Kursiniai darbai

Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai

10   (3 atsiliepimai)
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 1 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 2 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 3 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 4 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 5 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 6 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 7 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 8 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 9 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 10 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 11 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 12 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 13 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 14 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 15 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 16 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 17 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 18 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 19 puslapis
Banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiandien Lietuvos finansų sistema veikia besiformuojančių rinkos ekonomikos santykių sąlygomis. Lietuva ir jos banko palaipsniui tampa integralia atviros pasaulinės sistemos dalimi, todėl sėkmės galima tikėtis tik tuo atveju, jei jų veiklos kokybė bus adekvati aplinkos sąlygomis. O laisvoje rinkoje efektyviai gali funkcionuoti tik tas bankas, kuris yra sukūręs originalią plėtros koncepciją ir struktūrą. Čia kiekvienai finansų įstaigai, siekiančiai įgyti pranašumą, svarbu sugebėti laiku reaguoti į atsiradusius naujus rinkos reikalavimus. Tačiau išorinių ryšių pertvarkymas yra neatsiejamas nuo vidinės banko struktūros pakeitimų. Taigi, apsisprendus keisti išorinį banko gyvenimą, tuo pačiu tenka keisti ir vidinį.
Lietuvos finansų struktūroms palaipsniui integruojantis į Vakarų pasaulio ekonomiką, susiduriama su vis naujais reiškiniais. Nesuvokus šių reiškinių galimo poveikio, sėkmės tikėtis neverta. Banko veiklos plėtrai didelę reikšmę turi ir vadovo bei jo pavaldinių sugebėjimas įžvelgti savo banko naujas galimybes, sugebėjimas įvertinti rinką, savo konkurentus, plėsti veiklą, žinoti, kokius pasirinkti užsakovus, o savo sprendimais bei analize parodyti strateginį mąstymą. Mūsų nuomone, strateginis mąstymas bei valdymas - vienas iš esminių faktorių, padėjusių finansų struktūroms ne tik nežlugti, bet ir efektyviai funkcionuoti dabartinėmis sąlygomis.
Strateginis valdymas – patikimiausia priemonė prisiderinti prie mikroekonominių ar makroekonominių svyravimų ir leidžianti finansų ne tik išlikti, bet ir padidinti verslo galimybes.
Neseniai strategija tapo viena iš populiariausių tyrimų temų, daug mokslinių straipsnių apie vadybą ir ekonomiką koncentruojasi ties šiuo ypatingu subjektu. Kalbant apie paslaugų kokybę, įvairūs autoriai labai skirtingą nuomonę išsako apie jos formavimo prigimtį, teorinių išvadų taikymą.
Darbo tikslas – atskleisti banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo esmę, reikšmę, numatyti pagrindines formuojamų strategijų rūšis bei jų praktinį taikymą banko veikloje.
Darbo objektas – banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai.
• aptarti banko strategijos tipus;
• aptarti strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo proceso etapus;
• apžvelgti strategijos formavimo procesą;
• nustatyti banko Paslaugų kokybės paslaugų kokybės planavimo ir resusrsų derinimo ypatumus ir problemas.
Darbo atlikimo metodai: tiriant strateginio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 15073 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1.BANKŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS PLANAVIMO TEORINIAI ASPEKTAI 4
  • 1.1 Strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo samprata 4
  • 1.2. Strateginis ir operatyvinis planavimas 11
  • 1.2.1. Kredito esmė ir kreditinės įstaigos strategija 15
  • 1.2.2. Kredito funkcijos ir bankų paslaugų kokybės valdymo principai 17
  • 1.3. Kredito vaidmuo ekonomikoje 19
  • 2.BANKŲ PASLAUGŲ KOKYBĘ VEIKIANČIŲ VEIKSNIŲ ĮVERTINIMAS 24
  • 2.1.Bankų pasyvų ir aktyvų valdymas 24
  • 2.1.1.Pasyvų valdymas 27
  • 2.1.2.Aktyvų valdymo metodai 29
  • 2.1.3.Darbuotojų motyvacija ir motyvavimo poreikis – personalo resursas 30
  • 2.2.Bankų paslaugų kokybės derinimo efektyvumo didinimas 33
  • 2.2.1.Bankų paslaugų kokybės derinimo modeliai 34
  • 2.2.2.Bankų paslaugų kokybės vertinimo metodikų trūkumai, lyginant su išorine analize 36
  • 2.3. Kredito politikos pasirinkimo problema banko kokybes strategijoje 39
  • 2.3.1.Banko kreditas 40
  • 2.3.2. Vartotojiškas kreditas 43
  • 2.2.4. Komercinis kreditas 47
  • 2.2.5. Hipotekinis kreditas 48
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI 50
  • LITERATŪRA 52

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
54 psl., (15073 ž.)
Darbo duomenys
  • Bankininkystės kursinis darbas
  • 54 psl., (15073 ž.)
  • Word failas 380 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt