 atsiliepimai)
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 1 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 2 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 3 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 4 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 5 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 6 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 7 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 8 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 9 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 10 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 11 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 12 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 13 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 14 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 15 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 16 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 17 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 18 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 19 puslapis
Dirbtinis intelektas "Quake 3 Arena" botų architektūroje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tikrino: doc. R. Kulvietienė
VILNIUS 2004
1. Įžanga
„Quake III Arena“ (toliau Q3A) priklauso pirmojo asmens šaudyklių žanrui. Žaidėjas mato vaizdą veikėjo akimis ir juda realiu laiku trimačiame pasaulyje. Svarbiausios užduotys yra išlikti gyvam ir sunaikinti virtualiojo pasaulio priešus. Priešai yra kiti žmonės, prisijungę prie žaidimo tinklo ar interneto pagalba. Žaidėjai pelno taškus eliminuodami kitus žaidėjus. Nužudytasis žaidėjas pratęsia kovą vienoje iš nustatytų vietų. Aišku, geriausias būdas išsiaiškinti kaip vyksta žaidimas - pažaisti „Quake III Arena“ pačiam.
Žaidimo botas turi elgtis virtualiame pasaulyje kaip žaidėjas-žmogus. Žaidžiant su botais nereikia laukti kol į žaidimą įsijungs kiti žmonės. Žaidimą galima žaisti su vienu ar keliais tikrais žaidėjais ir lygiai taip pat su vienu ar keliais dirbtiniais žaidėjais. Kad žaidimas būtų įdomesnis ir lankstesnis yra sukurta keliolika botų charakterių. Kiekvienas iš jų žaidimą žaidžia savo stilium, su savo ginklu ir sukelia skirtingus sunkumus žaidėjui-žmogui. Tam, kad elgtųsi kaip žmogus, botas netik turi žinoti žaidimo taisykles, jam taip pat reikia mokėti elgtis su ginklais, judėti po žemėlapį, rinkti daiktus.
Botas egzistuoja kompiuteryje lygiagrečiai su žaidimo programa ir bendrauja su ja tik įvairių kintamųjų pagalba, jais užkoduodamas savo veiksmus ir siųsdamas juos tiesiai žaidimo programai. Veiksmai generuojami naudojantis jau anksčiau pateikta informacija ir informacija, kurią botas sužinojo konkretaus žaidimo metu.
Mes dažnai naudojame savo vaizduote, ji mums padeda suvokti dalykus kurių negalime pamatyti. Botai taip pat turi turėti savo pasaulio įsivaizduojamą modelį. Šis vidinis modelis padeda botui suvokti virtualųjį pasaulį. Botas negali pastebėti požymių, kurie nėra aprašyti jo vidinio pasaulio modelyje. Dažniausiai šis modelis yra supaprastintas virtualiojo pasaulio variantas. Jei botas turėtų gyventi realiame pasaulyje, būtų neįmanoma sukurti tobulą modelį, nes tikrasis pasaulis yra per daug sudėtingas. Tačiau botas - kaip ir žaidimas - yra kompiuteryje, ir nepaisant to, kad jį žaidžia žmogus, daugelį aspektų ir taisyklių galima aprašyti ir taip sukuriamas beveik tobulas virtualus pasaulis.
Aišku, tobulas modelis dažniausiai nėra pageidaujamas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6060 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Dirbtinis intelektas “Quake 3 Arena” botų architektūroje 1
  • referatas 1
  • 1. Įžanga 3
  • 2. Botų architektūra 5
  • 2.1 Robotai 5
  • 2.2 Kelio suradimas 5
  • 2.3 Baigtinių būsenų sistema 6
  • 2.4 Negriežta logika 7
  • 2.5 Neuroniniai tinklai 8
  • 2.6 Ekspertinės sistemos 9
  • 2.7 Genetiniai algoritmai 9
  • 2.8 Botų lygmenų architektūra 10
  • 2.9 Žaidimo varikliuko struktūra 12
  • 3. Pagrindiniai veiksmai 13
  • 3.1 Įvesties sąsaja 13
  • 3.2 Sąsaja 14
  • 4. Botų modeliai 15
  • 4.1 Modeliai 15
  • 4.2 Charakteristikos 16
  • 5. Botų sprendimai ir prioritetai 19
  • 5.1 Negriežta logika 19
  • 5.2 Reprezentavimas 20
  • 5.3 Pasirinkimai 21
  • 5.4 Tikslai 24
  • 5.5 Kova 25
  • 5.6 Nusitaikymas 26
  • 6. Išvados 27
  • 7. Literatūra 27

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
27 psl., (6060 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų referatas
  • 27 psl., (6060 ž.)
  • Word failas 654 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt