Sinchronizatorius, Tiltai, Amortizatorius, Lygių kampinių greičių kardaninis šarnyras, Priekinių ratų geometrija
Šiomis dienomis didžiajai Lietuvos gyventojų daliai yra tekę vairuoti ar yra vairuojantys autotransporto priemonę, todėl automobilių srautas vis didėja, automobilių gamyba plečiasi, o tuo pačiu ir jų vartojimas. Todėl šiuo laiku yra ypač didelis dėmesys skiriamas autotransporto priemonės ekonomiškumui, patikimumui, saugumui, bei praktiškumui. Didelę įtaką daro automobilio važiuoklės ir transmisijos konstrukcijos.
Kaip ir daugumas žmonijos išradimų, taip ir automobiliai genda, juos tenka remontuoti. Daugelis automobilių gedimų pasitaiko dėl eksploatacijos sąlygų. Be to žmonėms perkant automobilius dauguma nežino kaip išsirinkti praktiškiausią jam automobilį, todėl įsigijus netinkamą automobilį žmonės nusivilia dėl prastai investuotų pinigų, bei nuvertina automobilį.
1 klausimas: Kokia yra sinchronizatoriaus paskirtis pavarų dėžėje, kaip jis sudarytas ir koks jo veikimo principas? Nubraižyti sinchronizatoriaus schemą.
Pavarų dėžė sudaryta iš krumpliaratinio reduktoriaus ir pavarų perjungimo mechanizmo. Pavyzdžiui dviejų velenų keturių laipsnių pavarų dėžę sudaro varantysis, velenas Šiuo velenu pavarų dėžė gauna judesį iš variklio. Varomasis, arba antrinis, velenas perduoda judesį varančiajam tiltui. Ant varančiojo veleno išdrožų nejudamai sumontuoti skirtingo skersmens varantieji krumpliaračiai. Su jais pastoviai sukabinti varomieji krumpliaračiai, laisvai besisukantys ant antrinio veleno .Ant varomojo veleno išdrožų standžiai uždėtos stebulės su išoriniais krumpliais, kurių matmenys tokie pat, kaip krumpliuotų vainikų. Ant stebulių uždėtos movos. Jos gali slankioti tiek movų krumpliais, tiek varomųjų krumpliaračių krumpliuotais vainikais. Perstumiant movas į vieną ar kitą pusę, stebulės sujungiamos su varomųjų krumpliaračių krumpliuotais vainikais. Tokiu būdu varomieji krumpliaračiai sujungiami su varomuoju velenu. Norint įjungti pavarą, mova sujungiama su krumpliaračio krumpliuotu vainiku. Tada sukimo momentas iš varančiojo veleno perduodamas varomajam velenui krumpliaračiais.
Visos šiuolaikinės mechaninės ir robotizuotos greičių dėžės yra sinchronizuotos. Tokiose greičių dėžėse norint įjungti pavarą, yra sinchronizuojamas veleno ir krumpliaračio sūkių dažnis. Šį darbą atlieka sinchronizatoriai. Be viso to sinchronizatoriai sumažina mechaninį visų sujungimų dėvėjimąsi, triukšmą, atsirandantį perjunginėjant pavaras todėl tai nemažai pailgina greičių dėžės eksploatavimo amžių.
1 pav.
Sinchronizatoriai įrengti visose lengvųjų automobilių greičių dėžių pavarose, įskaitant ir atbulinės eigos pavarą....
Šį darbą sudaro 2996 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!