A.Puipos filmas „Dievų miškas“ buvo sukurtas 2005 metais. Vos tik pradėtas rodyti kino teatruose, sutraukė pilnas žiūrovų sales. Atsimenu, pati labai laukiau šio filmo pasirodymo. Man visada patiko lyginti perskaitytas knygas su pagal jas pastatytais filmais. Tačiau tai turbūt ir buvo mano klaida — A.Puipos „Dievų miškas“ nėra to paties pavadinimo B.Sruogos memuarų knygos ekranizacija. A.Puipa pabandė savaip interpretuoti garsaus lietuvių rašytojo kūrinį. Visgi, filmas man paliko keistą įspūdį... Atrodo, kad jam kažko trūktų. O gal tai tiesiog lėmė išankstinis mano nusiteikimas, tikėjimasis pamatyti kažką panašaus, ką vaizduotėje susikūriau skaitydama knygą. Tačiau kita vertus, manau, kad kiekvienas turėtų bent kartą pamatyti šį filmą, mat jis įeina tiek į Lietuvos, tiek į lietuviško kino istoriją. Kaip kiekvienas išsilavinęs žmogus turėtų būti perskaitęs B.Sruogos knygą, taip ir turėtų būti matęs šį A.Puipos filmą.
Pats siužetas režisierių paskatino pasirinkti dramos žanrą. Filmas pasakoja apie žmogų, menininką, mąstytoją, kuriam buvo lemta likti nepalūžusiu dviejų totalitarinių — nacių ir sovietinio — režimų kaliniu. Filmo herojus, Profesorius, — išskirtinė asmenybė, gyvenanti pagal savo Dekalogą, savus tiesos ir moralės principus. Įkalintas vokiečių koncentracijos stovykloje Profesorius tampa myriop pasmerktų žmonių dramos dalimi. Išgyventi šioje ekstremalioje situacijoje, atsiriboti nuo savęs ir žiaurios realybės jam padeda ironija. Grįžęs iš konclagerio, Profesorius parašo prisiminimų knygą, kurioje sarkastiškomis spalvomis nupiešia mirties „Babelį“ — Štuthofą, tačiau sovietų valdžiai toks kūrinys nepriimtinas. Tariamoji sovietinė laisvė jam tampa ne mažesniu išbandymu nei vokiečių konclageris.
Tad dramos žanras režisieriui padeda geriausiai išreikšti aštrius, bet neišsprendžiamus konfliktus, kurie ir dominuoja filme. Taip pat perteikti konfliktų sudėtingumą, kovos aštrumą, išgyvenimų gilumą. Herojaus kelias sunkus, reikalaujantis aukų, veikėjas patenka ir į tragiškas situacijas. Dėl to skaudžiausiomis personažų emocinio gyvenimo, vidinės kovos, minties suintensyvėjimo akimirkomis, ne vienu atveju sutampančiomis su dramos kulminacija, atsiranda monologai, t.y. būdingiausias dramos elementas.
Pagrindinė filmo idėja — parodyti XX a. antros pusės problematiką — žmonių nužmogėjimą, dehumanizavimą, situaciją...
Šį darbą sudaro 1165 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!