Mano įmonė yar kirpykla „Spindulėlis“, kuri žada atsidaryti kovo 20 dieną Laisvės alėjoje 68 a. Mano tikslas būtų sukurti išanalizavus rinką , parengti verslo planą. Taip pat apskaičiuoti būsimų paslaugų pelną, bei apžvelgti pagrindinius konkurentus. Buvo sudaryta anketa, apklausti respondentai kokių kainų pageidautų, bei kokiomis paslaugomis dažniausiai naudojasi kirpyklose. Planuojam sudaryti nuolaidas su pastoviais klientais ir taip pritraukti kuo daugiau klientų. Stengsimės kuo maloniau aptarnauti savo klientus, bei pateikti malonias staigmenas.
Rinkodara - tai poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reiklaingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų.
Rinkodaros planavimas priverčia bendroves aiškiau suformuluoti savo uždavinius bei politiką, gerinančius bendrovės valdymą.
Objektas: Kirpykla „Spindulėlis“.
• Įmonė per silpnai informuoja apie savo galimybes;
• Nepakankamai gerai organizuoja , kad galėtų vykdyti rinkodarą.
Tikslas: Parengti įmonei rinkodaros planą.
Uždaviniai :
• Išanalizuoti mokslinę literatūrą;
• Apibrėžti įmonės misija ir tikslus;
• Atlikti įmonės perspektyvų tyrimą;
• Sudaryti SWOT analizę;
• Apibūdinti įmonės paslaugų prognozavimą;
• Nustatyti tikslinę rinką ir pasirinkti rinkodaros strategiją.
Darbo objektas : Kirpyklos „Spindulėlis“ verslo plano parengimas.
Metodas: Mišrus.
Informacijos šaltinių apžvalga: Pagrindinis šaltinis , kuriuo rėmiausi rašydama verslo planą – B. Alborovienės. Marketingas. – V., 2002. ; A. Pajuodis. Prekybos marketingas. – V., 2002.; Ir naudojausi internetiniu puslapiu :
4
1. RINKODAROS APLINKA
Rinkodaros aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams.
Makroaplinka- tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės rinkodaros sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos.
Ekonominė aplinka
Tai rinkodaros makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendensijomis, darančiomis įtaką rinkodaros sprendimams ir veiksniams: šalies benrdasis produktas, pirkėjų pajamos, kaupimo lygis, kredito gavimo galimybės.
Bendrasis vidaus produktas – tai bendrosios pajamos, sukurtos šalies teritorijoje, taip pat užsienio gamybos veiksnių gautos pajamos konkrečioje šalyje, minus šios šalies piliečių gautos pajamos užsienyje.
Socialinė - kultūrinė aplinka
Tai rinkodaros makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos rinkodaros sprendimams bei jų įgyvendinimui. Ją apibūdina demografiniai šie...
Šį darbą sudaro 3388 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!