Diplominiai darbai

Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis

9.8   (2 atsiliepimai)
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 1 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 2 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 3 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 4 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 5 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 6 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 7 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 8 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 9 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 10 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 11 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 12 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 13 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 14 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 15 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 16 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 17 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 18 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 19 puslapis
Žodžio ir muzikos ritmo pojūtis 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Dabartinėje muzikinio ugdymo sistemoje viena iš nagrinėjamų problemų yra kalbinio ir muzikinio lavinimo sritis.
Problemos aktualumas. Ritminio lavinimo reikalingumo šiandien niekas nebedrįsta ginčyti, nes ritminių darinių suvokimo, ritminio mąstymo svarba solfedžiuojant, grojant visiems suprantama. Tačiau dažnai muzikos mokytojai ritmo pratimus atlieka formaliai, o nesuvokdami tikrosios šių pratimų reikšmės, norimą rezultatą pasiekia per vėlai arba tas rezultatas iš viso yra menkas. [21, p.61].
Muzikos pedagogikoje pabrėžiama, kad vaiko muzikalumas ikimokykliniame amžiuje pirmiausia pasireiškia ritmo pajautimu. [30, p. 157].
Ikimokyklinio amžiaus vaikai pasižymi ypatingu emociniu jautrumu. Tai sąlygoja jų nervinės veiklos plastiškumas ir sugebėjimas nevalingai, bet raiškiai reikšti reakciją į dirgiklius. Todėl įmanomas jų muzikinis mąstymas, muzikinis ugdymas šiame amžiuje labai ženklus. Šis amžiaus tarpsnis senzityvus muzikiniu ir meniniu požiūriu (senzityvus amžius - optimalių galimybių amžius vystyti kokią nors psichikos pusę (atmintį, mąstymą ir kt.), taip pat mokyti ir auklėti).
M. Montesori pedagogikoje (tame tarpe ir vaikų muzikiniame ugdyme) pabrėžia vaiko vystymosi senzityviųjų periodų faktorių. Ji teigia, kad yra periodų, kai kiekviena psichinė funkcija vystosi greitai ir lengvai. Jei toks periodas „pražiūrimas“, tai psichinė funkcija, įgūdis, gabumas vystosi labai sunkiai, o kartais ir sustoja. [30, p. 172]
„Sudėtinga ritmo jutimo struktūra, vykstant ontogenezei (ontogenezė - individo vystymasis nuo gimimo iki mirties), formuojasi ne iš karto kaip visuminė sistema, o tam tikru ją sudarančių komponentų nuoseklumu. Pirmiausia atsiranda sugebėjimas atgaminti ir suvokti garsų sekos tempą (greitas, vidutinis ir paskiausiai - lėtas). Toliau - sugebėjimas suvokti ir atgaminti muzikinį metrą (dviejų, keturių, o po to trijų dalių). Sugebėjimas suvokti ir atgaminti ritminį piešinį ateina paskiausiai“,- rašo K. Tarasova. [25, p.21]
Kiekvienas vaikas gimsta su muzikiniais gabumais. Kaip daugelis kitų savybių, vaikui gimus pradeda „skleistis“ ir muzikiniai gabumai. Statistika teigia, kad apie 68% vaikų gimsta su vidutiniais muzikiniais gabumais, apie 16% su aukštesniais nei vidutiniai ir 16% su žemesniais muzikiniais gabumais nei vidutiniai. Kaip nė vienas vaikas negimsta be intelekto, taip...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 12269 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. ŽODŽIO IR MUZIKOS RITMO POJŪTIS 10
  • 1.1. Žodžio ritmo samprata 10
  • 1.2. Muzikos ritmo samprata 12
  • 1.3. Žodžio ir muzikos ritmo ryšys 13
  • 1.4. Muzikos rašto mokymo prasmė 16
  • 1.5. Muzikavimo ir improvizavimo samprata 17
  • 2. ŽODŽIO IR MUZIKOS RITMO POJŪČIO LAVINIMAS ĮVAIRIŲ
  • AUTORIŲ MUZIKINIO UGDYMO SISTEMOSE 19
  • 2.1. Penkerių-šešerių metų vaikų ritminės klausos lavinimas iki natų pažinimo 19
  • 2.2. Muzikos rašto skaitymas 31
  • 2.3. Kodėl reikalingas muzikavimas ir improvizavimas? 37
  • 3. PEDAGOGINIS EKSPERIMENTAS
  • 3.1. Konstatuojamasis eksperimentas ir jo rezultatai
  • 3.2. Formuojamasis eksperimentas ir jo rezultatai

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
45 psl., (12269 ž.)
Darbo duomenys
  • Muzikos diplominis darbas
  • 45 psl., (12269 ž.)
  • Word failas 480 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt