Šiandien Lietuvos finansų sistema veikia besiformuojančių rinkos ekonomikos santykių sąlygomis. Lietuva ir jos banko palaipsniui tampa integralia atviros pasaulinės sistemos dalimi, todėl sėkmės galima tikėtis tik tuo atveju, jei jų veiklos kokybė bus adekvati aplinkos sąlygomis. O laisvoje rinkoje efektyviai gali funkcionuoti tik tas bankas, kuris yra sukūręs originalią plėtros koncepciją ir struktūrą. Čia kiekvienai finansų įstaigai, siekiančiai įgyti pranašumą, svarbu sugebėti laiku reaguoti į atsiradusius naujus rinkos reikalavimus. Tačiau išorinių ryšių pertvarkymas yra neatsiejamas nuo vidinės banko struktūros pakeitimų. Taigi, apsisprendus keisti išorinį banko gyvenimą, tuo pačiu tenka keisti ir vidinį.
Lietuvos finansų struktūroms palaipsniui integruojantis į Vakarų pasaulio ekonomiką, susiduriama su vis naujais reiškiniais. Nesuvokus šių reiškinių galimo poveikio, sėkmės tikėtis neverta. Banko veiklos plėtrai didelę reikšmę turi ir vadovo bei jo pavaldinių sugebėjimas įžvelgti savo banko naujas galimybes, sugebėjimas įvertinti rinką, savo konkurentus, plėsti veiklą, žinoti, kokius pasirinkti užsakovus, o savo sprendimais bei analize parodyti strateginį mąstymą. Mūsų nuomone, strateginis mąstymas bei valdymas - vienas iš esminių faktorių, padėjusių finansų struktūroms ne tik nežlugti, bet ir efektyviai funkcionuoti dabartinėmis sąlygomis.
Strateginis valdymas – patikimiausia priemonė prisiderinti prie mikroekonominių ar makroekonominių svyravimų ir leidžianti finansų ne tik išlikti, bet ir padidinti verslo galimybes.
Neseniai strategija tapo viena iš populiariausių tyrimų temų, daug mokslinių straipsnių apie vadybą ir ekonomiką koncentruojasi ties šiuo ypatingu subjektu. Kalbant apie paslaugų kokybę, įvairūs autoriai labai skirtingą nuomonę išsako apie jos formavimo prigimtį, teorinių išvadų taikymą.
Darbo tikslas – atskleisti banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo esmę, reikšmę, numatyti pagrindines formuojamų strategijų rūšis bei jų praktinį taikymą banko veikloje.
Darbo objektas – banko paslaugų kokybės strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo aspektai.
• aptarti banko strategijos tipus;
• aptarti strateginio valdymo ir paslaugų kokybės planavimo proceso etapus;
• apžvelgti strategijos formavimo procesą;
• nustatyti banko Paslaugų kokybės paslaugų kokybės planavimo ir resusrsų derinimo ypatumus ir problemas.
Darbo atlikimo metodai: tiriant strateginio...
Šį darbą sudaro 15073 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!