• Firmos privalo siūlyti daugiau pelno atnešančių paslaugų, kad patenkinti pirkėjų lūkesčius ir išsiskirti tarp konkurentų.
• Pirkėjas labiaus patenkintas tais atvejais, kada laukiamos prekės pasirodo nepriklausomos.
Jūsų reikalai blogi, jei pas jus nėra prekės, kurios pirkėjas tikisi pas jus surasti. Bet jei jūs užsipirkot per daug medžiagų, tai tuo pačiu jūs užšaldėt savo priemones ir tuo pačiu jūs negalit jų įdiegti į kitas prekes, kurios galėtų atnešti įmonei pelno.
Tam kad išvengti panašių situacijų, būtina maksimaliai tiksliai prognozuoti. 2003 m. Mūsų atliktais asortimento tyrimo duomenimis tarp 24 distribiucinių kompanijų mes aptikome, jog blogo prognozavimo kalte skirtumas tarp prognozuojamų bei tikrų srautų 381%! Rezultatas: dažniausiai kompanijoms prisireikia kaupti atsargas, tam kad patenkinti klientų poreikius.
Didelius skirtumus tarp prognozės ir tikrų pardavimų parodymų negalima įvertinti kaip „neišvengiamų“. Apskaičiavimo formulės padarytos pagal principą „lengva suprasti“ ir „geriau nei darbuotojas su kalendoriumi“, tenka pakeisti daug gilesniais metodais. Prekės, kurios skirtingai paklausios bei įperkamos, reikalauja skirtingų metodų prognozei. Reikia šiek tiek daugiau nei viena formulė nesezoninėms prekėms, o kita – dėl sezoninių prekių. Pavyzdžiui, prekė, kurios pardavimai priklauso nuo atvirkštinės ekonominės situacijos reikalauja formulės, skirtingos nuo tos, kuriai reikia prekės stabiliam pardavimui, lengvai prognozuojamais pardavimais.
Tačiau kaip ir seniau svarbu, jog formulė būtų lengvai suprantama.
Metodika, kuri vadinasi vidutinė išraiškos prognozė, atsako esamais reikalavimais. Sutinkant su šia metodika, kiekvienų parodymų reikalavimas, užfiksuoti praeitus ataskaitinius periodus, paskelbiant savo svorį, o taip pat reikalauja tvarkos kiekvienai prekei naudojant tinkamą formulę. Peržiūrėsim keletą prognozei taikomų formulių.
Nesezoninių prekių paklausa praktiškai reguliari
Nesezoninių prekių paklausos prognozė reikalinga praktiškai reguliariai, galima apibendrinti parodymus reguliariai, praėjus keliems ataskaitiniams periodams. Taip pat galima apibendrinti masės ar paklausos parodymus per keletą ataskaitinių mėnesių. Kodėl?
1. Dažnai sekamas pakopinis augimas arba prekės paklausos sumažinimas, dėl jos prekės populiarumo. Pažiūrėkim prekės paklausos dinamiką, parodytą pav. 2.6.
Pav. 2.6
Atkreipkite dėmesį, kad prekės paklausa per penkis mėnesius tolygiai mažėja. Mum reikia sumažinti atsargų apimtis, kad išvengti...
Šį darbą sudaro 3191 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!