vidaus degimo variklių labaratorinis darbas
1. Bendros žinios apie alkūninį mechanizmą.
2. Alkūninį mechanizmą veikiančios jėgos.
3. Alkūninio mechanizmo konstrukcija.
Alkūninis mechanizmas stūmoklių tiesiaeigį slankiojamąjį judesį paverčia alkūninio veleno sukamuoju judesiu.
Alkūninį mechanizmą sudaro nejudamos korpuso detalės – variklio blokas , cilindrai, galvutė, karteris ir judamosios- stūmokliai ,pirštai , švaistikliai, alkūninis velenas , smagratis.
Cilindrai varikliuose dažniausiai išdėstomi vertikaliai viena eile.Alkūninis mechanizmas, kuriame alkūninio veleno sukimosi kampas centras sutampa su cilindro ašine linija,vadinamas centriniu mechanizmu.Toks alkūninis mechanizmas naudojamas daugumai variklių. Kartais laivų, šilumvežiu ir sunkiųjų savivarčių varikliai turi dezaksialinį alkūninį mechanizmą (ji dažniau taikoma dyzeliuose).
Didelės galios varikliuose cilindrai dažniausiai išdėstomi dviem eilėm. Ypač plačiai taikoma vadinamoji V formos cilindrų išdėstymo schema.Kampas tarp cilindrų eilių šiuose varikliuose dažniausiai būna lygus 90°,nes tuomet lengviau sprendžiamos alkūninio mechanizmo judančių masių atsvėrimo problemos.Tačiau kampas gali būti ir mažesnis,tuomet sumažėja variklio plotis ir pagerėja matomumas iš traktorininko kabinos,o tai ypač svarbu įdirbant tarpueilius ir atliekant kitas technologines operacijas.
2.Alkūninį mechanizmą veikiančios jėgos
Variklio alkūninio mechanizmo detales veikia jėga F,nukreipta išilgai cilindro ašinės linijos susideda iš dviejų jėgų.
Dujų slėgių jėgos dydį ertmėje virš stūmoklio nustatome iš variklio indikatorinės diagramos. Inercijos jėgos veikimo kryptis ir dydis , sukantis alkūniniam velenui,taip pat kinta.Alkūniniame velene taip pat veikia normalinė, tangentinė jėgos; sukimo ir reaktyvusis momentai; inercijos bei išcentrinės jėgos.
3.Alkūninio mechanizmo konstrukcija
Pakaba.Variklis per elastingus gumos-metalo amortizatorius trijos arba keturiose atramose tvirtinamas prie rėmo.Jo pakaba mažina žalinga virpesių įtaką ir saugo bloką nuo didelių apkrovų , kai mašinos rėmas svyruoja ir deformuojasi .Mažesnės masės varikliai neturi priekinės pavaros, tokia pavara vadinama – gembine.
Variklio blokas . yra masyvus vientisas metalo liejinys , kuriame tvirtinamos kitos korpuso detalės , montuojami alkūninis, skirstymo mechanizmai ir pritvirtinami sistemų įrenginiai.Variklio blokų konstrukcija priklauso nuo alkūninio mechanizmo schemos,ir gali būti : 1.laikančiosios konstrukcijos,kai cilindro sieneles tempia dujų slėgio jėgos;2. su jėginėmis smeigėmis , įsuktomis į galvutę ir viršutinę karterio dalį ; čia šios smeigės perima dujų slėgio jėgą.
Blokai standinami...
Šį darbą sudaro 754 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!