UAB “SONY Sala”, įsikūrusi Tiltų g. 20, 5800 Klaipėda – įgaliotas Japonijos vaizdo ir garso aparatūros gamintojo “SONY” atstovas Vakarų Lietuvai. Įmonės veikla – mažmeninė ir didmeninė prekyba “SONY” vaizdo ir garso aparatūra.
Tikslas : šis verslo planas yra rašomas siekiant gauti paskolą, sėkmingai veiklai Vakarų Lietuvoje plėtoti.
Įmonės charakteristika - UAB “SONY Sala” įkurta 2005 metų sausio 27 dieną. Įmonės prekinis ženklas yra užpatentuotas patentų biure ir yra saugomas Lietuvos Respublikos įstatymų.
Problema : Pradėjus vykdyti ūkinę veiklą UAB “SONY Sala” pritrūko apyvartinių lėšų, kurias tikimąsi gauti iš banko. Tai sudarytų apie 2.000.000 litų paskolą lengvatinėmis sąlygomis (apie 6% metinių palūkanų). Paskola būtų panaudota:
1. Prekėms įsigyti užsienyje.
2. Darbo užmokesčio fondui sukurti.
3. Reklamos išlaidoms padengti.
4. Atsiskaitymams su vietiniais tiekėjais.
Darbo atlikimo metodai – ekonominės literatūros šaltinių analizė, autorių, rašančių ekonominė tematika minčių sintezė, įmonės dokumentų analizė.
Pagrindiniai uždaviniai: UAB “SONY Sala plėtros galimybės
VERSLO APRAŠYMAS
UAB “SONY Sala” – įgaliotas “SONY” atstovas Vakarų Lietuvoje. Veikla – mažmeninė ir didmeninė prekyba “SONY” vaizdo ir garso aparatūra (televizoriai, vaizdo kameros, vaizdo grotuvai, magnetolos, muzikiniai centrai, kompaktinių diskų grotuvai, radijo imtuvai, ausinukai, namų kinas, ausinės, garso kolonėlės, stiprintuvai, diktofonai, elektroniniai laikrodžiai, vaizdo ir garso kasetės, kompaktiniai ir minikompaktiniai diskai bei papildoma komplektuojanti įranga).
Šios prekės yra pasirenkamosios ir ypatingos paklausos bei ilgalaikio vartojimo.
UAB “SONY Sala” produktas – pasaulyje pripažintos firmos “SONY” produkcija. Ši produkcija yra brangi (nekasdieninio vartojimo) ir kokybiška. “SONY” yra pripažintas pasaulinės rinkos lyderis vaizdo ir garso produkcijos gamintojų tarpe. Lietuvoje ši produkcija taipogi pripažinta ir mielai perkama, todėl įmonė tikisi užimti apie 20% Vakarų Lietuvos rinkos. Prekės yra orientuotos į visus rinkos segmentus. Prekės vartotojai – gyventojai (iki 55 metų) ir organizacijos. Rinka yra imli, kadangi prekės yra reikalingos buityje, o tuo lobiau kokybiškos, todėl įsitvirtinti rinkoje neturėtų būti sunku. Be to paskutinių metų ekonominiai rodikliai, imame infliaciją, nuolat gerėja. Šaltinis „Lietuvos Statistikos Departamentas“. Galime teigti, jog žmonių...
Šį darbą sudaro 5508 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!