Dėl ilgalaikio plano formos susitaria mokyklos bendruomenė, tačiau nebūtina siekti vienodos formos. Skirtingų dalykų ar dalykų grupių ilgalaikių planų forma gali skirtis, svarbu atsižvelgti į dalyko(-ų) specifiką ir sudaryti ilgalaikį planą taip, kad jis būtų patogus ir informatyvus mokytojui, padėtų planuoti trumpesnio laikotarpio (pvz., pamokos, pamokų ciklo, savaitės) ugdymo procesą, kuriame galėtų būti nurodomi ugdomi pasiekimai, kompetencijos, sąsajos su tarpdalykinėmis temomis. Pamokų ir veiklų planavimo pavyzdžių galima rasti Dailės bendrosios programos (toliau – BP) įgyvendinimo rekomendacijų dalyje Veiklų planavimo ir kompetencijų ugdymo pavyzdžiai. Planuodamas mokymosi veiklas mokytojas tikslingai pasirenka, kurias kompetencijas ir pasiekimus ugdys atsižvelgdamas į konkrečios klasės mokinių pasiekimus ir poreikius. Šį darbą palengvins naudojimasis Švietimo portale pateiktos BP atvaizdavimu su mokymo(si) turinio, pasiekimų, kompetencijų ir tarpdalykinių temų nurodytomis sąsajomis.
• stulpelyje Galimos mokinių veiklos pateikiamas veiklų sąrašas yra susietas su BP įgyvendinimo rekomendacijų dalimi Dalyko naujo turinio mokymo rekomendacijos, kurioje galima rasti išsamesnės informacijos apie ugdymo proceso organizavimą įgyvendinant atnaujintą BP.
DAILĖS ILGALAIKIS PLANAS 3–4 KLASEI
Mokymo(si) turinio skyrius
Mokymo(si) turinio tema
Val. sk.
30 proc.
Galimos mokinių veiklos
Grafinės, spalvinės, erdvinės raiškos pažinimas
Tapybos technikos ir meninės išraiškos priemonės.
4
Eksperimentuojama su mišriomis technikomis, atskleidžiamos jų galimybės ir mokomasi įvairių popieriaus plastikos būdų. Aiškinamasi tapybos guašu ir akvarele galimybės ir skirtumai.
Grafikos technikos ir meninės išraiškos priemonės.
4
Kuriamas kartono atspaudas. Analizuojama linijų ir dėmių įtaka ritmui ir nuotaikai. Atliekami grafiniai eksperimentai su įvairiomis technikomis.
Erdvinės technikos ir meninės išraiškos priemonės.
4
Kuriamas paveikslas iš geometrinių figūrų. Pavaizduojamas fantazijos pasaulis, primenantis geometrinių figūrų formas. Kuri žemo ir aukšto reljefo darbai (įspausti, įrėžti, įgaubti, išgaubti) iš antrinių žaliavų, gamtos medžiagos, lipdoma iš molio ar plastilino. Mokomasi papjė mašė technikos.
Vaizdavimo būdai ir galimybės.
4
Kuriami saviti atvirukai, iliustracijos, plakatai, mokomasi derinti tekstą ir vaizdą.
Dailės rūšys.
2
Lankomos realios ir virtualios parodos. Palyginami tradicinės...
Šį darbą sudaro 752 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!